Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
    hvis Zohore er kontraktfri behøver han vel ikke skriver under, inden vinduet lukker??
    Nej, Zohore behøver ikke....men hvis en klub står og mangler en angriber hårdt, vil de nok gerne vide besked meget snart, således de kan undersøge andre emner inden der lukkes for handler...
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Fodbold FM giver karakterer til de forskellige klubbers transfers.

      OB får et stort firtal. Lyder meget rimeligt. Jeg havde nok givet syv på den nye skala, eller et ni-tal på den gamle. Måske ti.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Fodbold FM giver karakterer til de forskellige klubbers transfers.

        OB får et stort firtal. Lyder meget rimeligt. Jeg havde nok givet syv på den nye skala, eller et ni-tal på den gamle. Måske ti.
        Vi kan vel nå et 7 tal endnu

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Det lyder ret urealistisk. Men hvis der er én position, ud over angriber, hvor man kan købe sig til ekstra point, så er det målmand. Hvis JH henter en god målmand i dette vindue, så ville jeg for alvor være imponeret.

          Men som du siger: Det er urealistisk, når vi har tre i forvejen.
          JH vil være super at få til OB, både nu og til sommer. (H)Ovsager må herefter ikke forlænges og MT er et spørgsmål om han skal forlænges med 1 år som reserve, eller om CR skal forfremmes til 2. valg
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
            hvis Zohore er kontraktfri behøver han vel ikke skriver under, inden vinduet lukker??
            Korrekt. Ham kan vi stadig nå at skrive med så jeg håber da JH har kontakt til Kent Nielsen vedr. muligheden for at hente en "gratis" u21 landsholdsangriber.
            Jeg bliver skuffet hvis Hobro eller FCV henter ham.
            Håber vi er inde i billedet. Men gætter på han ryger til Brøndby.

            Comment


              FCV Opruster igen

              http://www.bold.dk/nyt/fcv-henter-finsk-back

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                tja hvad skal man sige...ophævet kontrakt i Heerenveen, udmærket cv han har, men næppe en spiller der bedre end Ari, JBL/Kirkeslov (håber jeg). De har nu 4 nye spillere og det ved vi af bitter erfaring kan være en vanskelig ting at få til at fungere optimalt

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...orsvarsspiller
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  CV ser ikke ud som om vi skal frygte manden. Synes at være mere af en "evig talent", som aldrig rigtig antændt. Om sin tid i Paderborn (2. division), hvor han havde det meste spilletid, kunne jeg kun finde (i Paderborn fan-chat) at han var "solid" men bare ikke spektakulære. Han blev anerkendt for god kondition og løbekapacitet.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    tja hvad skal man sige...ophævet kontrakt i Heerenveen, udmærket cv han har, men næppe en spiller der bedre end Ari, JBL/Kirkeslov (håber jeg). De har nu 4 nye spillere og det ved vi af bitter erfaring kan være en vanskelig ting at få til at fungere optimalt

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...orsvarsspiller
                    Vi har også fået 4 nye jo

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Vi har også fået 4 nye jo
                      holy moly 😣 det er rigtigt
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        holy moly  det er rigtigt
                        Nej, nej, tænker det tælle kun som 3,5 (en er aktuel ribbeskadet). Så er vi i bedre situation end FCV!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          FCV satser kraftigt på at blive oppe; de håber at lave en 'AaB' (det forår hvor AaB var i lort ved vinterpausen og lejede Duncan og Lumb) - leje dyre spillere for at overleve. Vi er ca. samme sted og gør ca. det samme - naturligt nok.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            FCV satser kraftigt på at blive oppe; de håber at lave en 'AaB' (det forår hvor AaB var i lort ved vinterpausen og lejede Duncan og Lumb) - leje dyre spillere for at overleve. Vi er ca. samme sted og gør ca. det samme - naturligt nok.
                            Vi har taget med Ove en positiv udvikling og en klar stigende tendens. Han vågnede i teamet det potentiale, det ligger i hold, hvad TB aldrig lykkedes, så jeg tror, vores øjeblikkelige tabellesituation også er stadig en "TB-arv". Derudover har vi styrket vores hold i de rigtige steder. Jeg er optimistisk for en god forår. Hvis holdet forbliver fokuseret - og derfor vil Ove allerede passe på - skal vi ikke kun efterlade FCV bag os, men også nogle andre hold.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              FCV satser kraftigt på at blive oppe; de håber at lave en 'AaB' (det forår hvor AaB var i lort ved vinterpausen og lejede Duncan og Lumb) - leje dyre spillere for at overleve. Vi er ca. samme sted og gør ca. det samme - naturligt nok.
                              kun naturligt - og rart at se at man handler - jeg frygtede lidt at JH og ledelsen ville sidde på hændernen og håbe at alt nok skulle gå. Men godt der blev handlet - alt andet ville også være tåbeligt, da en nedrykning vil blive for dyr.

                              Håber vi lykkedes og redder skindet

                              Comment


                                Utaka til Japan

                                http://www.bold.dk/nyt/peter-utaka-skifter-klub

                                Comment

                                Working...
                                X