Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det vil jeg da håbe det er, men der nærmest utrolig ringe tro (blandt nogen) på at Lado kan indfri blot nogen af forventningerne til ham med den nærmest ensidige fokusering på "nødvendigheden" af en ny angriber.
    Jeg har nu stadig tiltro på Lado , men som sagt så tror jeg ikke at en angriber er nok . Der kan indtræffe skader og formsvigt hos Lado og så er det begrænset hvad vi har at skyde med .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Enig. Ikke at hente en angriber ind af en hvis kvalitet vil være uansvarligt af den sportslige ledelse..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Jeg har nu stadig tiltro på Lado , men som sagt så tror jeg ikke at en angriber er nok . Der kan indtræffe skader og formsvigt hos Lado og så er det begrænset hvad vi har at skyde med .
        jeg er fuldt ud klar over at der kan ske uforudsete ting for Lado, såvel som der kan ske det for en evt. ny angriber. Mit indlæg var for at pointere vigtigheden af at have stærkest mulige spillere på alle pladser i en tid hvor vi ikke kan mønstre stærke reserver på alle pladser. Det forekommer det mig vigtigere at højne bundniveauet på keeperpladsen fremfor at bruge de sparsomme mønter på en angriber mere, når vi har potentielt gode afslutterer i EL o.a.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Enig. Ikke at hente en angriber ind af en hvis kvalitet vil være uansvarligt af den sportslige ledelse..
          jeg ved ikke om det er uansvarligt og mine forrige indlæg skal da heller ikke forstås som at jeg ikke vil blive lykkelig hvis vi f.eks. har Nicklas Helenius i truppen til sæsonstarten
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Enig. Ikke at hente en angriber ind af en hvis kvalitet vil være uansvarligt af den sportslige ledelse..
            Jeg tænker også at en ny angriber er den centrale opgave for JH, andet være det en målmand. Toppel har "lys og skygge", der er dage, da redder han vores røv men også mangler ofte sikkerhed og stabilitet og vi havde jo alligevel enige sorte huller. Og Ousager ...
            Disse to positioner finder jeg endnu vigtigere end HB, fordi vi kunne overleve der hvis nødvendigt, da vi har Momo og HJ (og der var engang jo også en idé med LK?!). Selvom det selvfølgelig ville være god til at forstærke os der. Måske den nye nordmænd kan endda overtage stafetten fra Espen...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Klar på OB?

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-om-en-maaned

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Utvivlsomt høj fodboldkvalitet. Men om han er virkelig klar? Og han er ikke som en simpel karakter og holdspiller, men som en usædvanlig "crazy" solist. Klopp i Mainz kunne rigtig god med ham. Kunne være en stor succes, men er også en risiko.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Utvivlsomt høj fodboldkvalitet. Men om han er virkelig klar? Og han er ikke som en simpel karakter og holdspiller, men som en usædvanlig "crazy" solist. Klopp i Mainz kunne rigtig god med ham. Kunne være en stor succes, men er også en risiko.
                  En stor, og dyr risiko. Han skulle i hvert fald til prøvetræning først, hvis det var.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Edende. Det er der, jeg gør min status, og det bliver først på træningslejren, at vi kan tage den vurdering. De træningskampe, vi skal spille indtil da, der vil blive skiftet rigeligt ud, så vi stadig kan passe vores træning. Kampformen får vi derfor først testet af på træningslejren, og der har vi heldigvis en masse træningspas at arbejde i, siger Ove Pedersen, der dog ærgrer sig over, at flere spillere sidder ude med skader.
                    - Vi kører meget kondition og styrketræning, og det har fyldt rigtig meget i vores træning. Dem, der har trænet, de har gjort det fint, men desværre har vi haft fire fra vores startopstilling, der slet ikke har været med endnu. Så dem glæder jeg mig til at have med. Toppel og Skulason har været med på banen, men uden at de har været med i noget kamprelateret, og det er det, jeg vurderer efter. Daniel Høegh og Martin Spelmann træner stadig indenfor, siger Ove Pedersen.
                    I den første træningsuge var spillerne igennem en intern træningsturnering, men ellers venter den første træningskamp i slutningen af næste uge. Det betyder dog ikke, at mødet med Hamburger SV stjæler overskrifterne for arbejdet i Ådalen.

                    - Nej, for den kommer egentlig lidt på tværs af vores planlægning. Men vi kunne ikke sige nej til muligheden for at møde HSV på deres stadion, selvom det ikke lige passer ind i vores kram. Overskrifterne for os er nogle helt andre end at skulle møde et tysk Bundesligamandskab, der er en uge fra sæsonstart. Men selvom det er en dårlig matchning, så har vi valgt at sige ja alligevel, for ellers handler januar måned om løb og fysisk træning, og først efter 1. februar begynder vi at træne meget mere taktisk og kamprelateret, slutter Ove Pedersen.r slut, har spillerne og trænerteamet været igennem de toNår lørdagens træning i Ådalen er slut, har spillerne og trænerteamet været igennem de to første uger af træningsopstarten. Cheftræner Ove Pedersen er ganske tilfreds med udbyttet indtil nu.
                    - Vores fysiske træner Mikkel Marker er meget tilfreds med testresultaterne, men en fodboldtræner vurderer altid efter, hvordan det ser ud, når der skal spilles kampe. For spillerne skal kunne udføre de ting, de skal gøre på en fodboldbane, og det er altid spændende. Det er der, jeg gør min status, og det bliver først på træningslejren, at vi kan tage den vurdering. De træningskampe, vi skal spille indtil da, der vil blive skiftet rigeligt ud, så vi stadig kan passe vores træning. Kampformen får vi derfor først testet af på træningslejren, og der har vi heldigvis en masse træningspas at arbejde i, siger Ove Pedersen, der dog ærgrer sig over, at flere spillere sidder ude med skader.
                    - Vi kører meget kondition og styrketræning, og det har fyldt rigtig meget i vores træning. Dem, der har trænet, de har gjort det fint, men desværre har vi haft fire fra vores startopstilling, der slet ikke har været med endnu. Så dem glæder jeg mig til at have med. Toppel og Skulason har været med på banen, men uden at de har været med i noget kamprelateret, og det er det, jeg vurderer efter. Daniel Høegh og Martin Spelmann træner stadig indenfor, siger Ove Pedersen.
                    I den første træningsuge var spillerne igennem en intern træningsturnering, men ellers venter den første træningskamp i slutningen af næste uge. Det betyder dog ikke, at mødet med Hamburger SV stjæler overskrifterne for arbejdet i Ådalen.
                    - Nej, for den kommer egentlig lidt på tværs af vores planlægning. Men vi kunne ikke sige nej til muligheden for at møde HSV på deres stadion, selvom det ikke lige passer ind i vores kram. Overskrifterne for os er nogle helt andre end at skulle møde et tysk Bundesligamandskab, der er en uge fra sæsonstart. Men selvom det er en dårlig matchning, så har vi valgt at sige ja alligevel, for ellers handler januar måned om løb og fysisk træning, og først efter 1. februar begynder vi at træne meget mere taktisk og kamprelateret, slutter Ove Pedersen.første uger af træningsopstarten. Cheftræner Ove Pedersen er ganske tilfreds med udbyttet indtil nu.
                    - Vores fysiske træner Mikkel Marker er meget tilfreds med testresultaterne, men en fodboldtræner vurderer altid efter, hvordan det ser ud, når der , og først efter 1. februar begynder vi at træne meget mere taktisk og kamprelateret, slutter Ove Pedersen.
                    Last edited by fmprOB; 16-01-2015, 21:02. Årsag: Hva sker der lige??

                    Comment


                      Nåh. Prøvede at poste noget fra OB's app hvor der er en god trup status fra Ove..
                      men ved ikke lige hvad der sker

                      så tjek det ud

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Nej tak. Den mand vil imo være gift for et bundhold som os.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Nåh. Prøvede at poste noget fra OB's app hvor der er en god trup status fra Ove..
                          men ved ikke lige hvad der sker

                          så tjek det ud
                          Den her?

                          http://www.ob.dk/artikel/fysik-kondi...etraening.aspx
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                            Nej tak. Den mand vil imo være gift for et bundhold som os.
                            jeg er ikke utilbøjelig til at give dig ret, men det kan jo også være at manden bare er god endnu og kan blive en gevinst for samtlige samtlige SL-klubber
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Ja

                              Comment


                                Lyder til at hvis FCV virkelig skal bruge penge på spillere er det aktionærene der skal spytte i.. Egenkapitalen er væk

                                06:38
                                Underskud i FC Vestsjælland
                                FC Vestsjællands første sæson i superligaen blev et dyrt bekendtskab. Det skriver Sjællandske. Regnskabet for sæsonen 2013/14 viser et underskud på cirka 5,5 millioner kroner. Blandt andet er lønudgifterne fordoblet fra godt 11 millioner til 22 millioner kroner. Egenkapitalen er også blevet spist op, så aktionærerne har indskudt ekstra kapital efter regnskabsårets afslutning.

                                Comment

                                Working...
                                X