Annoncering

Collapse
No announcement yet.

1½ år med JH, hvordan ser det ud..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Meget enig.

    Gad dog godt vide, hvad prisen var for Kryger. Den eneste kilde til de 800000 jeg har set nævnt er en bruger på AC Horsens fanforum, som giver sig ud for at vide alt, hvad der foregår i klubben. Tvivler lidt på hans troværdighed. Nogen der har en troværdig viden om prisen?

    Jeg kunne godt tænke mig at se JBL på venstre midt. Kirkeskov har tidligere vist højt niveau. Kan han ramme det igen, burde han kunne presse Ari og også gøre det bedre. Som Kirkeskov spiller nu, har han ikke været en god handel, men hvis man tror på, at han kan finde sit gamle niveau, er jeg positiv. Vi kan ikke købe stjerner, men må skabe dem, og han har da vist potentialet. Ja, vi har pludselig flere vb, men jeg ser ligeså meget JBL som en bedre type på venstre midt end Emil ift det spil vi spiller, og jeg synes bestemt ikke, det gør noget at have et alternativ til Ari på backen. På et tidspunkt ryger Emil, og så har vi Ari, JBL og Kirkeskov til 2 positioner i venstre side. Det synes jeg ikke er for meget, og jeg synes det er en fornuftig sammensætning.

    At vi så mangler en målmand og en stabil midtbanespiller plus det løse er en anden snak. Men den type vi mangler til midtbanen, tror jeg ikke, vi har råd til, og vi er derfor nødt til at lurepasse ift den position.

    Vores situation er lidt ligesom den fattige mand, der har brug for en varm jakke, men ikke har råd til den. Han har ikke brug for nye underbukser, skjorter og strømper lige nu, men køber alligevel nogle stykker nu, fordi de er på tilbud. Det varmer ikke så meget lige nu, men sikrer billige brugbare underbukser, skjorter og strømper på lang sigt. Den prioritering udskyder købet af jakken. Måske dør han af kulde pga sin prioritering. Eller måske ender han som en glad mand, der på lang sigt både har rene underbukser, skjorter og strømper og en dejlig varm jakke. Jeg krydser fingre for vi dosere rigtigt, men der er da snart brug for et indkøb i den pænere ende, hvis der ellers er råd til det.
    Jeg har også hørt de 800.000 der, og det afgørende for mig er at Komsi har bekræftet den pris, så det tror jeg på er hvad han kostede os i transfer sum...

    Jeg har også et håb om Kirkeskov, har troet meget på ham, men er også blevet tilsvarende skuffet, det er jo de helt basale ting den er galt med... men netop derfor må man også forvente det kun kan blive bedre... Jeg håber vi får gang i JBL, det kunne blive spændende, og som du også er inde på virker han som en mulighed på venstre midt, helt enig... Han må også stille og roligt være i spil til at blive udtaget igen...

    Azer virker for mig som bedste bud på den centrale/defensive midt vi mangler, jeg kan bare ikke hitte ud af hvem makkeren skal være, og så håber jeg vi forlænger med Toppel i en rolle som reserve, og henter en ny 1. keeper... ellers må Toppel jo tage en tjans mere...

    Føler egentlig mere vores situation nu er som manden i rendestenen, som har skidt i det sidste sæt underdrenge der var... Han har slet ikke overvejet noget i retning af nyt eller varmt tøj, pengene er brugt på jakabov og hvidtøl... men det kan man selvfølgelig også godt overleve på...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #62
      Hvis vi absolut skal bevæge os i overført betydning, for at beskrive rigets tilstand, hælder jeg mest til at vi er den fulde Grøndlænder, som lige er væltet ud fra et morgenværtshus og ligger i en sø af sit eget pis og bræk. Forbipasserende overvejer kort at hjælpe eller ringe til alarmcentralen, men tænker så at det må han selv rode med og skynder sig gå forbi...
      Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

      Comment


        #63
        Jeg syntes det er mere og mere klart, at JH må væk, før vi kan få bygget et stabilt hold op. I dagens kamp mente OP ikke at en eneste af de indkøbte angribere var gode nok til at start plads mod rækkens nr. sjok. Det er katastrofalt, at bedste angriber i klubben pt. åbenbart er en spiller som blev købt til højre back. Det er nærmest en gentagelse af de fejl han lavede i Horsens, men ikke at forstærke holdet hvor behovet er størst. Horsens rykkede som bekendt ud pga. mangel på en kvalificeret angriber. Vi står tilsynladene i samme situation. Hvis rygterne om, at vi har det 4 højeste spillerbudget er korrekt, så burde det være muligt at sammensætte en trup som kan tage kampen om i toppen af ligaen. Har nu netop set en forfærdenlig 2. halvleg af en kamp med SIF. Glædeligt med en sejr, men hold da op hvor syntes den heldig når vi ikke kan score på de oplagte chancer. Heldigvis er SIF endnu mere uskarp end os - selvom det er svært at forstå det kan lade sig gøre i landets højeste liga.

        Comment


          #64
          Man kan vel roligt sige at JH har lavet flere fejlkøb en plapre poul gjorde..

          men er glad for at han hentede Spelmann,Azer og Lasse Nielsen..

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Jeg syntes det er mere og mere klart, at JH må væk, før vi kan få bygget et stabilt hold op. I dagens kamp mente OP ikke at en eneste af de indkøbte angribere var gode nok til at start plads mod rækkens nr. sjok. Det er katastrofalt, at bedste angriber i klubben pt. åbenbart er en spiller som blev købt til højre back. Det er nærmest en gentagelse af de fejl han lavede i Horsens, men ikke at forstærke holdet hvor behovet er størst. Horsens rykkede som bekendt ud pga. mangel på en kvalificeret angriber. Vi står tilsynladene i samme situation. Hvis rygterne om, at vi har det 4 højeste spillerbudget er korrekt, så burde det være muligt at sammensætte en trup som kan tage kampen om i toppen af ligaen. Har nu netop set en forfærdenlig 2. halvleg af en kamp med SIF. Glædeligt med en sejr, men hold da op hvor syntes den heldig når vi ikke kan score på de oplagte chancer. Heldigvis er SIF endnu mere uskarp end os - selvom det er svært at forstå det kan lade sig gøre i landets højeste liga.
            Lado ville jeg vente med at afsige dom over indtil der er gået et længere stykke tid; han blev jo trods alt matchvinder i sidste kamp, og blev sandsynligvis ofret på taktiktavlens alter i forhold til kampen imod Silkeborg, men indkøbet af Thomas Mikkelsen fatter jeg stadig intet af. Og da slet ikke på en 4-årig kontrakt! Det er simpelthen åndssvagt at hente en uprøvet 24-årig uden nævneværdig fortid/cv og så udstyre ham med en 4-årig kontrakt som om han var en grydeklar profil eller end sige et ungt talent med et stort udviklingspotentiale.

            Man skulle ellers tro at Thomas Mikkelsens type var en spiller, som Ove Pedersen kunne bruge, men måske Mikkelsen i virkeligheden er det, som de fleste skeptikere mente, at han var og er: En 1. Divisionsspiller. Som nu render rundt på en 4-årig kontrakt, og ser en angriber, der blev kantspiller, der blev hentet som højre back, nu angriber igen samt en ude af form georgier være foran ham, ikke bare i startopstillingen, men også i kampen om bare minutter på banen.

            Thomas Mikkelsen kunne være en fin spiller at have - som back-up. Ikke én der skal udstyres med en 4-årig kontrakt og status som første-angriber.

            Det er han simpelthen ikke god nok til. Og det falder tilbage på den sportslige ledelse.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Man kan vel roligt sige at JH har lavet flere fejlkøb en plapre poul gjorde..

              men er glad for at han hentede Spelmann,Azer og Lasse Nielsen..
              Der er jeg da utrolig interesseret i at høre hvilke spillere Poul købte som har fået succes.? Poul H tog vel også det med den slunke økonomi ret stille og roligt, siden man kan give n'koum og for den sags skyld også diarra forholdsvis gode lønninger.

              Jeg er noget uenig i din påstand. Poul H har sat os så langt tilbage på kort tid, at det næsten er imponerende.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                Thomas Mikkelsen kunne være en fin spiller at have - som back-up. Ikke én der skal udstyres med en 4-årig kontrakt og status som første-angriber.

                Det er han simpelthen ikke god nok til. Og det falder tilbage på den sportslige ledelse.

                MvH ChrisOB
                Jeg tror du anskuer dette helt forkert! Jeg er ikke i tvivl om at Thomas Mikkelsen, i form af både udtalelser fra ham og fra JH er indkøbt som udviklingsspiller. Ja han er 24, og ja han er uprøvet på højeste niveau! MEN, han har helt 100 % fået lavet en plan for de 4 år der siger:
                - 1 år: Væn dig til tempoet, lær principperne for spillestilen, kom ind på holdet og se om du kan tilkæmpe dig et par minutter hist og her i form af gode træninger!
                - 2 år: Du er har nu haft et år i truppen, har vænnet dig til tempoet og spillestilen, det er nu at du skal begynde at presse på i startopstillingen, og fra vinter 15/16 skulle du gerne have opnået et niveau der KAN berettige dig til spilletid konstant!
                - 3 år: Fast mand og masser af mål, Solgt vinter 16/17 :)

                Jeg er godt klar over at det er optimistisk, men de personer der forventer at han var købt som redningsmand her og nu, og som førsteholdsprofil tager grueligt fejl! At han så er blevet brugt som meget som det har været tilfældet allerede i første sæson, siger jo mere om hans konkurrenters niveau end om hans eget! Jeg ser et fint potentiale i den måde han indtil videre har ageret på! Han er ikke et teknisk vidunder, og han skal ikke bruges som eneangriber, men han er en dygtig presspiller og hans energi er virkelig dejligt at være vidne til. Jeg er sikker på at han nok skal score en del mål næste sæson, og måske allerede fra næste halvår. En vinterpause, og opstart med holdet uden skader, vil virkelig komme en spiller som ham tilgode. Han har mange mangler, men har 3,5 år til at vise sine forhåbentlige mange kvaliteter!

                At udråbe ham som flop og fadæse indkøb af JH, virker for mig som ekstremt snæversynet og uden tanke på de faktiske realiteter omkring en spiller som ham!

                God Søndag :)

                Comment


                  #68
                  Det er muligt at JH har laver antalsmæssigt flere fejlindkøb en Skovlen gjorde. Men hvis man gør det op i kroner og ører, kan Jesper Christiansen eller N'Koum alene dække for samtlige fejlindkøb JH har lavet. JH og Skovlen har jo arbejdet under fuldstændigt forskellige forudsætninger. JH har vel haft noget nær 0 kroner at gøre med, mens Skovl Hansen havde adskillige millioner, som han på smukkeste vis klattede væk. Lad os nu se hvad JH kan gøre, når vi når frem til sommer. Da tror jeg det bliver lidt mere direkte sammenlignligt. Efter hans egne udmeldinger, bør der være råd til at lukke hullerne Målmand, DM og angriber.
                  Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                    Jeg tror du anskuer dette helt forkert! Jeg er ikke i tvivl om at Thomas Mikkelsen, i form af både udtalelser fra ham og fra JH er indkøbt som udviklingsspiller. Ja han er 24, og ja han er uprøvet på højeste niveau! MEN, han har helt 100 % fået lavet en plan for de 4 år der siger:
                    - 1 år: Væn dig til tempoet, lær principperne for spillestilen, kom ind på holdet og se om du kan tilkæmpe dig et par minutter hist og her i form af gode træninger!
                    - 2 år: Du er har nu haft et år i truppen, har vænnet dig til tempoet og spillestilen, det er nu at du skal begynde at presse på i startopstillingen, og fra vinter 15/16 skulle du gerne have opnået et niveau der KAN berettige dig til spilletid konstant!
                    - 3 år: Fast mand og masser af mål, Solgt vinter 16/17 :)

                    Jeg er godt klar over at det er optimistisk, men de personer der forventer at han var købt som redningsmand her og nu, og som førsteholdsprofil tager grueligt fejl! At han så er blevet brugt som meget som det har været tilfældet allerede i første sæson, siger jo mere om hans konkurrenters niveau end om hans eget! Jeg ser et fint potentiale i den måde han indtil videre har ageret på! Han er ikke et teknisk vidunder, og han skal ikke bruges som eneangriber, men han er en dygtig presspiller og hans energi er virkelig dejligt at være vidne til. Jeg er sikker på at han nok skal score en del mål næste sæson, og måske allerede fra næste halvår. En vinterpause, og opstart med holdet uden skader, vil virkelig komme en spiller som ham tilgode. Han har mange mangler, men har 3,5 år til at vise sine forhåbentlige mange kvaliteter!

                    At udråbe ham som flop og fadæse indkøb af JH, virker for mig som ekstremt snæversynet og uden tanke på de faktiske realiteter omkring en spiller som ham!

                    God Søndag :)
                    Det er fair nok, at du er uenig. Men jeg tror ikke på, at der nogen udviklingsmuligheder i en uprøvet 24-årig. Det er så Thomas Mikkelsens lod at overbevise mig om andet, men jeg tør næsten garantere dig for, at hvis han ikke har vist noget, når det første år er overstået, så er han ikke i klubben i næste sæson. Presset ude fra vil helt sikkert betyde, at den sportslige ledelse vil føle sig nødsaget til at hente mere grydeklar angribere end Mikkelsen, og så vil han falde så langt bag ud i køen, at han ikke vil få de chancer, der skal til.

                    Jeg er lige så sikker på, at han ikke kommer til at score en del mål i næste sæson, som du er på det modsatte. Han er ikke god nok og bliver heller aldrig god nok til det. Og det er op til ham at bevise det modsatte. Energi gør det ikke alene - der skal også evner til. Søren Berg er et godt eksempel her på - og Thomas Mikkelsen er ikke og bliver heller ikke en ny Søren Berg.

                    God søndag til dig også.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #70
                      Thomas Mikkelsen er ikke gået ind og har reddet os fra dag et, det er jeg helt enig i. Jeg har det dog fint med ham i truppen.

                      I min optik skal der helst være cirka 4 rene angribere i en god trup og TM kan snildt være nr. 3 eller 4 i rækkefølgen for min skyld. Det kan godt være han aldrig bliver en profil, men han har allerede vist fin værdi som forreste forsvarsspiller og dermed vil han altid kunne gøre nytte, til forskel fra visse andre......

                      Jeg tror ikke hans løn er voldsom. JH er ikke typen der kaster om sig med penge og TM virker som en type der bare er lykkelig over at være i klubben.

                      Comment


                        #71
                        Jeg synes Silkeborg-kampen satte spot på nogle af vores problemer, sejren til trods.

                        Her er nogle af de punkter, hvor JH og Ove skal på arbejde i vinter.

                        Vi må og skal have en skarp angriber til foråret. Om det så skal ske gennem indkøb (jeg så MEGET gerne Macena i striber), eller gennem at vi får sat Lado og/eller Mikkelsen igang er lidt underordnet. Men en skarp angriber skal vi have. Falk og Emil er alt, alt for uskarpe foran mål, og vi kan ikke forlade os på, at midtbanen og Kryger sætter kasser ind hver gang.

                        Ari er en dårlig anfører. Han kan knap overskue sit eget spil, og han kan da slet ikke få dirigeret sine medspillere i den rigtige retning, eller tage temperaturen og sætte tempoet i en kamp. Lasse Nielsen er det naturlige valg som anfører, og man kan lige så godt "hive plasteret af" nu.

                        I det hele taget er VBen stadig et smertensbarn. Ari er for usikker defensivt, og bringer ikke nok offensivt. Jeg kan ikke se hans berettigelse på vores hold med det spil han har leveret i efteråret. Hvis Barrett kommer op i gear i løbet af vinteren, så skal der satses på ham til foråret.

                        Til gengæld er der håb for et andet smertenspunkt, nemlig den defensive midt. Azer har gjort det ganske fint, overordnet set, og med flere minutter i benene og mere erfaring på pladsen, er der et berettiget håb om at han kan gøre den plads til sin. Derudover kan Hallgrimur, der kommer til til vinter også spille både den og højrebacken.

                        Falk er faldet i niveau. Jeg synes (og jeg er klar over, at det nok er noget mange, også Falk, vil være uenige med mig i), ikke at Troels Bech har gjort Falk nogle tjenester. Han dribler oftere og oftere sig selv ind i situationer hvor han ender med at miste bolden, og med sit dårlige skud er han for nem at lukke ned, når man tænker på, hvor dygtig han er med bolden.

                        Der hvor man burde have fokuseret hans træning, var i 1): Det taktiske. Evnen til at se, hvornår han skal drible, og hvornår han skal forsøge det mere enkle, og i stedet forsøge at komme i en bedre position. Han gør det ok på midtbanen, men når han kommer op omkring feltet mister han alt for ofte overblikket. Derudover skulle han 2): have haft meget mere afslutnings- og skudtræning. Især i betragtning af, at de fleste af de trænere han har haft i perioder har brugt ham som angriber/hængende angriber. Han er en elendig afslutter, især for en offensivspiller. Vi får simpelthen ikke nok ud af hans enorme talent. Det må være et fokuspunkt henover vinteren at finde ud af, hvad man egentlig vil med Falk!

                        Emil har også spillet et lidt skuffende forår, et par gode kampe til trods. Men han er mere "klassisk" kantspiller end Falk, og er "nemmere" at rette ind. Han mangler selvtillid, det er tydeligt, men hans fight er blevet langt bedre under Ove, og jeg tror at med en god, lang vinterpause skal Ove nok få ham spillet ind som en afgørende spiller til foråret. (Mere skudtræning ville heller ikke gøre noget).

                        Vi skal have en ny målmand. Gerne til vinter, senest til sommer. Toppel har spillet alt, alt for mange kampe for os, når man ser på hvor lavt hans bundniveau er. Han er en af ligaens dårligste målmænd, og det kan man ikke bruge til meget i en bundstrid. Der skal man bare have en klippe nede bagi. Især med vores traditioner for målmænd skærer det i øjenene at have ham tumlende rundt nede i feltet.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #72
                          Man kan sagtens være en udviklingsspiller selv om man er 24 år. Det afhænger jo netop af hvilket niveau, man kommer fra. Han er helt klart ikke god nok til Superligaen endnu og det er kun den klassiske angribermangel, der har givet ham spilletid.
                          Rene Henriksen, helt uden sammenligning, kom også først i gang sent og var i perioder Superligaens nok bedste spiller.

                          Når Ruud forsvinder rykker Lasse K nok tilbage som back. Det gør det endnu mere nødvendigt at der købes en angriber med dokumenteret, høj klasse, der kan lave mål fra kamp 2. Det bliver for mig lakmusprøven på JH - regner selvfølgelig med der kommer nok penge til det indkøb. Og der skal også købes en god førstemålmand.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #73
                            Mikkelsen og Lado er som handler dumpede... som spillere skal Lado da nok få vist noget, og Mikkelsen får nok sine øjeblikke i ny og næ... men som situationen har været det her i efteråret, er handlerne dumpede...

                            Fordi: 1. valget, Lado, måtte vi vente og vente på, og så vente yderligere igen fordi han så slet ikke var i form... hvilket gjorde at det så blev det andet indkøb til angrebet som blev første valg i en længere periode, men dét indkøb, det var så en 24 årig uprøvet udviklings spiller fra 1. Division, og når det indkøb ender med at være 1. valg, ja så skulle det indkøb have været bedre...

                            Jeg er helt med på at det i starten af sommeren er svært at vide hvad der sker hen mod slutningen, men så må vi jo købe de spillere vi skal bruge, og så udviklings spillerne som fyld efterfølgende... jeg er da spændt på hvor meget spilletid det bliver til for Mikkelsen nu, og feks. JBL, jeg tror ikke på det bliver til ret meget... Det er synd man køber en skadet ung mand, kun for at han kan stå på sidelinjen og se hvordan der bliver hentet endnu en back, samt at en "omrokering" nu har fået pladsen... og på samme måde synd, at man smider Mikkelsen ind i den rolle han har haft i efteråret her, som han jo selvfølgelig ikke kunne magte, hvilket har ført med sig at også han er røget helt derom bag i køen hvor selv omrokeringer har overhalet ham... det bliver op ad bakke for de to, og jeg tror ikke hverken de selv eller OB oplever nogen udvikling som kunne gøre gavn næste sæson...
                            Last edited by Kaspernon; 30-11-2014, 14:05.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Thomas Mikkelsen er ikke gået ind og har reddet os fra dag et, det er jeg helt enig i. Jeg har det dog fint med ham i truppen.

                              I min optik skal der helst være cirka 4 rene angribere i en god trup og TM kan snildt være nr. 3 eller 4 i rækkefølgen for min skyld. Det kan godt være han aldrig bliver en profil, men han har allerede vist fin værdi som forreste forsvarsspiller og dermed vil han altid kunne gøre nytte, til forskel fra visse andre......

                              Jeg tror ikke hans løn er voldsom. JH er ikke typen der kaster om sig med penge og TM virker som en type der bare er lykkelig over at være i klubben.
                              Det er altid en balancegang, hvad man mener er det bedste for holdet. Ja, vi har altid brug for angribere, der kan være den første forsvarsspiller, men når man i vores situation har brug for mål, der kan give point nok til både at overleve og give os en tro på, at vi kan blive attraktive nok til at forstærke os selv, så er Thomas Mikkelsens status som fighter altså ikke nok. Der skal mål på bordet.

                              Det er fint nok, hvis der er nogen, der vil "nøjes" med Thomas Mikkelsen, men Thomas Mikkelsen'er vinder ikke nok fodboldkampe. Jo, hvis han oven i hatten var målfarlig selv, kom til chancer samtidig med at han fightede og løb for holdet.

                              Jeg skal helt ærligt sige, at jeg hellere vil have en angriber, der høvler bolde i kassen uden at lave den store fight, end én der ikke er andet.

                              Vi skal også se på hvilken situation vi stod i, da vi hentede Thomas Mikkelsen. Vi skreg jo på en klasse-angriber, upåagtet vores klubs begrænsende ressourcer, og så afleverer de så Thomas Mikkelsen, præsenterer ham på en 4-årig kontrakt med en beskrivelse, der skulle få os til at tro, at her har vi en udviklingsspiller med potentiale til mere, end han reelt har.

                              Hvis han ikke kan blive en profil, så vil jeg påstå, at det er åndssvagt at have ham på en 4-årig kontrakt. Man skriver ikke under med en spiller, der er 24 år og uprøvet og giver ham 4 år til at realisere sit (påståede) talent og udviklingspotentiale. Det gør man kun med unge talenter eller grydeklar spillere. Med mindre der rent faktisk ER gemt noget i Thomas Mikkelsen, jeg bare ikke kan se.

                              Så jeg tør næsten garantere, at Thomas Mikkelsen hverken bliver topscorer eller er i OB i alle de 4 år, han har skrevet for. Ja jeg er ikke overrasket, hvis han til sommer får revet sin kontrakt over og sendt tilbage til sit reelle niveau i 1. Division...

                              Men selvfølgelig - der er altid tid - og mulighed for, at der sker noget med ham efter jul. Jeg tvivler, men det må jo også være dejligt at være optimist. :-)

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                                Jeg tror du anskuer dette helt forkert! Jeg er ikke i tvivl om at Thomas Mikkelsen, i form af både udtalelser fra ham og fra JH er indkøbt som udviklingsspiller. Ja han er 24, og ja han er uprøvet på højeste niveau! MEN, han har helt 100 % fået lavet en plan for de 4 år der siger:
                                - 1 år: Væn dig til tempoet, lær principperne for spillestilen, kom ind på holdet og se om du kan tilkæmpe dig et par minutter hist og her i form af gode træninger!
                                - 2 år: Du er har nu haft et år i truppen, har vænnet dig til tempoet og spillestilen, det er nu at du skal begynde at presse på i startopstillingen, og fra vinter 15/16 skulle du gerne have opnået et niveau der KAN berettige dig til spilletid konstant!
                                - 3 år: Fast mand og masser af mål, Solgt vinter 16/17 :)

                                Jeg er godt klar over at det er optimistisk, men de personer der forventer at han var købt som redningsmand her og nu, og som førsteholdsprofil tager grueligt fejl! At han så er blevet brugt som meget som det har været tilfældet allerede i første sæson, siger jo mere om hans konkurrenters niveau end om hans eget! Jeg ser et fint potentiale i den måde han indtil videre har ageret på! Han er ikke et teknisk vidunder, og han skal ikke bruges som eneangriber, men han er en dygtig presspiller og hans energi er virkelig dejligt at være vidne til. Jeg er sikker på at han nok skal score en del mål næste sæson, og måske allerede fra næste halvår. En vinterpause, og opstart med holdet uden skader, vil virkelig komme en spiller som ham tilgode. Han har mange mangler, men har 3,5 år til at vise sine forhåbentlige mange kvaliteter!

                                At udråbe ham som flop og fadæse indkøb af JH, virker for mig som ekstremt snæversynet og uden tanke på de faktiske realiteter omkring en spiller som ham!

                                God Søndag :)
                                Kan kun sige , at tro der er potentiale i en spiller som ham er uden tanke på de faktiske realiteter omkring en spiller som ham ;-) .. Og så oven i købet give manden 4 år ...
                                Så længe der ikke er et antydning af et talent at bygge videre på , og der på intet tidspunkt i hans karriere har været vist de rette kvaliteter , udover et periodevis jævnt 1.div niveau , så er det godt nok optimistisk at tro der kan udvikles en habil Superliga angriber , fast mand, masser af mål og solgt videre ,, arrrghhh vel ;-) .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X