Annoncering

Collapse
No announcement yet.

1½ år med JH, hvordan ser det ud..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Kan kun sige , at tro der er potentiale i en spiller som ham er uden tanke på de faktiske realiteter omkring en spiller som ham ;-) .. Og så oven i købet give manden 4 år ...
    Så længe der ikke er et antydning af et talent at bygge videre på , og der på intet tidspunkt i hans karriere har været vist de rette kvaliteter , udover et periodevis jævnt 1.div niveau , så er det godt nok optimistisk at tro der kan udvikles en habil Superliga angriber , fast mand, masser af mål og solgt videre ,, arrrghhh vel ;-) .
    at der "ikke er antydningen af talent" må stå for din regning. Det jeg har set er en spiller der lægger et benhård 1. pres på modstanderens bagerste mand, er meget løbevillig og er såmænd også ganske fin til at komme frem til afslutninger og bruger sin krop godt. Som ungdomsspiller var han vel et ok talent (har jeg da hørt), men jeg kender ikke hans karriereforløb, udover at han tilsyneladende mistede lysten og spillede på serieniveau i en periode, inden han tilsyneladende fik lysten igen.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
      Jeg tror du anskuer dette helt forkert! Jeg er ikke i tvivl om at Thomas Mikkelsen, i form af både udtalelser fra ham og fra JH er indkøbt som udviklingsspiller. Ja han er 24, og ja han er uprøvet på højeste niveau! MEN, han har helt 100 % fået lavet en plan for de 4 år der siger:
      - 1 år: Væn dig til tempoet, lær principperne for spillestilen, kom ind på holdet og se om du kan tilkæmpe dig et par minutter hist og her i form af gode træninger!
      - 2 år: Du er har nu haft et år i truppen, har vænnet dig til tempoet og spillestilen, det er nu at du skal begynde at presse på i startopstillingen, og fra vinter 15/16 skulle du gerne have opnået et niveau der KAN berettige dig til spilletid konstant!
      - 3 år: Fast mand og masser af mål, Solgt vinter 16/17 :)

      Jeg er godt klar over at det er optimistisk, men de personer der forventer at han var købt som redningsmand her og nu, og som førsteholdsprofil tager grueligt fejl! At han så er blevet brugt som meget som det har været tilfældet allerede i første sæson, siger jo mere om hans konkurrenters niveau end om hans eget! Jeg ser et fint potentiale i den måde han indtil videre har ageret på! Han er ikke et teknisk vidunder, og han skal ikke bruges som eneangriber, men han er en dygtig presspiller og hans energi er virkelig dejligt at være vidne til. Jeg er sikker på at han nok skal score en del mål næste sæson, og måske allerede fra næste halvår. En vinterpause, og opstart med holdet uden skader, vil virkelig komme en spiller som ham tilgode. Han har mange mangler, men har 3,5 år til at vise sine forhåbentlige mange kvaliteter!

      At udråbe ham som flop og fadæse indkøb af JH, virker for mig som ekstremt snæversynet og uden tanke på de faktiske realiteter omkring en spiller som ham!

      God Søndag :)
      Jeg er enig med dig. Dejligt med bare lidt optimisme på forum.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        at der "ikke er antydningen af talent" må stå for din regning. Det jeg har set er en spiller der lægger et benhård 1. pres på modstanderens bagerste mand, er meget løbevillig og er såmænd også ganske fin til at komme frem til afslutninger og bruger sin krop godt. Som ungdomsspiller var han vel et ok talent (har jeg da hørt), men jeg kender ikke hans karriereforløb, udover at han tilsyneladende mistede lysten og spillede på serieniveau i en periode, inden han tilsyneladende fik lysten igen.
        Synes jeg har set en spiller komme til kort i suppen, mest tydeligt mod EfB, hvor en forsvarer som ellers også er hentet i 1. Division, totalt satte ham ud af spillet, det var faktisk til tider lidt ømt at se på... Han er selvfølgelig ikke den eneste der vil komme til kort mod Gomez, men han er jo sådan set kommet det overfor alle andre også, hvis ikke fysisk, så spillemæssig, hans forcer er bare ikke gode nok til suppen, og han er også overhalet af Kryger nu... Hans antal afslutninger kan nærmest tælles på en enkelt hånd, og er der andre end målet i SIF som var indenfor rammen..?
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Synes jeg har set en spiller komme til kort i suppen, mest tydeligt mod EfB, hvor en forsvarer som ellers også er hentet i 1. Division, totalt satte ham ud af spillet, det var faktisk til tider lidt ømt at se på... Han er selvfølgelig ikke den eneste der vil komme til kort mod Gomez, men han er jo sådan set kommet det overfor alle andre også, hvis ikke fysisk, så spillemæssig, hans forcer er bare ikke gode nok til suppen, og han er også overhalet af Kryger nu... Hans antal afslutninger kan nærmest tælles på en enkelt hånd, og er der andre end målet i SIF som var indenfor rammen..?
          Det er et forsimplet argument. Gomez er den måske mest nærkampsstærke forsvarer i ligaen overhovedet. Det vi manglede i den kamp var ikke en bedre indsats fra Mikkelsen. Det var en helt anden type til at tage kampen op med Gomez. En Jeppe Kjær/Utaka-hurtigløbertype. Selv Djiby i sin storhedstid havde haft det mere end svært mod Gomez...
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #80
            Jeg er sikker på at vi vil se meget mere til Lado til foråret end Thomas Mikkelsen, Thomas mangler en del endnu for at slå igennem, hvis han nogensinde gør det.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              at der "ikke er antydningen af talent" må stå for din regning. Det jeg har set er en spiller der lægger et benhård 1. pres på modstanderens bagerste mand, er meget løbevillig og er såmænd også ganske fin til at komme frem til afslutninger og bruger sin krop godt. Som ungdomsspiller var han vel et ok talent (har jeg da hørt), men jeg kender ikke hans karriereforløb, udover at han tilsyneladende mistede lysten og spillede på serieniveau i en periode, inden han tilsyneladende fik lysten igen.
              Min mening står selvfølgelig for egen regning . Om din mening er for egen regning eller hvor du har den fra må du selv rode med ;-) .

              Tiden vil vise hvilken mening der vil komme tættest på .

              Giver gerne en pils på stadion hvis Mikkelsen bliver en profil på et Superliga hold , eller enddog et 1.div hold , eller blot runder 10 mål i en sæson i en af rækkerne .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Thomas Mikkelsen er ikke gået ind og har reddet os fra dag et, det er jeg helt enig i. Jeg har det dog fint med ham i truppen.

                I min optik skal der helst være cirka 4 rene angribere i en god trup og TM kan snildt være nr. 3 eller 4 i rækkefølgen for min skyld. Det kan godt være han aldrig bliver en profil, men han har allerede vist fin værdi som forreste forsvarsspiller og dermed vil han altid kunne gøre nytte, til forskel fra visse andre......

                Jeg tror ikke hans løn er voldsom. JH er ikke typen der kaster om sig med penge og TM virker som en type der bare er lykkelig over at være i klubben.
                jeg er enig i TM sagtens kunne agere 3. eller 4 valg til angrebet. Problemet er at det jo ikke var det vi manglede i sommer ej heller nu. Vi mangler et klart førstevalg til den post. Man havde Bodul rendende rundt der intet havde vist og Kadrii bliver så solgt (før eller efter TM?) Så er det måske ikke en 24 årig 1-div. spiller der ikke rigtigt har brændt igennem man skal gå ud og hente.
                Når man så oven i købet smider en 4 årig kontrakt efter ham så vælter korthuset da først. Jeg syntes TM har kæmpet godt for det og han indstilling mener jeg heller ikke der er en finger at sætte på - men evnerne er ikke til det.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  jeg er enig i TM sagtens kunne agere 3. eller 4 valg til angrebet. Problemet er at det jo ikke var det vi manglede i sommer ej heller nu. Vi mangler et klart førstevalg til den post. Man havde Bodul rendende rundt der intet havde vist og Kadrii bliver så solgt (før eller efter TM?) Så er det måske ikke en 24 årig 1-div. spiller der ikke rigtigt har brændt igennem man skal gå ud og hente.
                  Når man så oven i købet smider en 4 årig kontrakt efter ham så vælter korthuset da først. Jeg syntes TM har kæmpet godt for det og han indstilling mener jeg heller ikke der er en finger at sætte på - men evnerne er ikke til det.
                  Jeg mener som sagt heller ikke TM er god nok til en idealopstilling. Jeg afleverer så bare budskabet i en positiv vinkel ud fra TM´s evner .

                  Jeg er enig i, at det langt fra er den mest smarte handel JH har gjort. I det tilfælde her skulle han have betalt lidt mere for en anden eller havde ladet være.

                  Håber han har lært lektien og betaler lidt mere end han som udgangspunkt havde tænkt sig og får landet Gilberto.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                    Det er muligt at JH har laver antalsmæssigt flere fejlindkøb en Skovlen gjorde. Men hvis man gør det op i kroner og ører, kan Jesper Christiansen eller N'Koum alene dække for samtlige fejlindkøb JH har lavet. JH og Skovlen har jo arbejdet under fuldstændigt forskellige forudsætninger. JH har vel haft noget nær 0 kroner at gøre med, mens Skovl Hansen havde adskillige millioner, som han på smukkeste vis klattede væk. Lad os nu se hvad JH kan gøre, når vi når frem til sommer. Da tror jeg det bliver lidt mere direkte sammenlignligt. Efter hans egne udmeldinger, bør der være råd til at lukke hullerne Målmand, DM og angriber.
                    Hvor har du fra at PH havde adskillige mill at købi ind for ?

                    De sparsomme midler JH har haft er stort set som smidt direkte i lokummet

                    Kirkeskov : 1,75 mill ? ( den pris rygtet siger )
                    Kryger : 0,8 mill
                    Mikkelsen : 1,3 mill
                    Ruud : x antal kr fordi den indkøbte hb som forudsagt floppede .
                    Lado : x kr i sign on fee
                    Halgrimur : x kr i sign on fee fordi den indkøbte hb som forudsagt floppede .

                    I vinterens vindue er man så atter tvunget til at investere i angribere fordi de indkøbte er floppet .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Hvor har du fra at PH havde adskillige mill at købi ind for ?

                      De sparsomme midler JH har haft er stort set som smidt direkte i lokummet

                      Kirkeskov : 1,75 mill ? ( den pris rygtet siger )
                      Kryger : 0,8 mill
                      Mikkelsen : 1,3 mill
                      Ruud : x antal kr fordi den indkøbte hb som forudsagt floppede .
                      Lado : x kr i sign on fee
                      Halgrimur : x kr i sign on fee fordi den indkøbte hb som forudsagt floppede .

                      I vinterens vindue er man så atter tvunget til at investere i angribere fordi de indkøbte er floppet .

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Hvor har du fra at PH havde adskillige mill at købi ind for ?

                        De sparsomme midler JH har haft er stort set som smidt direkte i lokummet

                        Kirkeskov : 1,75 mill ? ( den pris rygtet siger )
                        Kryger : 0,8 mill
                        Mikkelsen : 1,3 mill
                        Ruud : x antal kr fordi den indkøbte hb som forudsagt floppede .
                        Lado : x kr i sign on fee
                        Halgrimur : x kr i sign on fee fordi den indkøbte hb som forudsagt floppede .

                        I vinterens vindue er man så atter tvunget til at investere i angribere fordi de indkøbte er floppet .
                        Jeg tror så ikke Lado flopper i foråret, jeg tror på ham, bare han får spilletid. Han er klart i fremgang i sit spil, og han bør starte inde mod AAB på lørdag.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Det er et forsimplet argument. Gomez er den måske mest nærkampsstærke forsvarer i ligaen overhovedet. Det vi manglede i den kamp var ikke en bedre indsats fra Mikkelsen. Det var en helt anden type til at tage kampen op med Gomez. En Jeppe Kjær/Utaka-hurtigløbertype. Selv Djiby i sin storhedstid havde haft det mere end svært mod Gomez...
                          Ikke uenig, det blev forsimplet, som sagt bliver han heller ikke den eneste der kommer til kort der, men hvor om alting er var det stadig toppen for hvor ringe det kan være, i et efterår hvor jeg så mener han er kommet til kort...

                          Ellers synes jeg nu ikke det ændrer billedet af Mikkelsens niveau, at hans mangler jo selvsagt er tydeligere mod de bedre forsvar/hold, eller fordi en anden type skulle have været brugt, eller fordi en Fall ville have haft sit hyr med Gomez... det er stadig Mikkelsen niveau, den hylde vi købte fra...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Jeg syntes det er mere og mere klart, at JH må væk, før vi kan få bygget et stabilt hold op. I dagens kamp mente OP ikke at en eneste af de indkøbte angribere var gode nok til at start plads mod rækkens nr. sjok. Det er katastrofalt, at bedste angriber i klubben pt. åbenbart er en spiller som blev købt til højre back. Det er nærmest en gentagelse af de fejl han lavede i Horsens, men ikke at forstærke holdet hvor behovet er størst. Horsens rykkede som bekendt ud pga. mangel på en kvalificeret angriber. Vi står tilsynladene i samme situation. Hvis rygterne om, at vi har det 4 højeste spillerbudget er korrekt, så burde det være muligt at sammensætte en trup som kan tage kampen om i toppen af ligaen. Har nu netop set en forfærdenlig 2. halvleg af en kamp med SIF. Glædeligt med en sejr, men hold da op hvor syntes den heldig når vi ikke kan score på de oplagte chancer. Heldigvis er SIF endnu mere uskarp end os - selvom det er svært at forstå det kan lade sig gøre i landets højeste liga.
                            Jeg synes nu heller ikke, det var bedste angriber, der startede inde i dag.

                            Som du skriver er det et problem, vi ikke kan score på de oplagte chancer. Derfor forstår jeg ikke Lado ikke bliver kørt i stilling. I min verden var det højst mærkeværdigt at starte med Kryger fremfor Lado.

                            Jeg håber, det skyldes, at Ove kender Kryger bedre, og måske har brug for mere tid til at spille Lado ind. Nu gik det fint i går, men jeg synes det var vovet ikke at bygge videre på det Lado præsterede mod FCN - både ift mål (selvtillid) og ift den plads han skabte for sine medspillere og det pres han kan lægge.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                              Jeg synes nu heller ikke, det var bedste angriber, der startede inde i dag.

                              Som du skriver er det et problem, vi ikke kan score på de oplagte chancer. Derfor forstår jeg ikke Lado ikke bliver kørt i stilling. I min verden var det højst mærkeværdigt at starte med Kryger fremfor Lado.

                              Jeg håber, det skyldes, at Ove kender Kryger bedre, og måske har brug for mere tid til at spille Lado ind. Nu gik det fint i går, men jeg synes det var vovet ikke at bygge videre på det Lado præsterede mod FCN - både ift mål (selvtillid) og ift den plads han skabte for sine medspillere og det pres han kan lægge.
                              Det må også være i lyset af at Kryger er forholdsvis målvarm for tiden, 2 mål i de 3 foregående kampe er svær at komme udenom, men jeg så da også helst at det var Lado der fik lavet en stime, eller hvor meget vi nu skal kalde det, og tanket selvtillid til det nye år...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Jeg mener som sagt heller ikke TM er god nok til en idealopstilling. Jeg afleverer så bare budskabet i en positiv vinkel ud fra TM´s evner .

                                Jeg er enig i, at det langt fra er den mest smarte handel JH har gjort. I det tilfælde her skulle han have betalt lidt mere for en anden eller havde ladet være.

                                Håber han har lært lektien og betaler lidt mere end han som udgangspunkt havde tænkt sig og får landet Gilberto.
                                ganske enig. Eller evt have startet med en kortere kontrakt evt. 2 års løbetid

                                Comment

                                Working...
                                X