Dette er de samlede handler JH har været inde over siden han tiltrådte:
----------------------------------------
AMC forstod jeg ikke hvorfor vi forlængede med og mener heller ikke at det gjorde os noget godt.
Vemmelund var vel grundet ønsket om fynsk avl
Radza er fornuftigt nok og i henhold til "strategien"
Ari var i princippet fint nok. Vi manglede både på VB og den defensive back og niveauet var der til at forstærke os da han kom .. men han lider af den sygdom der åbenbart er i OB hvor gode spillere falder i niveau ...
Spelmann var meget fornuftigt.. en yngre udgave af HHA som vi manglede.
JBL - Perspektivet er jo fint nok.
JH .. en lottokupon og vel fordi vi ikke fik AKJ og så er der noget fynsk i det..
COB, god spiller men spild af penge på en plads hvor vi i forvejen var rigeligt ... og at man så samtidigt lader CS gå er imod strategien.
MOS - Rigtig god signing..
DD - Endnu en lottokupon men som andre har været inde på så vist en billig en ..
Tegne med 5 ungdomsspillere er der vel næppr nogen der kan indvende noget imod og så rykke 5 ungdomsspillere op er næppe upopulært heller..
Lasse Nielsen er en god signing
Ruud er en god signing
Ousager er vel en ok 2. keeper og billigere end JC
Lucas Jensen er på samme måde som Baskim en god signing .. time will tell...
Thomas Mikkelsen forstår jeg bare ikke
Dvalishi forstår jeg ikke at man har set så forkert på i henhold til form men får benefit of doubt..
Kryger forstår jeg slet ikke ..
Kirkeskov mener jeg i udgangspunktet var ok men igen bliver spillere bare ringere i OB ,,,
Hallgrimur... vi får se .. til højre back? Virkelig ..
-----------------------------------
Det jeg ikke forstår er at man henter spillere som Kryger og Mikkelsen i stedet for at bruge vores egne talenter ... jeg syntes ikke at de er nogen af dem der har fået chancen er faldet igennem så hvorfor ikke dyrke det noget mere ... ikke at det er dem der skal redde vores røv men det er jo heller ikke fordi vores nyindkøb gør det...
Bortset fra Kadrii, Mos og Marcus er der ikke nogen af afgangene jeg begræder og der var vel næppe meget han kunne gøre ved dem ... men påfaldene at det alle er angribere..
Jesper Hansen ansat som sportschef d. 27.04.2013 | ||||
AMC | Forlænget | 30.06.2014 | AMC | kontraktudløb |
Vemmelund | Forlænget | 30.06.2014 | Vemmelund | kontraktudløb |
Casper Radza | Rykket op | 30.06.2014 | Nikolaj Jørgensen | kontraktudløb |
Ari Skulason | transfer | 31.12.2016 | Marcus Pedersen | kontraktudløb |
Martin Spelmann | transfer | 30.06.2016 | Michael Silberbauer | kontraktudløb |
Jacob Barret Laursen | leje | 30.06.2014 | Christian Sørensen | kontraktudløb |
Jeppe Hansen | transferfri | 30.06.2014 | Hannes Anier | Ophævet |
Connor O´Brien | transfer | 30.06.2015 | ||
Mustafa Abdellaoue | Leje | 30.06.2014 | ||
Dusan Djuric | leje | 30.06.2014 | ||
2014 | ||||
Azer Busuladic | fri transfer | David Løfquist | kontraktudløb | |
Jens Jakob Thomasen | Ungdomsspiller | 30.06.2017 | ||
Julius Eskesen | Ungdomsspiller | 30.06.2016 | ||
Magnus Pedersen | Ungdomsspiller | 30.06.2016 | ||
Mads Raben (forlænget) | Ungdomsspiller | 30.06.2015 | Mads Raben | kontraktudløb |
Jacob Rasmussen | Ungdomsspiller | 30.06.2015 | Jacob Rasmussen | Solgt til Schalke |
Emil Peter Jørgensen (f) | Rykket op | 30.06.2015? | Emil Peter Jørgensen | Udlejet |
Mikkel Desler (m) | Rykket op | 30.06.2017 | Dusan Djuric | kontraktudløb |
Anders Thomsen (m) | Rykket op | 30.06.2015 | Kriztian Vadocz | kontraktudløb |
Mathias Greve (m) | Rykket op | 30.06.2015 | Jeppe Hansen | kontrak ophævet |
Casper Radza (forlænget) | Rykket op | 30.06.2016 | Casper Radza | kontraktudløb |
Jacob Barret Laursen | ? | 30.06.2017 | Jacob Barret Lauersen | kontraktudløb |
Lasse Nielsen | Transferfri | 30.06.2016 | Anders Møller Christensen | kontraktudløb |
Espen Ruud | Transferfri | 31.12.2014 | Espen Ruud | kontraktudløb |
Emil Ousager | Transferfri | 30.06.2015 | Jesper Christiansen | Kontrakt ophævet |
Lucas Jensen (m) | Transferfri | 30.06.2018 | Cedric N´Koum | Kontrakt ophævet |
Thomas Mikkelsen | 1.300.000? | 30.06.2018 | Morten Skoubo | kontraktudløb |
Vladimir Dvalishvili | Transferfri | 30.06.2016 | Baskim Kadrii | Solgt til FCK |
Lasse Kryger | 800.000? | 30.06.2016 | Mustafa Abdallaoue | kontraktudløb |
Connor O´Brien | Kontrakt ophævet | |||
Mark Kongsted | kontraktudløb | |||
Niclas Vemmelund | Kontrakt ophævet | |||
Mikkel Kirkeskov | ? | 30.06.2017 | ||
2015 | ||||
Hallgrimur Jonasson | Transferfri | 31.12.2016 | Espen Ruud | Kontraktudløb |
AMC forstod jeg ikke hvorfor vi forlængede med og mener heller ikke at det gjorde os noget godt.
Vemmelund var vel grundet ønsket om fynsk avl
Radza er fornuftigt nok og i henhold til "strategien"
Ari var i princippet fint nok. Vi manglede både på VB og den defensive back og niveauet var der til at forstærke os da han kom .. men han lider af den sygdom der åbenbart er i OB hvor gode spillere falder i niveau ...
Spelmann var meget fornuftigt.. en yngre udgave af HHA som vi manglede.
JBL - Perspektivet er jo fint nok.
JH .. en lottokupon og vel fordi vi ikke fik AKJ og så er der noget fynsk i det..
COB, god spiller men spild af penge på en plads hvor vi i forvejen var rigeligt ... og at man så samtidigt lader CS gå er imod strategien.
MOS - Rigtig god signing..
DD - Endnu en lottokupon men som andre har været inde på så vist en billig en ..
Tegne med 5 ungdomsspillere er der vel næppr nogen der kan indvende noget imod og så rykke 5 ungdomsspillere op er næppe upopulært heller..
Lasse Nielsen er en god signing
Ruud er en god signing
Ousager er vel en ok 2. keeper og billigere end JC
Lucas Jensen er på samme måde som Baskim en god signing .. time will tell...
Thomas Mikkelsen forstår jeg bare ikke
Dvalishi forstår jeg ikke at man har set så forkert på i henhold til form men får benefit of doubt..
Kryger forstår jeg slet ikke ..
Kirkeskov mener jeg i udgangspunktet var ok men igen bliver spillere bare ringere i OB ,,,
Hallgrimur... vi får se .. til højre back? Virkelig ..
-----------------------------------
Det jeg ikke forstår er at man henter spillere som Kryger og Mikkelsen i stedet for at bruge vores egne talenter ... jeg syntes ikke at de er nogen af dem der har fået chancen er faldet igennem så hvorfor ikke dyrke det noget mere ... ikke at det er dem der skal redde vores røv men det er jo heller ikke fordi vores nyindkøb gør det...
Bortset fra Kadrii, Mos og Marcus er der ikke nogen af afgangene jeg begræder og der var vel næppe meget han kunne gøre ved dem ... men påfaldene at det alle er angribere..
Comment