Oprindeligt indsendt af Grønvang
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
JH vil være super at få til OB, både nu og til sommer. (H)Ovsager må herefter ikke forlænges og MT er et spørgsmål om han skal forlænges med 1 år som reserve, eller om CR skal forfremmes til 2. valgOprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet lyder ret urealistisk. Men hvis der er én position, ud over angriber, hvor man kan købe sig til ekstra point, så er det målmand. Hvis JH henter en god målmand i dette vindue, så ville jeg for alvor være imponeret.
Men som du siger: Det er urealistisk, når vi har tre i forvejen.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Korrekt. Ham kan vi stadig nå at skrive med så jeg håber da JH har kontakt til Kent Nielsen vedr. muligheden for at hente en "gratis" u21 landsholdsangriber.Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæghvis Zohore er kontraktfri behøver han vel ikke skriver under, inden vinduet lukker??
Jeg bliver skuffet hvis Hobro eller FCV henter ham.
Håber vi er inde i billedet. Men gætter på han ryger til Brøndby.
Comment
-
tja hvad skal man sige...ophævet kontrakt i Heerenveen, udmærket cv han har, men næppe en spiller der bedre end Ari, JBL/Kirkeslov (håber jeg). De har nu 4 nye spillere og det ved vi af bitter erfaring kan være en vanskelig ting at få til at fungere optimaltOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...orsvarsspillerBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
CV ser ikke ud som om vi skal frygte manden. Synes at være mere af en "evig talent", som aldrig rigtig antændt. Om sin tid i Paderborn (2. division), hvor han havde det meste spilletid, kunne jeg kun finde (i Paderborn fan-chat) at han var "solid" men bare ikke spektakulære. Han blev anerkendt for god kondition og løbekapacitet.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Vi har også fået 4 nye joOprindeligt indsendt af manner Se indlægtja hvad skal man sige...ophævet kontrakt i Heerenveen, udmærket cv han har, men næppe en spiller der bedre end Ari, JBL/Kirkeslov (håber jeg). De har nu 4 nye spillere og det ved vi af bitter erfaring kan være en vanskelig ting at få til at fungere optimalt
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...orsvarsspiller
Comment
-
Nej, nej, tænker det tælle kun som 3,5 (en er aktuel ribbeskadet). Så er vi i bedre situation end FCV!Oprindeligt indsendt af manner Se indlægholy moly det er rigtigt
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
FCV satser kraftigt på at blive oppe; de håber at lave en 'AaB' (det forår hvor AaB var i lort ved vinterpausen og lejede Duncan og Lumb) - leje dyre spillere for at overleve. Vi er ca. samme sted og gør ca. det samme - naturligt nok.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Vi har taget med Ove en positiv udvikling og en klar stigende tendens. Han vågnede i teamet det potentiale, det ligger i hold, hvad TB aldrig lykkedes, så jeg tror, vores øjeblikkelige tabellesituation også er stadig en "TB-arv". Derudover har vi styrket vores hold i de rigtige steder. Jeg er optimistisk for en god forår. Hvis holdet forbliver fokuseret - og derfor vil Ove allerede passe på - skal vi ikke kun efterlade FCV bag os, men også nogle andre hold.Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægFCV satser kraftigt på at blive oppe; de håber at lave en 'AaB' (det forår hvor AaB var i lort ved vinterpausen og lejede Duncan og Lumb) - leje dyre spillere for at overleve. Vi er ca. samme sted og gør ca. det samme - naturligt nok."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
kun naturligt - og rart at se at man handler - jeg frygtede lidt at JH og ledelsen ville sidde på hændernen og håbe at alt nok skulle gå. Men godt der blev handlet - alt andet ville også være tåbeligt, da en nedrykning vil blive for dyr.Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægFCV satser kraftigt på at blive oppe; de håber at lave en 'AaB' (det forår hvor AaB var i lort ved vinterpausen og lejede Duncan og Lumb) - leje dyre spillere for at overleve. Vi er ca. samme sted og gør ca. det samme - naturligt nok.
Håber vi lykkedes og redder skindet
Comment
Comment