Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Jeg ved ikke, hvad der er sket med den Patrick Olsen, der for ikke så lang tid siden sad på bænken for Inter, men et eller andet har gjort, at hans udvikling må være gået i stå. Jeg kunne dog sagtens forestille mig, at han kunne få gavn af at komme hjem til Danmark, og i OB har vi brug for en god 6'er, så han er da en spændende mulighed.
    Spørgsmålet er så, om han vil hjem til DK allerede. Men det kunne måske være en god måde at få gang i det hele igen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Hvis klausulen på Emil er på 1 mio EU, så kan OB jo ikke gøre en skid, hvis nogen indløser den og Emil vil snakke med dem. Tvvivler på, at man lader ham gå for mindre, når det er så tæt på deadline og vi ligger nr. 10 i ligaen. Det ville være en klar svækkelse af holdet, uanset hvad man ellers synes om ham.
      Enig , men var nu forslaget om et salg for 4 mill jeg forholdt mig til .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
        Spørgsmålet er så, om han vil hjem til DK allerede. Men det kunne måske være en god måde at få gang i det hele igen.
        Spørgsmålet er vel ligeledes, om han har "råd til at lade være"?
        Kom ikke på holdet i det norske og nu med ophævet kontrakt....mon ikke han lige har brug for lidt tryghed og at steppe lidt ned for at komme i gang igen?
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Enig , men var nu forslaget om et salg for 4 mill jeg forholdt mig til .
          4 mio - hvoraf en pæn slat skal til Lyngby(var det 30%?) - er ikke meget sat op imod nedrykningsfare. Sådan helt hårdt sat op.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            4 mio - hvoraf en pæn slat skal til Lyngby(var det 30%?) - er ikke meget sat op imod nedrykningsfare. Sådan helt hårdt sat op.
            Lige nemlig , sammen med den betydning han trods alt har for vores spil og de point han bidrager med . Derfor jeg vil mene det vil være rendyrket idioti at sælge ham . ( undtaget selvfølgelig hvis vi er tvunget vis klausulen )
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              4-5-6-7 millioner... sådan et tilbud kommer ikke igen, til sommer vil han helt 100 væk, og runder et år tilbage, og jeg tror ikke der bliver meget at stille op for OB... ikke at det skal afgøre et salg eller ej nu, men man må have det med i overvejelserne, dette kunne være sidste vindue at gøre en ok handel...

              ... hvilket jo også er en del af strategien, at skal gå efter det engang imellem...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Når vi har hentet Dalgaard ser jeg ingen grund til at hente Zohore. Jeg ser hellere, at vi får gang i Lado og satser på Greve.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Når vi har hentet Dalgaard ser jeg ingen grund til at hente Zohore. Jeg ser hellere, at vi får gang i Lado og satser på Greve.
                  Mange muligheder i angrebet?
                  god invistering i fremtiden?
                  et ønske fra Kent?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Mange muligheder i angrebet?
                    god invistering i fremtiden?
                    et ønske fra Kent?
                    Zohore har stadig et godt nok navn til at han garanteret ikke er billig. Hvis han skal hentes, så hent ham på en halv-årig eller et-årig, med option på forlængelse (hvis man må det i DK). Han har ikke leveret meget de sidste par år, og jeg tror ikke på ham.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Zohore har stadig et godt nok navn til at han garanteret ikke er billig. Hvis han skal hentes, så hent ham på en halv-årig eller et-årig, med option på forlængelse (hvis man må det i DK). Han har ikke leveret meget de sidste par år, og jeg tror ikke på ham.
                      Tror faktisk ikke at han er meget dyrere end Dalgaard.
                      Han har brug for at kickstarte karrieren igen og det kan lige så godt være i DK/OB

                      er han ikke også stadig i spil til U21 EM? Det må også trække lidt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Zohore har stadig et godt nok navn til at han garanteret ikke er billig. Hvis han skal hentes, så hent ham på en halv-årig eller et-årig, med option på forlængelse (hvis man må det i DK). Han har ikke leveret meget de sidste par år, og jeg tror ikke på ham.
                        Han fik faktisk en fin start i IFK, indtil en skade satte ham tilbage, og holdet med Vibe i spidsen begyndte at præstere. IFK havde nok forlænget med ham, hvis han var forblevet skadesfri i den periode, men ellers har du jo ret i det andet. Han er ikke billig. Men heller ikke så dyr, at dét i sig selv burde være en forhindring.

                        Derimod er det tvivlsomt om Zohore overhovedet får udløst det potentiale, man trods alt så i ham tidligere.

                        Et projekt for Kent Nielsen, vil jeg kalde det, hvis vi henter ham.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tror faktisk ikke at han er meget dyrere end Dalgaard.
                          Han har brug for at kickstarte karrieren igen og det kan lige så godt være i DK/OB

                          er han ikke også stadig i spil til U21 EM? Det må også trække lidt
                          Kickstarte karrieren? Hans karrierer har aldrig rigtig været igang.

                          41 kampe i superligaen og fuldtid i "hele" 6 kampe. Har et scoringssnit på 288min.

                          K.Zohore er en lottokupon. Hvorfor ikke satse på vores egne spillere?

                          Hvis han kan fås til en lærlingeløn og intet sign-on fee, så ja tak. Ellers skal han blive væk.

                          http://www.superstats.dk/spillere/sp...lltime?id=1784

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Når vi har hentet Dalgaard ser jeg ingen grund til at hente Zohore. Jeg ser hellere, at vi får gang i Lado og satser på Greve.
                            Ret enig: hellere satse på Greve. Nægter at tro på, at Zohore, der har floppet i BIF og IFK, går ind og gør en forskel fra dag 1; så hvorfor ikke satse på en varm Greve.

                            Comment


                              Helt enig. Sats på Greve!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Ret enig: hellere satse på Greve. Nægter at tro på, at Zohore, der har floppet i BIF og IFK, går ind og gør en forskel fra dag 1; så hvorfor ikke satse på en varm Greve.
                                Man kan jo godt både satse på Greve samtidig med at man henter en fyr som Zohore. Der kommer jo en tid efter sommerferien også og det er jo ingen skade til at tænke lidt længere frem, hvis Kent Nielsen naturligvis siger god for det. Pt. har vi jo kun Dalgaard frem til sommer. Greve skal helt sikkert køres stille og roligt ind og viser han sig allerede at være klar til det så skal han nok få en del spilletid.

                                Zohore er transferfri og han har brug for noget klubmæssig kontinuitet evt. i mere trygge omgivelser (OB ;-)). Han er meget aktuel i forhold til angrebspladserne til Jess Thorups u21 landshold som skal til EM slutrunde til sommer. I mine øjne vil han være en ekstremt interessant angriber at få til OB. Og jeg kan sagtens se ham fungere både med Dalgaard og Greve ( samt Lado for den sags skyld, hvis han begynder at vise noget).

                                https://m.youtube.com/watch?v=YqZY5FPGkSo

                                Comment

                                Working...
                                X