Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHvis Peter Utaka ikke kunne finde motivationen til at spille for et hold, der spillede med om medaljer og i Europa hvert år, så har jeg meget svært ved at se ham komme "hjem" fra Kina med lommerne fulde af kinesiske dollars og finde motivationen til at spille for et lortehold, der har sloges mod nedrykning i snart tre år.
Nej tak.
Han var måske ked af ikke at komme afsted da han havde mulighed for deltog lave kassen for ham og hans familie som han aldrig lagde skjul på var grunden til at han kom til Europa og hans brorvar forbilledet,
Da han tog afsted sagde han selv at han godt kunne forestille sig at komme tilbage."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Hvorfor er det folk går helt i selvsving over Macena? Han bliver 31 til april, og er dermed ikke helt unge længere. Han har på tre fulde sæsoner spillet 85 kampe og scoret 18 mål i den kinesiske liga. Dvs. hans scoringsfrekvens er 1 mål pr. 4,7 kampe. Derudover spiller han i gennemsnit 70 min. pr. kamp. Størstedelen som decideret angriber.
Jeg er skeptisk. Har nogen set ham spille de seneste tre sæsoner? Har nogen set ham spille indenfor det seneste år, og kan sige at han stadig holder niveau? Generelt tjener de udenlandske spillere KASSEN i Kina. Hvorfor tager han ikke bare et par år mere til pensionsopsparingen? Han kommer på ingen måde i nærheden af at tjene samme løn i Europa. I følge kinesiske medier ligger de udenlandske spillere på min 500.000 US $ netto pr sæson, og opefter! Jeg siger ikke Macena IKKE kan være ok. Men synes blot, at der er en del spørgsmål man lige skal stille sig selv, inden der bliver stukket en ny 4-årig angrebskontrakt ud!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlægHvorfor er det folk går helt i selvsving over Macena? Han bliver 31 til april, og er dermed ikke helt unge længere. Han har på tre fulde sæsoner spillet 85 kampe og scoret 18 mål i den kinesiske liga. Dvs. hans scoringsfrekvens er 1 mål pr. 4,7 kampe. Derudover spiller han i gennemsnit 70 min. pr. kamp. Størstedelen som decideret angriber.
Jeg er skeptisk. Har nogen set ham spille de seneste tre sæsoner? Har nogen set ham spille indenfor det seneste år, og kan sige at han stadig holder niveau? Generelt tjener de udenlandske spillere KASSEN i Kina. Hvorfor tager han ikke bare et par år mere til pensionsopsparingen? Han kommer på ingen måde i nærheden af at tjene samme løn i Europa. I følge kinesiske medier ligger de udenlandske spillere på min 500.000 US $ netto pr sæson, og opefter! Jeg siger ikke Macena IKKE kan være ok. Men synes blot, at der er en del spørgsmål man lige skal stille sig selv, inden der bliver stukket en ny 4-årig angrebskontrakt ud!
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlægHvorfor er det folk går helt i selvsving over Macena? Han bliver 31 til april, og er dermed ikke helt unge længere. Han har på tre fulde sæsoner spillet 85 kampe og scoret 18 mål i den kinesiske liga. Dvs. hans scoringsfrekvens er 1 mål pr. 4,7 kampe. Derudover spiller han i gennemsnit 70 min. pr. kamp. Størstedelen som decideret angriber.
Jeg er skeptisk. Har nogen set ham spille de seneste tre sæsoner? Har nogen set ham spille indenfor det seneste år, og kan sige at han stadig holder niveau? Generelt tjener de udenlandske spillere KASSEN i Kina. Hvorfor tager han ikke bare et par år mere til pensionsopsparingen? Han kommer på ingen måde i nærheden af at tjene samme løn i Europa. I følge kinesiske medier ligger de udenlandske spillere på min 500.000 US $ netto pr sæson, og opefter! Jeg siger ikke Macena IKKE kan være ok. Men synes blot, at der er en del spørgsmål man lige skal stille sig selv, inden der bliver stukket en ny 4-årig angrebskontrakt ud!Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægder er en risiko/usikkerhed ved alle handler, og TM falder jo lidt igennem pt, vi mangler speed i angrebet og her er GM god. Det drejer sig jo også om at angriberne supplerer hinanden og vi har en Lado der ligner en på god vej der er fysisk stærk, og en arbejdshest i TM. Vi mangler typen GM som en hurtig angriber til at løbe i dybden, og han har jo før vist god træfsikkerhed.
pointen er vel at GM har været god - nu ved jeg ikke hvor meget kinesisk bold du ser, men det er jo et par år siden GM har været på min radar så hvordan hans form er, speed/målfarlighed ved vi vel reelt ikke.
Men ellers er jeg enig med ChrisOB, sund skepsis - og så ellers hellere en erfaren herre frem for en uprøvet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af goggen Se indlægHar boet tidligere i Holland og en bekendt fra Heerenveen har sendt mig en mail idag at Odense havde forespurgt på Thomas Dalgaard .. Om det er køb/ leje ved jeg ikke, og om det er sandt/falsk ej heller men han plejer at have nogenlunde styr på hvad der sker i Heerenveen
Det kan vel næsten kun være leje indtil sommer mon ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæginteressant - leje lyder mest sandsynligt, ja; vi kan næppe matche hans løn i Herenveen.
Stadig meget tidligt på rygtesæsonen men vi har 2 angribere som er sat sammen med OB. Macena og Dalgård, hvem foretrækker vi af de to gentlemen. Macena der øjensynligt ikke har spillet i en periode der ejer fart og før har bevist sig, og Dalgård der for ikke lang tid siden scorede godt i superligaen. Umiddelbart foretrækker jeg Macena p.gr.a. hans speed, men Dalgård har det tættere på, det med at spille i superligaen.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet kan vi helt sikkert ikke, og jeg tænker at Herenveen er ved at indse at de har betalt for meget for ham.
Stadig meget tidligt på rygtesæsonen men vi har 2 angribere som er sat sammen med OB. Macena og Dalgård, hvem foretrækker vi af de to gentlemen. Macena der øjensynligt ikke har spillet i en periode der ejer fart og før har bevist sig, og Dalgård der for ikke lang tid siden scorede godt i superligaen. Umiddelbart foretrækker jeg Macena p.gr.a. hans speed, men Dalgård har det tættere på, det med at spille i superligaen.
Macena vil som du nævner bringe noget speed, og så har han nogle tekniske færdigheder, som de andre angribere i truppen ikke er i nærheden af at have, og det vil give os flere dimensioner i spillet at få sådan en spiller ind på holdet.
Jeg vil dog ikke være ked af at få Dalgaard ind, for han er sgu giftig, og det er sgu længe siden vi har haft sådan en i truppen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg synes også Macena vil være at foretrække. Dalgaard tror jeg simpelthen ikke er Oves kop te, da der ikke arbejdes så hårdt defensivt, som det forventes af hans spillere, og så minder han vel egentlig meget om TM, selvom der selvfølgelig er 10-15 sæsonmål til forskel.
Macena vil som du nævner bringe noget speed, og så har han nogle tekniske færdigheder, som de andre angribere i truppen ikke er i nærheden af at have, og det vil give os flere dimensioner i spillet at få sådan en spiller ind på holdet.
Jeg vil dog ikke være ked af at få Dalgaard ind, for han er sgu giftig, og det er sgu længe siden vi har haft sådan en i truppen
Mvh ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment