Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    TS vil muligvis tage et par år efter denne sæson. Måske i DK?
    http://www.fyens.dk/sport/Thomas-Soe...rtikel/2638251
    Den er vel ret oplagt. En dansk keeper, med niveau over superligaen og en mindre fortid i OB. Sammenholdt med Toppels/Ousagers svingende præstationer og deres kontraktudløb til sommer, så er TS da interessant.
    Og hvis man stadig tror på Radza, så vil TS være en god mentor og kunne fungere i en overgangsperiode.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
      Den er vel ret oplagt. En dansk keeper, med niveau over superligaen og en mindre fortid i OB. Sammenholdt med Toppels/Ousagers svingende præstationer og deres kontraktudløb til sommer, så er TS da interessant.
      Og hvis man stadig tror på Radza, så vil TS være en god mentor og kunne fungere i en overgangsperiode.
      Men gider han OB? Det er jo ikke sådan at man har oplevet meget stribet blod fra hans side i fx twitter og udtalelser.
      Ikke hvis man sammenligner med AL

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        TS vil muligvis tage et par år efter denne sæson. Måske i DK?
        http://www.fyens.dk/sport/Thomas-Soe...rtikel/2638251
        Kunne godt være interessant i mine øjne. Der er efterhånden en del eksempler på målmænd der spiller til de er over 40.

        Af gode grunde har man jo ikke set ham spille meget de seneste år, men det er mit indtryk, at han er meget professionel og hvis han mener han kan fortsætte et par år endnu så tror jeg langt henad vejen man bør stole på ham. Kunne godt se ham komme hjem og blive en profil på et suppehold.

        Generelt kan jeg bare rigtig godt lide, at han i hans alder og situation stadig har lyst til at fortsætte. Han er 38, har en lang karriere i forskellige PL klubber og ser nu ud til at være røget ned som 3. valg. De fleste i hans situation ville nok vælge at indstille spillerkarrieren til sommer - han har jo højst sandsynligt tjent rigeligt penge. Ser det som et sundt tegn hvis han er opsat på at fortsætte selvom det bliver i mere beskedne rammer, for færre penge. Han kan stadig bare godt lide at spille fodbold.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Ligegyldigt nu

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...s-dansk-mester

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Nu er det jo Kent der ikke har givet ham spilletid, så han har nok aldrig skulle til os, men scoop af Viborg. MW kan sagtens begå sig i suppen imo.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              TS ned som 3'er i Stoke
              gad godt en låneaftale i forårets kampe

              http://www.bold.dk/nyt/thomas-soerensen-jeg-er-treer-nu
              Absolut og slet ikke , det skib er sejlet for længst . Lad ham bare sidde derovre blive ved med at vægte løn over spilletid som han har gjort i flere år nu .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Absolut og slet ikke , det skib er sejlet for længst . Lad ham bare sidde derovre blive ved med at vægte løn over spilletid som han har gjort i flere år nu .
                Enig. Lad os nu få en mand på kassen, som kan stå stabilt i nogle sæsoner. Jeg er klar over at det er så forbandet let at sige, men hvis Randers kan finde Johansson, Esbjerg Dubravka og Hradecky i sin tid, FCN Martin Hansen, David Jensen (i særdeleshed de udspark der) osv. så må vi da for fanden ramme plet på et tidspunkt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                  Enig. Lad os nu få en mand på kassen, som kan stå stabilt i nogle sæsoner. Jeg er klar over at det er så forbandet let at sige, men hvis Randers kan finde Johansson, Esbjerg Dubravka og Hradecky i sin tid, FCN Martin Hansen, David Jensen (i særdeleshed de udspark der) osv. så må vi da for fanden ramme plet på et tidspunkt.
                  Ja det skulle man tro ikke?

                  Comment


                    Hva med ham her? Hvis vi er nød til at leje

                    http://www.bold.dk/nyt/fcm-overvejer-at-udleje-paul

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hva med ham her? Hvis vi er nød til at leje

                      http://www.bold.dk/nyt/fcm-overvejer-at-udleje-paul
                      Er han ikke bare en lidt større og lidt dårligere udgave af Makienok?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Er han ikke bare en lidt større og lidt dårligere udgave af Makienok?
                        Jeg har været imponeret over det store hyl i de minutter han har fået i SL når jeg har set dem..

                        Comment


                          Bjarnsson fra Randers er absolut spændende, stærk spiller, super efterår...

                          Thomas Sørensen bliver et kæmpe NEJ TAK... Det ville simpelthen være useriøst på et endnu uset plan...
                          Ja han er OB mand, men det er de to vi har jo også allerede, så det kan jeg ikke se skulle ændre noget...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Bjarnsson fra Randers er absolut spændende, stærk spiller, super efterår...

                            Thomas Sørensen bliver et kæmpe NEJ TAK... Det ville simpelthen være useriøst på et endnu uset plan...
                            Ja han er OB mand, men det er de to vi har jo også allerede, så det kan jeg ikke se skulle ændre noget...
                            hvorfor? Han er da garanteret stadig 1-3 klasser bedre end dem vi har i forvejen. 38 er ikke en vanvittig alder for en målmand der ikke er slidt ned..
                            og lønnen. Tja. Kunne jo være at den var mindre vigtig for ham når han er sikret for livet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg har været imponeret over det store hyl i de minutter han har fået i SL når jeg har set dem..
                              Han er hurtig og har en god teknik, i forhold til hans størrelse. Mega ja til et køb, men det er der jo ikke tale om.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                hvorfor? Han er da garanteret stadig 1-3 klasser bedre end dem vi har i forvejen. 38 er ikke en vanvittig alder for en målmand der ikke er slidt ned..
                                og lønnen. Tja. Kunne jo være at den var mindre vigtig for ham når han er sikret for livet
                                De senere år har ihvertfald ikke slidt på ham ;-)
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X