Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægHåber ikke på Thomas Mikkelsen.
Jeg vil ikke indlade mig på en diskussion om ham i direkte duel med Toppel, muligvis er TM bedre, det vil nogen klart sige. Jeg synes bare, at når eller hvis vi opgraderer vores "Toppel-version" til noget andet, så skal det gøres ordentligt og her synes jeg ikke TM kan være svaret.
Vi kan vel trække på Lars Høgh ? (Altså til at finde den rigtige).
Edit: dagens avis har en artikel om Roy Carrol der blev hentet for 4 år siden og kort tid efter sin ankomst blev placeret i kassen mod Motherwell i Skotland, og som var med til at hjemfører en 1-0 sejr, på et mål af Utaka i 28 min. og dermed gik OB videre til Euro-league gruppespil. Han er havnet i Notts County i 3. bedste række efter sit græske eventyr. Ham og hans vinderattitude savner jegLast edited by manner; 02-12-2014, 06:03.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg vil nu også mene at der skal sigtes højere end Mikkelsen, jeg mener ikke at han kan forstærke os, men han kan selvf. fremvise en historik (cv) der ikke er skadeinficeret så den led tror jeg han vil have en lille fordel i fht. MT, fodboldfagligt mener jeg ikke han er bedre end den duo vi har nu. Vi skal have en målmand der kan være en stærk læremester for Radza, hvis han skal fortsætte i klubben udover hans kontraktperiode til 2016
Edit: dagens avis har en artikel om Roy Carrol der blev hentet for 4 år siden og kort tid efter sin ankomst blev placeret i kassen mod Motherwell i Skotland, og som var med til at hjemfører en 1-0 sejr, på et mål af Utaka i 28 min. og dermed gik OB videre til Euro-league gruppespil. Han er havnet i Notts County i 3. bedste række efter sit græske eventyr. Ham og hans vinderattitude savner jeg817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDen må du gerne forklare?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægTror han hentyder til at Roy i den sidste tid han var i OB, udgik af 3-4 kampe med en lyskeskade. Sjovt nok alle kampe, hvor vi var bagud. Siden har han vidst ikke haft en lyskeskade. Kan sagtens være ren tilfældighed, men jeg synes nu også det var lidt besynderligt på daværende tidspunkt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg vil nu også mene at der skal sigtes højere end Mikkelsen, jeg mener ikke at han kan forstærke os, men han kan selvf. fremvise en historik (cv) der ikke er skadeinficeret så den led tror jeg han vil have en lille fordel i fht. MT, fodboldfagligt mener jeg ikke han er bedre end den duo vi har nu. Vi skal have en målmand der kan være en stærk læremester for Radza, hvis han skal fortsætte i klubben udover hans kontraktperiode til 2016
Edit: dagens avis har en artikel om Roy Carrol der blev hentet for 4 år siden og kort tid efter sin ankomst blev placeret i kassen mod Motherwell i Skotland, og som var med til at hjemfører en 1-0 sejr, på et mål af Utaka i 28 min. og dermed gik OB videre til Euro-league gruppespil. Han er havnet i Notts County i 3. bedste række efter sit græske eventyr. Ham og hans vinderattitude savner jeg
Som jeg også mente dengang så skulle Lindegaard have været vores klare 1. valg .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHusker det som han blev hentet kort før kampen mod Genoa , fordi Lindegaard havde en mindre skade . Dermed øgede vi chancen for avancement med 2-3% . For mig at se står den handel stadig lysende klar som en unødvendig handel , også på trods af Carrol's første super tid i OB hvor han fortjent fik det gyldne bur .
Som jeg også mente dengang så skulle Lindegaard have været vores klare 1. valg .
At han så kunne have været vores 1. målmand resten af karrieren er så noget andet. Selvom han nu nok var blevet solgt til udlandet fra OB alligevel.Last edited by WhyNot?; 02-12-2014, 12:17.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHusker det som han blev hentet kort før kampen mod Genoa , fordi Lindegaard havde en mindre skade . Dermed øgede vi chancen for avancement med 2-3% . For mig at se står den handel stadig lysende klar som en unødvendig handel , også på trods af Carrol's første super tid i OB hvor han fortjent fik det gyldne bur .
Som jeg også mente dengang så skulle Lindegaard have været vores klare 1. valg .Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægAL var så vidt jeg husker vores 1. valg, men en skade betød vel klubben var nødt til at investere i ny målmand, det var stærkt set af KB at muligheden for at hente RC var til stede.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægMan KUNNE jo nok have lånt/lejet en Rune Pedersen eller lignende ok dygtig målmand, som kunne have dækket pladsen indtil Lindegaard var klar igen... men man valgte i stedet at hente Carroll, på bekostning af Lindegaard. Det var et valg, men det forkerte valg imo...
Mvh
MaxHHBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægMan KUNNE jo nok have lånt/lejet en Rune Pedersen eller lignende ok dygtig målmand, som kunne have dækket pladsen indtil Lindegaard var klar igen... men man valgte i stedet at hente Carroll, på bekostning af Lindegaard. Det var et valg, men det forkerte valg imo...
Mvh
MaxHH
At man så vælger at sælge Lindegaard til Aalesund, efter at han har været lejet dertil i et halvt år og gjort det fremragende, forstår jeg ikke. Der ville jeg have satset på ham fremadrettet, da han havde vist sig som en kæmpe profil i Norge. Også set i lyset af, at man vidste Roy næppe ville blive længe i klubben.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægKan jo altid diskuteres om det var det rigtige valg. Men vi havde AL, som på daværende tidspunkt ikke havde vist spil på højt niveau, han havde ikke stået dårligt, men det var heller ikke over middel, han tog det han skulle også ikke mere. Da han bliver skadet, får man muligheden for at hente en erfaren tidligere United målmand til klubben, på en fornuftig økonomisk aftale. Jeg havde også valgt den erfarne målmand, som havde vist sig på højeste niveau, og så håbede på at AL ville blive til næste sæson, for så at give ham chancen der.
At man så vælger at sælge Lindegaard til Aalesund, efter at han har været lejet dertil i et halvt år og gjort det fremragende, forstår jeg ikke. Der ville jeg have satset på ham fremadrettet, da han havde vist sig som en kæmpe profil i Norge. Også set i lyset af, at man vidste Roy næppe ville blive længe i klubben.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Edit: dagens avis har en artikel om Roy Carrol der blev hentet for 4 år siden og kort tid efter sin ankomst blev placeret i kassen mod Motherwell i Skotland, og som var med til at hjemfører en 1-0 sejr, på et mål af Utaka i 28 min. og dermed gik OB videre til Euro-league gruppespil. Han er havnet i Notts County i 3. bedste række efter sit græske eventyr. Ham og hans vinderattitude savner jeg
Comment
Comment