Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Jeg kan ikke helt forstå, at der alligevel er en del, som ikke har den store tiltro til Azer. Den eneste downperiode han har haft i OB, var da han kom tilbage efter en skade, hvilket jo ikke er usædvanligt. Jeg synes han viser fin ro på bolden, godt overblik, godt spark, og er okay i de defensive dueller. Ud fra de økonomiske forudsætninger vi har nu, så tror jeg ikke vi kan hente større kvalitet end ham. Og jeg forventer faktisk at han kan udvikle sig endnu mere, han er jo trods alt kun 23 år, og har haft få år på superliganiveau.
    Jeg syntes han mangler fart , har for stort spild i sine afleveringer og er meget svag når han sættes under pres . Men han kan sagtens være en rigtig god reserve at have i truppen .
    Jeg har ikke meget mere tiltro til Azer end jeg altid har haft til Schoop , anser dem begge for absolut gode 1. Div spillere hvis de skal spille fast , eller gode reserver til billige penge i ligaen .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Azer og Halgrimur tror jeg også er fint, men hvor vil det efterlade Spelmann, som er blomstret godt med Ove på sidelinjen.
      Som hængende angriber / offensiv midt. 1. Vi kan ikke undvære hans arbejdsraseri, 2. Ofte har vi tabt slaget på Midtbanen, som har været afgørende for negativt udfald, 3. Vi har alligevel ikke 2. Angribere der kontinuerligt levere Superliga niveau.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
        Som hængende angriber / offensiv midt. 1. Vi kan ikke undvære hans arbejdsraseri, 2. Ofte har vi tabt slaget på Midtbanen, som har været afgørende for negativt udfald, 3. Vi har alligevel ikke 2. Angribere der kontinuerligt levere Superliga niveau.
        hans arbejdsraseri og generelle attitude er ganske rigtigt en væsentlig del af OBs start11'er, jeg mener dog at det vil give lidt hovedbrud hvis både Azer og Halllgrimur skal starte også, samtidig med at EL og RF er selvskrevne på holdkortet til kanterne i en 4-4-2 opstilling. Jeg mener ikke vores trup er god i en 3-5-2 uden Ruud på hb, og endelig er der også en udfordring med at få Desler og JBL på banen
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          hans arbejdsraseri og generelle attitude er ganske rigtigt en væsentlig del af OBs start11'er, jeg mener dog at det vil give lidt hovedbrud hvis både Azer og Halllgrimur skal starte også, samtidig med at EL og RF er selvskrevne på holdkortet til kanterne i en 4-4-2 opstilling. Jeg mener ikke vores trup er god i en 3-5-2 uden Ruud på hb, og endelig er der også en udfordring med at få Desler og JBL på banen
          Ny klasse keeper
          Ny HB, Lasse, Høegh, Ari (JBL)
          Falk, Hallgrimur, Azer, Emil L.
          Spelmann
          Lado (Thomas Dalgaard)

          Hvis vi foretager disse 2 forstærkninger til hhv. målet og angrebet, så vil jeg mene vi er klædt rigtig godt på til nedrykningskampen dette forår. En central 3 mands midtbane vil kunne give Falk og Emil gode friheder offensivt. I mine øjne er det på målmandsposten og i angrebet at vores hold virkelig kan rykke sig kvalitetsmæssigt pt.. Når/hvis Emil L. sælges står Mikkel Desler klar til at overtage.

          Comment


            Nu synes jeg vi snakker utroligt meget om en ny angriber.

            Jeg er sikker på at Lado kommer til at vise klassen i foråret, og klart bliver vores topscorer i en sådan grad at han kunne have spillet for et af topholdene.

            Har har spillet i større klubber i større ligaer og slået til.

            Nu har han været her de måneder hvor man vender sig til ny spillestil (samt den er skiftet uden Lado's ophold) og er klar til at vise os fans at vi skal tro på ham.

            Han bliver manden der sørger for vi ikke rykker ned.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Nu synes jeg vi snakker utroligt meget om en ny angriber.

              Jeg er sikker på at Lado kommer til at vise klassen i foråret, og klart bliver vores topscorer i en sådan grad at han kunne have spillet for et af topholdene.

              Har har spillet i større klubber i større ligaer og slået til.

              Nu har han været her de måneder hvor man vender sig til ny spillestil (samt den er skiftet uden Lado's ophold) og er klar til at vise os fans at vi skal tro på ham.

              Han bliver manden der sørger for vi ikke rykker ned.
              Håber da bestemt du får ret , og jeg har heller ikke mistet troen på Lado endnu, men en angriber er ikke nok . Greve er en udviklingsspiller som ikke er klar endnu , TM er på ingen måder i nærheden af at være god nok , Kryger er ok backup men ej heller god nok og kun blevet brugt i mangel af bedre . Bodul er der vel efterhånden ingen tiltro til mere , så det vil sige vi skal lægge alle æg i en kurv hvilket er for satset i vores situation .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Holy crap en succes historie! http://www.bold.dk/nyt/esbjerg-saelger-eddi-gomes
                1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                Comment


                  Det kommer selvfølgelig også helt an på opstilling og sådan.

                  Men vil også bare frem til at vi ikke behøver en "verdensklasse" angriber.

                  Bare en der kan mere end det vi har, alle er ude i Dalgaard og sådan, men det mener jeg bare ikke er det vi har brug for, vi har brug for en der deltager i offensivt og defensivt arbejde, da vi har Lado til kun at fokusere på det offensive og det har jeg fin tiltro til.

                  I min optik er en HB det vigtigste, og der vi har de største problemer og ikke skal lave flere fejlkøb til, resten har jeg tiltro til er nok for at undgå nedrykning, så vi til sommer kan lade Kent Nielsen købe det han mener vi mangler på korte kontrakter så vi ikke laver hjerneblødninger til for mange penge eller køber en dårlig anden målmand ind i stedet for at lade CR få nogle bænk pladser.

                  Altså holde holdet samlet for en gangs skyld, og lade få forstærkninger komme ind, og arbejd med det vi har, der klart er bedre end en del af de hold vi ligger side om side med.

                  Esbjerg er alligevel igang med at lave en nedrykning hvis de ikke får erstatninger ind for Gomes og Pusic (muligvis).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Det kommer selvfølgelig også helt an på opstilling og sådan.

                    Men vil også bare frem til at vi ikke behøver en "verdensklasse" angriber.
                    Nej, det er nok heller ikke realistisk. Håber da også på Lado; men det ville under alle omstændigheder være rart med en angriber, der scorede nogle mål.

                    Comment


                      Det ønsker vi jo allesammen.

                      Men forstår bare ikke den hype der var om Dalgaard, Gilberto osv.

                      Det var/er efter min mening lotto-kuponer.

                      Dalgaard er sikkert heller ikke i 100 % form, og Gilberto har intet vist i det der Kina.

                      Så kan Lado jo være lige så god, og tror også det kommer, han er begyndt at score og det er jo det vi skal bruge, så mon ikke der kommer mere af det i foråret.

                      Jeg er sikker.

                      Comment


                        Så nappede FCV den første forstærkning

                        http://www.bold.dk/nyt/fcv-snupper-islandsk-kriger

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Håber da bestemt du får ret , og jeg har heller ikke mistet troen på Lado endnu, men en angriber er ikke nok . Greve er en udviklingsspiller som ikke er klar endnu , TM er på ingen måder i nærheden af at være god nok , Kryger er ok backup men ej heller god nok og kun blevet brugt i mangel af bedre . Bodul er der vel efterhånden ingen tiltro til mere , så det vil sige vi skal lægge alle æg i en kurv hvilket er for satset i vores situation .
                          jeg er også sikker på at Lado kommer med noget mere i foråret end vi har set hidtil, største udfordring for ham bliver sikkert at vi næppe under OP kommer til at få fantastisk mange indlæg i feltet hvor han vel har sin absolutte styrke i fht. til at afslutte (færre indlæg=færre chancer). Han kommer dog i foråret til at være i form når han har været med i hele opstarten (modsat efteråret) og han bør have et langt bedre udgangspunkt end ved hans tiltrædelse. Din beskrivelse af de andre angribere har vi været igennem før så det vil jeg ikke bruge tid på, blot vil jeg tilføje at vi også har Emil som er en habil afslutter hvis han kan finde melodien igen på et hold som forhåbentlig ikke fremstår så skrøbeligt som før, endelig må vi ikke glemme RF og vores efterhånden gode luftspil med LN, DH,KL og Kryger som endelig ikke skal holde sig tilbage hvis chancen byder sig for et mål fra deres side Så jeg ser ikke et kæmpe angriber problem, langt hellere en målmand med højere bundniveau, og en scout som vigtigere tilføjelser til truppen og set-uppet omkring holdet som vigtigere forstærkninger end en angriber
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            @manner

                            Lige mine ord, bare lidt bedre sat op.

                            Tak for det :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              jeg er også sikker på at Lado kommer med noget mere i foråret end vi har set hidtil, største udfordring for ham bliver sikkert at vi næppe under OP kommer til at få fantastisk mange indlæg i feltet hvor han vel har sin absolutte styrke i fht. til at afslutte (færre indlæg=færre chancer). Han kommer dog i foråret til at være i form når han har været med i hele opstarten (modsat efteråret) og han bør have et langt bedre udgangspunkt end ved hans tiltrædelse. Din beskrivelse af de andre angribere har vi været igennem før så det vil jeg ikke bruge tid på, blot vil jeg tilføje at vi også har Emil som er en habil afslutter hvis han kan finde melodien igen på et hold som forhåbentlig ikke fremstår så skrøbeligt som før, endelig må vi ikke glemme RF og vores efterhånden gode luftspil med LN, DH,KL og Kryger som endelig ikke skal holde sig tilbage hvis chancen byder sig for et mål fra deres side Så jeg ser ikke et kæmpe angriber problem, langt hellere en målmand med højere bundniveau, og en scout som vigtigere tilføjelser til truppen og set-uppet omkring holdet som vigtigere forstærkninger end en angriber
                              Mon ikke det er logik for de fleste at der også skal komme mål fra andre end angriberne ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Mon ikke det er logik for de fleste at der også skal komme mål fra andre end angriberne ?
                                det vil jeg da håbe det er, men der nærmest utrolig ringe tro (blandt nogen) på at Lado kan indfri blot nogen af forventningerne til ham med den nærmest ensidige fokusering på "nødvendigheden" af en ny angriber.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X