Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg har hørt fra meget pålidelige kilder, at Kurt Andersen vil slutte af med manér i FCV, og vil financiere de forstærkninger der skal til for at holde dem oppe i denne sæson. Især offensivt.

    Så jeg tror ikke vi skal regne med at vi får nogle gaver af FCV. Vi kan jo håbe de rammer ved siden af med deres indkøb.
    Kunne vi tilbyde JH som rådgiver til deres indkøb ;-)
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Floppede i Wolves, floppede i Charlton, floppede i Beleneses. Jeg ryster ikke i bukserne over Jonsson.

      Men jeg ville sgu være ked af at se Kalilou i Vestsjællands hæslige trøje. FCV bringer intet positivt til ligaen. Lortefans, lortestadion, lorteøl på stadion, ingen historie, ingen profiler, kedelig fodbold, grimt navn, grimme dragter, grimme cheerleaders, ligger for langt fra Odense og for langt fra København. Og så har de en tidligere AGF-direktør der pumper penge efter dem, Jacob "brækpose" Gaxe som sportsdirektør, og deres wikipedia-side er forfattet af en eller anden kæmpenørd, der burde have skrevet en bog i stedet...
      Helt enig, det var også bare den klassiske, hvis og hvis, selvfølgelig set ud fra det tidspunkt hvor han var bedst...

      Særdeles enig, det var kun fordi det var sjovt at se AGF ryge ned sidste år, at deres tilstedeværelse kunne accepteres, men nu ser jeg gerne de forgælder sig i bedste suppestil, rykker ned, og så slut med den bøvs...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Kunne vi måske bruge ham her i Ådalen?http://mobil.bold.dk/#/nyt/ex-fcver-...danske-klubber

        Comment


          Chancen for Macena lever stadig til sommer

          http://www.bold.dk/nyt/macena-agent-...ark-til-sommer

          men det lyder kun som en mulighed hvis han flopper i Thailand

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Kalilou Traoré træner med hos FcV

            Nu har de ellers hentet ham islændingen Eggert Jonsson, en ok spændende spiller, har dog ikke fulgt med de sidste sæsoner, men lader til at være gået i stå for ham, men kan han finde niveauet fra Skotland, i en liga nu der passer bedre til niveauet igen, så bliver han er stor gevinst for dem...
            Whaaaaat? Den havde man ikke lige set komme. Men mon dog han kan forstærke dem efter det forløb han har haft i Frankrig med manglende spilletid og skader

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

              Særdeles enig, det var kun fordi det var sjovt at se AGF ryge ned sidste år, at deres tilstedeværelse kunne accepteres, men nu ser jeg gerne de forgælder sig i bedste suppestil, rykker ned, og så slut med den bøvs...
              Jeg vil til hver en tid hellere se AGF, Lyngby, HB Køge, B93, Hvidovre, Vejle, AB, Frem, Brønshøj, Viborg eller sågar endda Horsens i ligaen frem for FCV. De er Sønderjyske minus enhver form for charme.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg drømte i nat, at vi hentede en hollandsk kantspiller/angriber. Jeg drømte også jeg drak cola af en dyb tallerken og spildte, mens jeg hørte det. Ikke flere spegepølsemadder med hvidløg lige inden sengetid til den gamle onkel...

                Jeg ville bare lige skrive det, for hvis nu...
                Jeg tror mere på hvad der sker i dine drømme end hvad der sker i hovedet på Svinet i vågen tilstand.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                  Jeg tror mere på hvad der sker i dine drømme end hvad der sker i hovedet på Svinet i vågen tilstand.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                    Jeg tror mere på hvad der sker i dine drømme end hvad der sker i hovedet på Svinet i vågen tilstand.
                    svinet aka RMN m.fl. taler sandsynligvis i febervildelse eller under påvirkning af div. euforiserende stoffer, så det er måske ikke korrekt at han er vågen eller ved sine fulde fem 😜😳
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Håber at skovskid er på plads senest i morgen så JH kan gå ind i sidste del af vinduet med kun 1 mission

                      1 stk farlig angriber tak

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Anders-gejl Se indlæg
                        Kunne vi måske bruge ham her i Ådalen?http://mobil.bold.dk/#/nyt/ex-fcver-...danske-klubber
                        Ofere er en usandsynligt stærk targetman, og rigtigt god med hovedet. Lyder lidt i retning af Kryger...

                        Comment


                          Ove har forsøgt 2 gange at hente ham..

                          Comment


                            Så lige det Zidan program på TV3 sport1 nu her..
                            lyder bestemt til at han er lun på at komme tilbage til DK. Han var også snart klar igen efter sin knæskade..
                            han sagde dog at hans hjerte bankede for FCM stadig men FCK også var interessant pga CL

                            Så det udelukker nok os. Han lød stadig som en der var sulten og havde ambitioner..
                            mon dog at JH kan sælge vores "projekt"?

                            Comment


                              Zidan lyder tæt på færdig in reality. https://twitter.com/klausegelund/sta...39607291650051

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                                Ove har forsøgt 2 gange at hente ham..
                                har Ove forsøgt at hente ham 2 gange mens han har været i Odense, eller hentyder du til de forsøg han gjorde i FCV før det lykkedes at hente ham dertil? Jeg tror ikke det er sandsynligt når vi har andre hovedspilstærke spillere i truppen til den del af spillet.

                                Dagens avis har et længere artikel med JH hvor han igen beskriver tingenes tilstand i klubben, lige fra SL-truppen til U17 og U19 og at der er store forventninger til Lado, nu hvor han er kommet i form, det har han reelt ikke været mens TB har arbejdet med ham og resten af efteråret. TM er dykket efter en ok start og skal stadig vænne sig til superligaen, men han arbejder stadig hårdt til træningen og der er tiltro til ham.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X