Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tror også vi er det ene, pga. JH... FcN den anden, af grunde som Polle nævner, og fordi de har været interesseret i ham af flere omgange tidligere...

    Tænker FcM eller EfB er det sidste...

    ... kunne det være KB der er ude og fiske en 30+ angriber, han egentlig ikke rigtig har brug for...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Ambulance direktør ønsker flere spillere som Heilbo

      http://www.fyens.dk/indland/Ny-ambul...rtikel/2616978

      Comment


        Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
        Han er ikke bedre end Lado eller Mikkelsen i min optik.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Har ham her ikke været fremme i tråden?

          http://tipsbladet.dk/nyhed/1-divisio...ed-svensk-klub

          det var Lyngby og ikke os

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Har ham her ikke været fremme i tråden?

            http://tipsbladet.dk/nyhed/1-divisio...ed-svensk-klub

            det var Lyngby og ikke os
            Jo, smed ham op sidst der var nyt fra ham, men synes at huske der var flere interesserede fra Danmark, men derfor kan der selvfølgelig godt kun have været en enkelt der bød...

            Fin sæson han har haft, men ellers ikke noget specielt attraktivt med manden, men det er så også lige meget nu...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Er der nogle som har nogle rygter om kommende transfer, eller er det for tidligt?

              Comment


                FCVs Thomas Mikkelsen som målmand. Han er rigtig god og fra Odense. Og så har han et særligt forhold til Ove P som fik gjort ham til en seriøs idrætsmand uden hang til udskejelser. Jeg tror gerne han vil tilbage til byen og Ove - mod rimelig betaling.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  3 klubber hmmmm

                  det må være 3 ud af disse 4: Aab,OB,FCM og FCV hvis jeg skulle gætte lidt
                  Jeg ( og vistnok plum) foreslog ham allerede da han var topscorer for daværende Holbæk.
                  Bedre sent end aldrig - men aner faktisk ikke hvor god han er i dag, men helt skkert god nok til at blive førstengriber.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    FCVs Thomas Mikkelsen som målmand. Han er rigtig god og fra Odense. Og så har han et særligt forhold til Ove P som fik gjort ham til en seriøs idrætsmand uden hang til udskejelser. Jeg tror gerne han vil tilbage til byen og Ove - mod rimelig betaling.
                    Yes, ham ser jeg også meget gerne i OB. I mine øjne en super målmand og hans kontrakt udløber åbenbart til sommer:

                    http://fcvvikings.dk/index.php?id=51...he=1&tx_ttnews[tt_news]=1643

                    Comment


                      Er Thomas Mikkelsen så meget bedre end toppel?
                      må indrømme at jeg ikke rigtig har lagt så meget mærke til ham

                      er han god i luften? Og hvad med fødderne?

                      Comment


                        Håber ikke på Thomas Mikkelsen.

                        Jeg vil ikke indlade mig på en diskussion om ham i direkte duel med Toppel, muligvis er TM bedre, det vil nogen klart sige. Jeg synes bare, at når eller hvis vi opgraderer vores "Toppel-version" til noget andet, så skal det gøres ordentligt og her synes jeg ikke TM kan være svaret.

                        Vi kan vel trække på Lars Høgh ? (Altså til at finde den rigtige).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Håber ikke på Thomas Mikkelsen.

                          Jeg vil ikke indlade mig på en diskussion om ham i direkte duel med Toppel, muligvis er TM bedre, det vil nogen klart sige. Jeg synes bare, at når eller hvis vi opgraderer vores "Toppel-version" til noget andet, så skal det gøres ordentligt og her synes jeg ikke TM kan være svaret.

                          Vi kan vel trække på Lars Høgh ? (Altså til at finde den rigtige).
                          Personligt mener jeg stadig Thomas Mikkelsen er en klasse over de målmænd vi har pt.. Men jeg kan da godt følge din tankegang og hvis vi kan finde en målmand som er endnu bedre, så vil det da være endnu bedre. Men Toppel/Ousager er simpelthen for skrøbeligt.

                          Comment


                            En lang høj lyshåret angriber rygtes til OB på lejekontrakt.....er sidst set i Italien........Simon M

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                              En lang høj lyshåret angriber rygtes til OB på lejekontrakt.....er sidst set i Italien........Simon M
                              lol. Ibi har måske job linet op på Cafe Sprogø samtidig

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                                En lang høj lyshåret angriber rygtes til OB på lejekontrakt.....er sidst set i Italien........Simon M
                                Det er da bare løffe som kommer igen

                                Comment

                                Working...
                                X