Annoncering

Collapse
No announcement yet.

1½ år med JH, hvordan ser det ud..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Det kommer også an på i hvilket lys man ser det. Jeg kan sagtens finde på noget negativt at sige om JH, f.eks. nogle af hans indkøb. Men hvad var alternativet til ham? Hvad ville man med at hente JH ind? Jeg tror man ville skære udgifterne til, så man også har en klub om 2-3 år.. Jeg tror målsætningen er overlevelse indtil man vender skuden økonomisk. Det kan man bare ikke gå i medierne og sige, da det ville være uambitiøst. Hvis så samtidig JH får at vide: du får ingen penge, men hent lige nogle kvalitetsspillere, så kan jeg godt se udfordringen..

    Og at de af vores nye indkøb der har rutine og ligaerfaring falder igennem er vel ikke JHs skyld, men mere træneren, som JH nu har skiftet ud med Mr. Overlevelse i OP. Jeg synes han gør hvad han kan.. Men alt er relativt og det afhænger af øjnene der ser.
    Selvfølgelig gørJH hvad han kan , problemet består jo i at det han kan ikke er inærheden af at være godt nok .

    Kryger hentet til hb og styrke vores dødbolde . Han bidrager ingen af stederne, samtidig er Ruud taget ind for at løse problemet her og nu samt en ny mand hentet fra nytår . 800.000 kr smidt væk .

    Thomas Mikkelsen . En uprøvet angriber fra 1 div hvor han ikke gjorde særligt væsen af sig 9-10 mål pr sæson . 1,3 mill ..

    Kirkeskov : en spiller som havde en nedad gående formkurve og godt nok en periode i 2012 blomstrende op og kom med ligalandsholdet , men alt pegede i retning af en medgangsspiller , var endt blandt reserverne i AGF . 1,75 mill ??

    Lado : vi skulle vente sagde JH i modvinden da vores sæson var startet skidt , for vi skulle hellere købe den rigtige fremfor at ende op med angriber der ikke passede ind ...tja. Godt nok ingen transfer men mon ikke der er betalt signon fee af en vis størrelsesorden ?

    Når vi skal spare og står med et hold uden harmoni hængende i dyndet og står til at skulle kæmpe for overlevelse så er det i mine øjne mange penge der er spildt uden vi er forstærket med bare 1 % ..
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Jeg tror, det er langt, langt vigtigere, at man finder en strategi, som er realistisk og sikrer sig opbakning til den. Så er der også større sandsynlighed for, at nogen kan se formålet med at spytte penge i klubben. Thorborg og co tror jeg ikke smider flere penge i klubben.

      Hvis OB var en person ville vedkommende forlængst være sendt til psykolog med diagnosen personlighedsforstyrrelse ovenpå de seneste års vekslen mellem at ville være norsk kyniker og spansk varmblodshingst. Og ikke mindst set ift patientens manglende realitetssans ift egne evner. Psykologen ville formentlig stærkt overveje at sende patienten videre til den lukkede afdeling for at beskytte patienten mod at forvolde skade af livsfarlig karakter på sig selv.

      Problemerne i OB er langt mere komplekse end hvem der står på mål, spiller venstre back eller sidder på trænerbænken, sportsdirektørstolen eller pengepungen.

      Hvis man har prøvet at være på en arbejdsplads, der ikke har en klar strategi, så ved man hvor meget usikkerhed det skaber hele vejen gennem organisationen - også hele vejen ned til fodfolket, som spillerne vel meget vel kan betegnes som i OBs tilfælde.

      Jeg tror ganske enkelt ikke OB aner, hvad man vil.

      Jeg var selv i sponsorlogen, da vi spillede mod Silkeborg. Det var jo alletiders lejlighed til at fortælle de sponsorer, der lægger millioner og atter millioner i klubben, hvor vi nu er på vej hen. I stedet for kom der et forkølet velkommen til Ove Pedersen, hvorefter han som en lille skoledreng måtte stå og fortælle om ugens forløb. Jeg tror ikke, det er fordi man er uhøflig, at man ikke gav ham en ordentlig præsentation og fortalte om fremtidens mål. Jeg tror simpelthen bare ikke man kunne forklare, hvor vi nu er på vej hen.

      Så længe man ikke kan det, så kommer der ikke flere penge i kassen og opbakningen fra fans bliver mindre. Og samtidig påvirker usikkerheden alt hvad der foregår i klubben i negativ retning. Også spillerne på banen, så en spiller, der er fast inventar på Nordens bedste landshold ligner en fra de lavere divisioner.

      I mine øjne handler det ikke om penge eller enkeltpersoner. Det gør det selvfølgelig også. Men det handler i allerhøjeste grad om at sætte kursen, så alle - spillere, ledere, sponsorer, fans mv - giver fuld gas og kører i samme retning, fordi det er realistisk at opnå nogle mål og giver mening at sætte kurs efter det. Jesper Hansen har en vigtig rolle ift det, men det kan han ikke løfte alene.
      Langt henad vejen enig, men...

      Enkeltpersoner på centrale poster kan godt ofte gøre hele forskellen, hvis bare det er de rigtige folk. Hvis vi ansatte en træner, der kunne få det maksimale ud af en given trup. Hvis vi lod være med at hente sekundaspillere som Lasse Kryger, Mikkel Kirkeskov og Thomas Mikkelsen. Hvis vi lode være med at hente angribere, der er ude af form fra starten af. Hvis Ari Skulason blev smidt væk fra den centrale midtbane, og fik flået det anførerbind af sig. Personligt mener jeg det sidste er det vigtigste; for Ari trækker vores centrale midtbane ned i niveau; og sætter dermed forsvaret under maksimalt pres, hvilket de enkelte spillere dernede HELLER ikke er gode nok til at håndtere. Derfor indkasserer vi både mål og chancer så let.

      Vi kan godt sætte en retning; men den starter også med at skille sig af med de enkeltelementer der i både teori og praksis er med til at underminere muligheden for at sætte den retning. Ari Skulason f.eks passer hverken ind i retningen af boldbesidende spil eller hård fysisk fight; i hvert fald ikke, hvis han skal spille på midtbanen. Hans førsteberøringer er alt for ringe; hans boldomgang for langsom og uomstændig, og så har han ikke den fysiske statur, størrelse eller power til at modstå presset fra modstandere; eller for den sags skyld give igen den anden vej. Så hvorfor han stadig, også under Ove Pedersen spiller central midtbane med anførerbindet er simpelthen ude af min fatteevne.

      Rutine er ikke altid lig med kvalitet; og her så jeg meget hellere, at man simpelthen smed Mikkel Desler derind, forudsat han er fysisk klar til det. Og hvis ikke, så Azer. Eller en helt tredje. Indtil vi får hentet noget kvalitet til den centrale midtbane, der hverken kan styre spillet eller beskytte forsvaret i ret mange kampe.

      Jeg er helt med på, at vi har den trup, vi nu engang har, men det ændrer ikke på udgangspunktet: Hvis vi skal hæve vores kvalitet skal vi både have en retning udstedt af den sportslige ledelse - OG skille os af med de enkeltelementer, der ganske simpelt IKKE har forudsætningerne i orden og har aldrig haft det. Jeg ved ikke, hvad de kommer i vandet til Islands landsholds træninger, men dén Ari Skulason, der render rundt i OB, har både kaget rundt på den centrale midtbane OG på dén back, han efter eget udsagn er bedst på; og som han spiller på det islandske landshold.

      Under alle omstændigheder skal han, hurtigst muligt, øjeblikkeligt væk fra den centrale midtbane, før han udretter mere skade, end hvad godt er.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Langt henad vejen enig, men...

        Enkeltpersoner på centrale poster kan godt ofte gøre hele forskellen, hvis bare det er de rigtige folk. Hvis vi ansatte en træner, der kunne få det maksimale ud af en given trup. Hvis vi lod være med at hente sekundaspillere som Lasse Kryger, Mikkel Kirkeskov og Thomas Mikkelsen. Hvis vi lode være med at hente angribere, der er ude af form fra starten af. Hvis Ari Skulason blev smidt væk fra den centrale midtbane, og fik flået det anførerbind af sig. Personligt mener jeg det sidste er det vigtigste; for Ari trækker vores centrale midtbane ned i niveau; og sætter dermed forsvaret under maksimalt pres, hvilket de enkelte spillere dernede HELLER ikke er gode nok til at håndtere. Derfor indkasserer vi både mål og chancer så let.

        Vi kan godt sætte en retning; men den starter også med at skille sig af med de enkeltelementer der i både teori og praksis er med til at underminere muligheden for at sætte den retning. Ari Skulason f.eks passer hverken ind i retningen af boldbesidende spil eller hård fysisk fight; i hvert fald ikke, hvis han skal spille på midtbanen. Hans førsteberøringer er alt for ringe; hans boldomgang for langsom og uomstændig, og så har han ikke den fysiske statur, størrelse eller power til at modstå presset fra modstandere; eller for den sags skyld give igen den anden vej. Så hvorfor han stadig, også under Ove Pedersen spiller central midtbane med anførerbindet er simpelthen ude af min fatteevne.

        Rutine er ikke altid lig med kvalitet; og her så jeg meget hellere, at man simpelthen smed Mikkel Desler derind, forudsat han er fysisk klar til det. Og hvis ikke, så Azer. Eller en helt tredje. Indtil vi får hentet noget kvalitet til den centrale midtbane, der hverken kan styre spillet eller beskytte forsvaret i ret mange kampe.

        Jeg er helt med på, at vi har den trup, vi nu engang har, men det ændrer ikke på udgangspunktet: Hvis vi skal hæve vores kvalitet skal vi både have en retning udstedt af den sportslige ledelse - OG skille os af med de enkeltelementer, der ganske simpelt IKKE har forudsætningerne i orden og har aldrig haft det. Jeg ved ikke, hvad de kommer i vandet til Islands landsholds træninger, men dén Ari Skulason, der render rundt i OB, har både kaget rundt på den centrale midtbane OG på dén back, han efter eget udsagn er bedst på; og som han spiller på det islandske landshold.

        Under alle omstændigheder skal han, hurtigst muligt, øjeblikkeligt væk fra den centrale midtbane, før han udretter mere skade, end hvad godt er.

        MvH ChrisOB
        det sgu sjovt så hurtigt det er gået. Da ari kom til var det med forventning om en ny vb, men ret hurtigt fandt vi ud af at både han og midtbanen fungerede bedst når han spillede centralt. Og at han da bestemt ikke var god nok til vb....sådan husker jeg det ihvertfald.
        - men ellers enig, ari har sgu set skidt ud derinde på det sidste. Så dårlig var han da ikke da han ankom - eller lider jeg af erindringsforskydelse?

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Langt henad vejen enig, men...

          Enkeltpersoner på centrale poster kan godt ofte gøre hele forskellen, hvis bare det er de rigtige folk. Hvis vi ansatte en træner, der kunne få det maksimale ud af en given trup. Hvis vi lod være med at hente sekundaspillere som Lasse Kryger, Mikkel Kirkeskov og Thomas Mikkelsen. Hvis vi lode være med at hente angribere, der er ude af form fra starten af. Hvis Ari Skulason blev smidt væk fra den centrale midtbane, og fik flået det anførerbind af sig. Personligt mener jeg det sidste er det vigtigste; for Ari trækker vores centrale midtbane ned i niveau; og sætter dermed forsvaret under maksimalt pres, hvilket de enkelte spillere dernede HELLER ikke er gode nok til at håndtere. Derfor indkasserer vi både mål og chancer så let.

          Vi kan godt sætte en retning; men den starter også med at skille sig af med de enkeltelementer der i både teori og praksis er med til at underminere muligheden for at sætte den retning. Ari Skulason f.eks passer hverken ind i retningen af boldbesidende spil eller hård fysisk fight; i hvert fald ikke, hvis han skal spille på midtbanen. Hans førsteberøringer er alt for ringe; hans boldomgang for langsom og uomstændig, og så har han ikke den fysiske statur, størrelse eller power til at modstå presset fra modstandere; eller for den sags skyld give igen den anden vej. Så hvorfor han stadig, også under Ove Pedersen spiller central midtbane med anførerbindet er simpelthen ude af min fatteevne.

          Rutine er ikke altid lig med kvalitet; og her så jeg meget hellere, at man simpelthen smed Mikkel Desler derind, forudsat han er fysisk klar til det. Og hvis ikke, så Azer. Eller en helt tredje. Indtil vi får hentet noget kvalitet til den centrale midtbane, der hverken kan styre spillet eller beskytte forsvaret i ret mange kampe.

          Jeg er helt med på, at vi har den trup, vi nu engang har, men det ændrer ikke på udgangspunktet: Hvis vi skal hæve vores kvalitet skal vi både have en retning udstedt af den sportslige ledelse - OG skille os af med de enkeltelementer, der ganske simpelt IKKE har forudsætningerne i orden og har aldrig haft det. Jeg ved ikke, hvad de kommer i vandet til Islands landsholds træninger, men dén Ari Skulason, der render rundt i OB, har både kaget rundt på den centrale midtbane OG på dén back, han efter eget udsagn er bedst på; og som han spiller på det islandske landshold.

          Under alle omstændigheder skal han, hurtigst muligt, øjeblikkeligt væk fra den centrale midtbane, før han udretter mere skade, end hvad godt er.

          MvH ChrisOB
          Enig med dig Chris , det der gør pinen endnu større er at det har sejlet gennem flere sæsoner på midten og at man i stedet for at rykke Ari på back og købe kvalitet til midten går ud og køber en reserve i AGF til backen .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            det sgu sjovt så hurtigt det er gået. Da ari kom til var det med forventning om en ny vb, men ret hurtigt fandt vi ud af at både han og midtbanen fungerede bedst når han spillede centralt. Og at han da bestemt ikke var god nok til vb....sådan husker jeg det ihvertfald.
            - men ellers enig, ari har sgu set skidt ud derinde på det sidste. Så dårlig var han da ikke da han ankom - eller lider jeg af erindringsforskydelse?
            Jeg husker det som at vores midtbane var så ringe da Ari ankom at modstanderne lagde taktik efter det og åbent på tv fortalte om det , og vi af nød rykkede Ari derind . Midtbanen har aldrig fungeret optimalt med Ari , men han har selvfølgelig haft nogle gode kampe på pladsen dog ikke stabilt på noget tidspunkt . 1 god kamp er alt for ofte blevet fulgt op af 4-6 dårlige .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              det sgu sjovt så hurtigt det er gået. Da ari kom til var det med forventning om en ny vb, men ret hurtigt fandt vi ud af at både han og midtbanen fungerede bedst når han spillede centralt. Og at han da bestemt ikke var god nok til vb....sådan husker jeg det ihvertfald.
              - men ellers enig, ari har sgu set skidt ud derinde på det sidste. Så dårlig var han da ikke da han ankom - eller lider jeg af erindringsforskydelse?
              Nej, jeg synes ikke din hukommelse sådan set fejler noget; men husk også på, at Kirkeskovs debut var meget lovende, og siden dengang er det kun gået én vej, og det er ned; og jeg mener virkelig NED. Man kan godt starte godt; og komme med frisk energi, og så kan man forveksle energi med kvalitet; for jeg kan også huske at tænke, at jeg syntes Ari Skulason ikke var særligt god med bolden. Tror også at det psykologiske aspekt; at være på et hold i modgang også er med til at udstille spilleres manglende kvalitet både i psykisk parathed og i evner; og det betyder måske at Ari Skulason ganske simpelt nemmere kan finde et gear mere, når han spiller på et hold som det islandske, hvor tænding og parathed altid er på det maksimale.

              Det værste ved vores situation, det er at middelmådige spillere ikke bliver bedre af at spille på et hold, der ikke fungerer. Snarre tværtimod. Og det samme gælder i øvrigt gode spillere også. Emil Larsen er et kapitel for sig selv i dén henseende, ville jeg påstå.

              Fodbold kan være en noget kortsigtet fætter; men jeg nægter simpelthen at tro på, at Ari kan hæve sit niveau så betragteligt, at det ikke længere er et problem, at han spiller derinde. Og som jeg skrev i anden tråd, så har jeg diskuteret netop dét med en træner, der har licens til at træne på et vist højt niveau, og som har arbejdet med scouting; og han ser mange fodboldkampe, og konkluderede overfor mig at Ari Skulason var totalt fejlcastet. Både som værende en del af en boldbesidende stil OG til den centrale midtbane. Alene fordi han smider for mange bolde væk - og i øvrigt forsøger at lægge sit spil op på et niveau, hans teknik simpelthen ikke kan bære. Yderside-afleveringer i fart, der i stedet bliver til boldtab og fejlafleveringer; direkte skift efter førsteberøringer; holden på bolden under pres fra modstanderen og bevare overblikket. Ingen af disse dele synes at være Skulasons forcer.

              Ikke at han startede på det, synes jeg, latterligt lave niveau, han har nu, men som en generel betragtning om at venstre backs ikke skal rende rundt og efterligne noget, de ikke har niveau eller forudsætninger til.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Langt henad vejen enig, men...

                Enkeltpersoner på centrale poster kan godt ofte gøre hele forskellen, hvis bare det er de rigtige folk. Hvis vi ansatte en træner, der kunne få det maksimale ud af en given trup. Hvis vi lod være med at hente sekundaspillere som Lasse Kryger, Mikkel Kirkeskov og Thomas Mikkelsen. Hvis vi lode være med at hente angribere, der er ude af form fra starten af. Hvis Ari Skulason blev smidt væk fra den centrale midtbane, og fik flået det anførerbind af sig. Personligt mener jeg det sidste er det vigtigste; for Ari trækker vores centrale midtbane ned i niveau; og sætter dermed forsvaret under maksimalt pres, hvilket de enkelte spillere dernede HELLER ikke er gode nok til at håndtere. Derfor indkasserer vi både mål og chancer så let.

                Vi kan godt sætte en retning; men den starter også med at skille sig af med de enkeltelementer der i både teori og praksis er med til at underminere muligheden for at sætte den retning. Ari Skulason f.eks passer hverken ind i retningen af boldbesidende spil eller hård fysisk fight; i hvert fald ikke, hvis han skal spille på midtbanen. Hans førsteberøringer er alt for ringe; hans boldomgang for langsom og uomstændig, og så har han ikke den fysiske statur, størrelse eller power til at modstå presset fra modstandere; eller for den sags skyld give igen den anden vej. Så hvorfor han stadig, også under Ove Pedersen spiller central midtbane med anførerbindet er simpelthen ude af min fatteevne.

                Rutine er ikke altid lig med kvalitet; og her så jeg meget hellere, at man simpelthen smed Mikkel Desler derind, forudsat han er fysisk klar til det. Og hvis ikke, så Azer. Eller en helt tredje. Indtil vi får hentet noget kvalitet til den centrale midtbane, der hverken kan styre spillet eller beskytte forsvaret i ret mange kampe.

                Jeg er helt med på, at vi har den trup, vi nu engang har, men det ændrer ikke på udgangspunktet: Hvis vi skal hæve vores kvalitet skal vi både have en retning udstedt af den sportslige ledelse - OG skille os af med de enkeltelementer, der ganske simpelt IKKE har forudsætningerne i orden og har aldrig haft det. Jeg ved ikke, hvad de kommer i vandet til Islands landsholds træninger, men dén Ari Skulason, der render rundt i OB, har både kaget rundt på den centrale midtbane OG på dén back, han efter eget udsagn er bedst på; og som han spiller på det islandske landshold.

                Under alle omstændigheder skal han, hurtigst muligt, øjeblikkeligt væk fra den centrale midtbane, før han udretter mere skade, end hvad godt er.

                MvH ChrisOB
                +1

                Comment


                  #38
                  Skula er jo ikke en leder. Det er så tydeligt at se. Han har slet ikke format til at bære anførerbindet. Problemet i OB er så bare at det er der ikke rigtig nogen af dem der har. Jeg havde givet det til Toppel, for han virker som den største indpisker på holdet og den der oftest leverer varen. Det er sådan nogle andre ser op til - ikke en malplaceret pauseklovn som Ari.

                  Comment


                    #39
                    "Jeg ved, at der er nogle, der spørger, om alvoren er gået op for os i OB. Det kan
                    jeg garantere jer for, at den er. Vi ved udmærket, at vi ikke leverer de resultater
                    og det spil, der skal til. Vi er presset i forhold til at få hentet point, så vi kan gå til
                    vinterpause med en fornuftig tro på, at vores målsætning er indenfor rækkevidde.
                    Vi er under stort pres udefra, men presset, som vi alle lægger på os selv, er
                    endnu større. OB er en stor klub, men vi er ikke en topklub i øjeblikket. Den eneste
                    vej til at ændre det er, at alle - inklusive vores fans, sponsorer og omgivelser -
                    erkender det. Forventningerne til os er højere, end hvad vi kan indfri lige nu, og
                    derfor bliver det forståeligt nok svært for alle omkring os, at glæde sig over de små
                    ting, der lykkes undervejs i kampene
                    Det påvirker spillerne, der uge efter uge af medier, fans og folk på gaden, bliver
                    mindet om, at de er for dårlige og ikke præsterer"
                    http://www.ob.dk/katalog/hik.aspx

                    Jeg må igen stille mig tvivlende, ER det nu også forstået..? For det lader til man ræser videre med at se det ud fra et topholds synspunkt, og ikke et bundholds, og de ting vi må indse når vi er i dén position... Overlevelse, nej da, vi er bare ikke tophold lige pt...

                    De ambitioner manden meldte ud for 6 uger siden, er ganske enkelt for høje(selvom han glemmer den del af det), og de forventninger som den udmeldelse var med til at skabe, skal OMGIVELSERNE nu erkende, er for høje...

                    Beklager, men der røg et hak i troen på JH... han virker fjern...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      "Jeg ved, at der er nogle, der spørger, om alvoren er gået op for os i OB. Det kan
                      jeg garantere jer for, at den er. Vi ved udmærket, at vi ikke leverer de resultater
                      og det spil, der skal til. Vi er presset i forhold til at få hentet point, så vi kan gå til
                      vinterpause med en fornuftig tro på, at vores målsætning er indenfor rækkevidde.
                      Vi er under stort pres udefra, men presset, som vi alle lægger på os selv, er
                      endnu større. OB er en stor klub, men vi er ikke en topklub i øjeblikket. Den eneste
                      vej til at ændre det er, at alle - inklusive vores fans, sponsorer og omgivelser -
                      erkender det. Forventningerne til os er højere, end hvad vi kan indfri lige nu, og
                      derfor bliver det forståeligt nok svært for alle omkring os, at glæde sig over de små
                      ting, der lykkes undervejs i kampene
                      Det påvirker spillerne, der uge efter uge af medier, fans og folk på gaden, bliver
                      mindet om, at de er for dårlige og ikke præsterer"
                      http://www.ob.dk/katalog/hik.aspx

                      Jeg må igen stille mig tvivlende, ER det nu også forstået..? For det lader til man ræser videre med at se det ud fra et topholds synspunkt, og ikke et bundholds, og de ting vi må indse når vi er i dén position... Overlevelse, nej da, vi er bare ikke tophold lige pt...

                      De ambitioner manden meldte ud for 6 uger siden, er ganske enkelt for høje(selvom han glemmer den del af det), og de forventninger som den udmeldelse var med til at skabe, skal OMGIVELSERNE nu erkende, er for høje...

                      Beklager, men der røg et hak i troen på JH... han virker fjern...
                      Jeg er faktisk enig med dig. Bare det, at han taler om, at vi skal gå til vinterpause med en fornuftig tro på, at vi kan nå målsætningen... Tror godt, man kan skyde en hvid pil efter målsætningen. Det eneste, det bør handle om i OB lige nu, er overlevelse.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        "Jeg ved, at der er nogle, der spørger, om alvoren er gået op for os i OB. Det kan
                        jeg garantere jer for, at den er. Vi ved udmærket, at vi ikke leverer de resultater
                        og det spil, der skal til. Vi er presset i forhold til at få hentet point, så vi kan gå til
                        vinterpause med en fornuftig tro på, at vores målsætning er indenfor rækkevidde.
                        Vi er under stort pres udefra, men presset, som vi alle lægger på os selv, er
                        endnu større. OB er en stor klub, men vi er ikke en topklub i øjeblikket. Den eneste
                        vej til at ændre det er, at alle - inklusive vores fans, sponsorer og omgivelser -
                        erkender det. Forventningerne til os er højere, end hvad vi kan indfri lige nu, og
                        derfor bliver det forståeligt nok svært for alle omkring os, at glæde sig over de små
                        ting, der lykkes undervejs i kampene
                        Det påvirker spillerne, der uge efter uge af medier, fans og folk på gaden, bliver
                        mindet om, at de er for dårlige og ikke præsterer"
                        http://www.ob.dk/katalog/hik.aspx

                        Jeg må igen stille mig tvivlende, ER det nu også forstået..? For det lader til man ræser videre med at se det ud fra et topholds synspunkt, og ikke et bundholds, og de ting vi må indse når vi er i dén position... Overlevelse, nej da, vi er bare ikke tophold lige pt...

                        De ambitioner manden meldte ud for 6 uger siden, er ganske enkelt for høje(selvom han glemmer den del af det), og de forventninger som den udmeldelse var med til at skabe, skal OMGIVELSERNE nu erkende, er for høje...

                        Beklager, men der røg et hak i troen på JH... han virker fjern...
                        Det er jo fuldstændig lige meget hvad JH gør, så drejer du det til noget negativt. Jeg synes ikke, at man kan forvente at en sportschef "blotter" sig og klubben mere end JH gør i dagens kampprogram.

                        Det kan da godt være at det er en stor fed løgn, at det er forstået - men jeg synes at han i sin position gør det rigtige ved at melde dette ud. Det tager jeg sgu hatten af for. Når det er meldt ud, kan han jo til en hver tid stilles til ansvar for udtalelsen - han havde jo ikke behøvet at gøre sig mere sårbar på denne måde, end han allerede er. At betvivle alt hvad manden siger er i min optik en smule ensidig.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                          Jeg er faktisk enig med dig. Bare det, at han taler om, at vi skal gå til vinterpause med en fornuftig tro på, at vi kan nå målsætningen... Tror godt, man kan skyde en hvid pil efter målsætningen. Det eneste, det bør handle om i OB lige nu, er overlevelse.
                          Lad os sige at det handler om at hente 6 point mere i efteråret, som kan gøre det muligt at nå målsætningen. Så vil det stadig være mere en statistisk muligt at nå den med de rette indkøb i vinterpausen. Hvis man ikke henter de 6 point, må det handle om ren overlevelse MED de rette indkøb.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Lad os sige at det handler om at hente 6 point mere i efteråret, som kan gøre det muligt at nå målsætningen. Så vil det stadig være mere en statistisk muligt at nå den med de rette indkøb i vinterpausen. Hvis man ikke henter de 6 point, må det handle om ren overlevelse MED de rette indkøb.
                            Præcis min vurdering af situationen. Vi har fem kampe tilbage, hvoraf den mod Silkeborg, og den i dag, bare skal give seks point i alt. Hobro og Silkeborg mødes indbyrdes, og Vestsjælland har et svært slutprogram i dette halvår, så det burde være muligt at hente point på de tre, eller i det mindste holde afstanden, og håbe på, at der bliver hentet nogle spillere der kan løfte holdet i vinterpausen.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Præcis min vurdering af situationen. Vi har fem kampe tilbage, hvoraf den mod Silkeborg, og den i dag, bare skal give seks point i alt. Hobro og Silkeborg mødes indbyrdes, og Vestsjælland har et svært slutprogram i dette halvår, så det burde være muligt at hente point på de tre, eller i det mindste holde afstanden, og håbe på, at der bliver hentet nogle spillere der kan løfte holdet i vinterpausen.
                              Da jeg samtidig regner med at det bliver Hobro vi skal slås om nedrykning med, SKAL det blive til sejr i dag. Et nederlag til netop Hobro kan blive katastrofalt i sidste ende.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Lad os sige at det handler om at hente 6 point mere i efteråret, som kan gøre det muligt at nå målsætningen. Så vil det stadig være mere en statistisk muligt at nå den med de rette indkøb i vinterpausen. Hvis man ikke henter de 6 point, må det handle om ren overlevelse MED de rette indkøb.
                                14 point i 17 kampe?
                                Så vil vi vel skulle hente i hvert fald 30 point i de sidste 16 kampe for at kunne nå målsætningen. Hvor realistisk lyder det lige?

                                Comment

                                Working...
                                X