Annoncering

Collapse
No announcement yet.

1½ år med JH, hvordan ser det ud..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Ja ja der er meget rap rap og mange er imod JH. Fakta er vel bare at manden er ansat til at mindske vores budgetter og holde os i superligaen imens.
    Synes sku for mange hater på ham. Det dog klart - han sparer og køber ikke de helt rigtige spillere og måske også ramt ekstra forkert.
    Men står vi i sommeren 2015 og der pludselig er muligheder og ting der pludselig er tilgængelige. Jamen så det JH fortjeneste...
    Klar manden er set ilde på - men han gør bare hvad han er ansat til..
    Scouting er en anden sag - her er han ikke helt stærk, men det var TB jo så tydeligvis heller ikke. De var jo to om det. Vi har samtidig mistet 2 af dem der plejede at scoute for os. Michael og Steen er begge væk.
    Gi det til sommeren 15. Så kan høtyvene findes frem. Min mening
    Det tror jeg ikke du skal regne med, og det var da i hvert fald heller ikke tonerne da han blev ansat, og har vel aldrig været det, men det er klart han har/har haft en opgave med at få økonomien til at fungere også...
    Enig, så vil det også være JHs fortjeneste, men nu må vi se, jeg synes dog det er en spændende udmelding han kommer med igen og igen, med tanke på hvor meget det har vist sig at tv pengene betyder, men det kan jo være det ser godt ud selvom vi skulle skuffe, han virker da ret sikker...
    Han gør bare hvad han er ansat til..? 5 backs på 2 måneder, det nægter jeg at tro på nogen sportsdirektør bliver ansat til at gøre i OB...
    Så kan han jo gøre hvad han vil, købe Martin Retov til angrebet til sommer, for så sidst i vinduet at må ud og hente Bodul tilbage på en fri transfer et halvt år, for så yderligere at sikre os Thorbjørn Flettejodlebjarnesson til Nytår 2016... for han gør jo bare hvad han er ansat til...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det jeg mente med det var at du brugte copy/paste på at få artiklen herind og JH brugte det på at skrive den..
      der står jo INTET nyt som vi ikke har hørt de sidste mange måneder når han har meldt noget officielt ud om tilstanden
      Aah, på den måde... Ja, der var ikke det store nye i det...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Aah, på den måde... Ja, der var ikke det store nye i det...

        Enig

        Comment


          JH løfter lidt af sløret for det kommende vindue her

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ulent-efteraar

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            JH løfter lidt af sløret for det kommende vindue her

            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ulent-efteraar
            det da vidst meget lidt....han siger jo reelt ikke noget. Men det kan han vel heller ikke så godt. Men mon ikke de har haft et par "løse" drøftelser om hvad der mangler, tager man situationen meget alvorligt som JH siger - så kan man ikke undgå at kigge på de mangler der tydeligvis er - heriblandt en angriber.

            spillerne med udløb næste sommer - må alt andet lige være farvel til bodul....og schoop - især hvis Ove fortsætter som træner.

            Comment


              http://m.bt.dk/superligaen/obs-sport...er-ikke-reddet

              lidt af det samme. Men mon ikke at budgettet til forstærkninger afhænger af hvor mange point vi har ned til stregen.
              Det er sådan jeg læser det

              Comment

              Working...
              X