Annoncering

Collapse
No announcement yet.

1½ år med JH, hvordan ser det ud..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Min mening står selvfølgelig for egen regning . Om din mening er for egen regning eller hvor du har den fra må du selv rode med ;-) .

    Tiden vil vise hvilken mening der vil komme tættest på .

    Giver gerne en pils på stadion hvis Mikkelsen bliver en profil på et Superliga hold , eller enddog et 1.div hold , eller blot runder 10 mål i en sæson i en af rækkerne .
    Det glæder vi os da meget til. Han havde et målsnit på 0.5/kamp i sidste sæson, og nåede 9 mål i alt. Så det er selvfølgelig fuldstændigt utænkeligt, at han nogensinde skulle kunne nå 10 mål i en af rækkerne med fuld spilletid.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Min mening står selvfølgelig for egen regning . Om din mening er for egen regning eller hvor du har den fra må du selv rode med ;-) .

      Tiden vil vise hvilken mening der vil komme tættest på .

      Giver gerne en pils på stadion hvis Mikkelsen bliver en profil på et Superliga hold , eller enddog et 1.div hold , eller blot runder 10 mål i en sæson i en af rækkerne .
      jeg tager dig da på ordet, og vil "ansøge" dig om pils hvis han runder 10 mål i enten superligaen eller 1. div.

      Jeg faldt blot over "ikke antydningen af talent" som lidt for grov, hvis du ligesom jeg reelt ikke kender hans klubforhold hele vejen fra karrierestarten, og her har vi i andre tråde snakket om udtagelser til div. U-landshold er målestok for om talentet kan bære til superligafodbold eller mere.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #93
        Når jeg mener han dumper, så er det ikke mindst fordi alle viste, at der lå 3 vigtige opgaver foran ham.
        1. vi skulle have en angriber. Det har han vist i mere end et halvt år. Efter sæsonstart lander TM. Hvis TM var på blokken fra starten, så forstår jeg ikke, at det skulle gå så lang tid. Det burde have være muligt at få TM til første træning hvilket klart havde være at foretrække.
        2. en god målmand, så lander EO - jammen - hvad skal man sige.
        3. Vi har ikke haft en 6'er siden DD. Det har vi stadig ikke, AB kan måske udvikle sig til en, men der er stadig for mange fejl i spillet.

        Ud over det så er anføreren skidt på midten og på VB er han heller ikke solid. Solid kan man heller ikke kalde MK, som efterhånden ligne endnu et fejlskud.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Når jeg mener han dumper, så er det ikke mindst fordi alle viste, at der lå 3 vigtige opgaver foran ham.
          1. vi skulle have en angriber. Det har han vist i mere end et halvt år. Efter sæsonstart lander TM. Hvis TM var på blokken fra starten, så forstår jeg ikke, at det skulle gå så lang tid. Det burde have være muligt at få TM til første træning hvilket klart havde være at foretrække.
          2. en god målmand, så lander EO - jammen - hvad skal man sige.
          3. Vi har ikke haft en 6'er siden DD. Det har vi stadig ikke, AB kan måske udvikle sig til en, men der er stadig for mange fejl i spillet.

          Ud over det så er anføreren skidt på midten og på VB er han heller ikke solid. Solid kan man heller ikke kalde MK, som efterhånden ligne endnu et fejlskud.
          Meget enig her. MK er fuldstændig overflødig når JBL meget gerne skulle være 100% klar i foråret.. Det glæder jeg mig til..
          tror nu umiddelbart ikke at vi var på udkig efter en ny målmand. Nok mere noget huhej der skete sidst i vinduet da JC ikke ville mere og Ousager var ledig og billig

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            jeg tager dig da på ordet, og vil "ansøge" dig om pils hvis han runder 10 mål i enten superligaen eller 1. div.

            Jeg faldt blot over "ikke antydningen af talent" som lidt for grov, hvis du ligesom jeg reelt ikke kender hans klubforhold hele vejen fra karrierestarten, og her har vi i andre tråde snakket om udtagelser til div. U-landshold er målestok for om talentet kan bære til superligafodbold eller mere.
            Ok , ja det var måske lige grov nok formuleret ..
            Men så prøver jeg med denne :
            For mig at se er der ikke talent/evner nok i manden som berettiger ham til at blive udstyret med en 4 årig kontrakt . Har set en del kampe med Fredericia hvor han på intet tidspunkt har skinnet igennem .
            Jeg kan selvfølgelig tage voldsomt fejl , men jeg kan altså ikke få øje på noget i ham som er brugbart . At han er god som "1. forsvarer" er ingen kvalitet i mine øjne det ville Kasper Larsen også være hvis vi smed ham på toppen , og tror også han vil overstråle T.M i hovedspillet .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hvor har du fra at PH havde adskillige mill at købi ind for ?

              De sparsomme midler JH har haft er stort set som smidt direkte i lokummet

              Kirkeskov : 1,75 mill ? ( den pris rygtet siger )
              Kryger : 0,8 mill
              Mikkelsen : 1,3 mill
              Ruud : x antal kr fordi den indkøbte hb som forudsagt floppede .
              Lado : x kr i sign on fee
              Halgrimur : x kr i sign on fee fordi den indkøbte hb som forudsagt floppede .

              I vinterens vindue er man så atter tvunget til at investere i angribere fordi de indkøbte er floppet .
              Det er jo rygter det hele, men Skovlen brugte på rygtebasis en del mere end de tal lagt sammen + at nogle spillere fik en helt horribel løn. De har jo heller ikke givet 1,3 rent for Mikkelsen. Kan kan vel ende med at koste det, hvis han bliver en bragende succes, hvilket er lettere usandsynligt. Ruud er vel ikke et flop og jeg vil vente lidt endnu med at smide Lado over i den gruppe. Desuden er det synd at kalde en spiller, som end ikke er tiltrådt i klubben endnu, et flop.
              Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                Det er jo rygter det hele, men Skovlen brugte på rygtebasis en del mere end de tal lagt sammen + at nogle spillere fik en helt horribel løn. De har jo heller ikke givet 1,3 rent for Mikkelsen. Kan kan vel ende med at koste det, hvis han bliver en bragende succes, hvilket er lettere usandsynligt. Ruud er vel ikke et flop og jeg vil vente lidt endnu med at smide Lado over i den gruppe. Desuden er det synd at kalde en spiller, som end ikke er tiltrådt i klubben endnu, et flop.
                Ruud har bestemt ikke været et flop , tværtimod . Siger heller ikke Halgrim bliver et flop , men det er som jeg skriver spillere som skal bruges penge på fordi den indkøbte Back er et kæmpe fejlkøb .

                Lado skulle vi iflg JH vente på fordi de ville købe den helt rigtige angriber , og det han han ikke vist sig at være endnu , men det kan han nå endnu .

                Men vi er dog helt enige om at PH også var en gigantisk fejltagelse med stribevis af fejlkøb .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Meget enig her. MK er fuldstændig overflødig når JBL meget gerne skulle være 100% klar i foråret.. Det glæder jeg mig til..
                  tror nu umiddelbart ikke at vi var på udkig efter en ny målmand. Nok mere noget huhej der skete sidst i vinduet da JC ikke ville mere og Ousager var ledig og billig
                  Købet af MK er jo helt i skoven især også når vi samtidig havde en vb løbende hovedløst rundt på den centrale midt uden at præstere .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #99
                    Hvis fok ikke skulle have fået det læst... http://www.ob.dk/katalog/clasico-december-2014.aspx (Side 8-9)

                    Ikke det store nye, bare den månedlige opsang, hvor vi må forstå at ting tager tid, og så skal vi nok komme der op hvor vi hele tiden har set os selv...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Hvis fok ikke skulle have fået det læst... http://www.ob.dk/katalog/clasico-december-2014.aspx (Side 8-9)

                      Ikke det store nye, bare den månedlige opsang, hvor vi må forstå at ting tager tid, og så skal vi nok komme der op hvor vi hele tiden har set os selv...

                      "Jeg kan også godt forstå,
                      hvis folk synes, at det er gået for langsomt,
                      men det er vigtigt at kende udgangspunktet for
                      at kunne forstå, hvorfor vi skal bruge så lang
                      tid..."


                      vi kender godt udgangspunktet - og det er ikke derfor vi er utålmodige Jesper.....det er fordi der ingen fremskridt har været at spore - overhovedet, gennem rigtig rigtig lang tid.

                      "Naturligvis forventer ingen i Ådalen, at de unge talenter
                      skal bære holdet alene, og derfor vil OB fortsat
                      hente dygtige spillere udefra, hvilket også er
                      sket i de seneste transfervinduer."


                      - lyder som en rigtig god plan Jesper....men følger i den nu også? Jeg syntes da i den grad den anden del af planen, den der handler om dygtige spillere udefra - den halter sgu en hel del.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        "Jeg kan også godt forstå,
                        hvis folk synes, at det er gået for langsomt,
                        men det er vigtigt at kende udgangspunktet for
                        at kunne forstå, hvorfor vi skal bruge så lang
                        tid..."


                        vi kender godt udgangspunktet - og det er ikke derfor vi er utålmodige Jesper.....det er fordi der ingen fremskridt har været at spore - overhovedet, gennem rigtig rigtig lang tid.

                        "Naturligvis forventer ingen i Ådalen, at de unge talenter
                        skal bære holdet alene, og derfor vil OB fortsat
                        hente dygtige spillere udefra, hvilket også er
                        sket i de seneste transfervinduer."


                        - lyder som en rigtig god plan Jesper....men følger i den nu også? Jeg syntes da i den grad den anden del af planen, den der handler om dygtige spillere udefra - den halter sgu en hel del.
                        Hmmm han begynder så småt at minde mig om TC ........NOT GOOD!!!
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Købet af MK er jo helt i skoven især også når vi samtidig havde en vb løbende hovedløst rundt på den centrale midt uden at præstere .
                          vi havde et skadet talent i JBL og en vb wannabe som i de kampe vi havde set, har fungeret ringere som vb end som midtbanespiller. Det efterlader os med Diarra som åbenbart ikke besidder kvaliteter til at spille på OBs bedste hold, på den måde er købet af ny, uddannet vb, en nødvendighed.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Kan ikke åbne det på Ipad eller Iphone. Ville det være muligt for nogen at lave en copy/paste på det hele?
                            er der vel ikke noget forkert i når det er fra egen hjemmeside

                            Comment


                              Kunne være fedt hvis BT gad at lave sådan en på JH

                              http://www.bt.dk/superligaen/per-rud...nge-har-fejlet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Kan ikke åbne det på Ipad eller Iphone. Ville det være muligt for nogen at lave en copy/paste på det hele?
                                er der vel ikke noget forkert i når det er fra egen hjemmeside

                                -

                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X