Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Øh..ok, men hvordan har du det så med Spelmann? Som jo er et produkt af Brøndbys U-afdeling, i modsætning til Gigantus, der jo er HB Køge-dreng. At han så har talt BIF op i medierne betyder ikke meget i min bog: hvilken spiller i dag starter ikke sin kontrakt i en ny klub med at gå halvvejs ned på fans? Eller få et par tuscher, som så kan fjernes med laser senere?

    I vores nuværende forfatning ville en lejeaftale med en angriber, der fylder for to og rent faktisk kan score, være en gave. Vi har nok ikke råd til den, men jeg ville nok ikke sige nej, hvis det kunne betales.
    De fleste, vel..?
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      De fleste, vel..?
      my point exactly...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        my point exactly...
        Altså, som at de fleste ikke starter med at gøre det..? (Skal lige være sikker på jeg ikke fanger den forkert)
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Altså, som at de fleste ikke starter med at gøre det..? (Skal lige være sikker på jeg ikke fanger den forkert)
          Ah, jesus, dobbelt misforståelse: Det var et retorisk spørgsmål lige som i "hvilken heterosexuel mand kan ikke lide fisse?" eller "hvilket barn kan ikke lide slik?". Det er så udtryk for min holdning om at de fleste spillere i dag siger noget pænt, kysser trøjer, får tatoveringer mm. uden at det betyder ret meget. Derfor ved jeg ikke, om Simon Makienok nødvendigvis i virkeligheden er nogen stor Brøndby-fan, bare fordi han har haft trøjen på.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
            Alt ære og respekt for dig Plum.
            Men jeg vil hellere se klubben gå konkurs og arbejde sig op nede fra end at se det Brøndby svin i min klub!
            Desperate times calls for desperate measures!!!.......havde det på et tidspunkt på samme måde, men synes vi er i en situation hvor enhver med målnæse er velkommen......uanset hvor hadeklub tattoede de så end er......
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Øh..ok, men hvordan har du det så med Spelmann? Som jo er et produkt af Brøndbys U-afdeling, i modsætning til Gigantus, der jo er HB Køge-dreng. At han så har talt BIF op i medierne betyder ikke meget i min bog: hvilken spiller i dag starter ikke sin kontrakt i en ny klub med at gå halvvejs ned på fans? Eller få et par tuscher, som så kan fjernes med laser senere?

              I vores nuværende forfatning ville en lejeaftale med en angriber, der fylder for to og rent faktisk kan score, være en gave. Vi har nok ikke råd til den, men jeg ville nok ikke sige nej, hvis det kunne betales.

              Dette er ikke specielt til dig Nixcha, men til alle. Det fremhævede var bestemt ikke holdningen da vi hentede Jesper C tilbage. Skal det så være anderledes med Hr Støving? Åh ja og bare tanken om at striglen Ibi så vil bakke os op er jo nok til at sige nej tak
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Dette er ikke specielt til dig Nixcha, men til alle. Det fremhævede var bestemt ikke holdningen da vi hentede Jesper C tilbage. Skal det så være anderledes med Hr Støving? Åh ja og bare tanken om at striglen Ibi så vil bakke os op er jo nok til at sige nej tak
                En lille krølle på den hale (Ibi Støvring) så var hun i sin tid kæreste med vores gode gamle OB ven Tobias Grahn, så hun kender nok allerede VIP-loungen i Odense ganske fint ;-)
                Tror personligt ikke på at det er realistisk at hente den gamle Køge-dreng Makienok, men hvis muligheden af en eller anden grund skulle opstå så vil det sgu være fint med mig. Måske Palermo kunne være interesseret i Emil Larsen den anden vej ;-). Mener iøvrigt også der var lidt rygter om at vi også var interesserede i ham da han var i Køge, men hvor han så endte i BIF, hvilket de jo så efterfølgende har scoret kassen på.

                Men noget helt andet og sikkert ligeså urealistisk så har vi jo også vores gamle OB dreng MATTI LUND NIELSEN rendende rundt nede i Italien.
                http://da.m.wikipedia.org/wiki/Matti_Lund_Nielsen
                Som sagt tror jeg det er meget urealistisk at vi skulle kunne lokke ham hjem til Odense, men han ville godt nok være en fremragende fyr at få hjem til vores centrale midtbane.

                Comment


                  Undskyld hvis det er skrevet andre steder, eller foreslået her tidligere.

                  Men så lige TV2 sporten, der talte Gilberto Macena om et muligt skifte tilbage til den danske liga. Kunne vi ikke godt være en mulig ny klub for ham, når man tænker på Jesper Hansen et hos os nu.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af odense1984 Se indlæg
                    Undskyld hvis det er skrevet andre steder, eller foreslået her tidligere.

                    Men så lige TV2 sporten, der talte Gilberto Macena om et muligt skifte tilbage til den danske liga. Kunne vi ikke godt være en mulig ny klub for ham, når man tænker på Jesper Hansen et hos os nu.
                    Så ikke indslaget, men har "råbt" på ham det sidste halve år, som du skriver, kender Jesper Hansen, desuden er han er transferfri.

                    Han er den bedste (realistiske) transfer jeg kan komme i tanke om.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Ah, jesus, dobbelt misforståelse: Det var et retorisk spørgsmål lige som i "hvilken heterosexuel mand kan ikke lide fisse?" eller "hvilket barn kan ikke lide slik?". Det er så udtryk for min holdning om at de fleste spillere i dag siger noget pænt, kysser trøjer, får tatoveringer mm. uden at det betyder ret meget. Derfor ved jeg ikke, om Simon Makienok nødvendigvis i virkeligheden er nogen stor Brøndby-fan, bare fordi han har haft trøjen på.
                      JH har med stribevis af forfejlede indkøb bragt os i en situation hvor det er blevet svært at være kræsen , jeg bryder mig bestemt ikke om Makinok så det er noget af en kamel at sluge hvis han skal spille i min klub , men er det ham som kan være medvirkende til at redde vores røv så accepterer jeg gerne . Bare jeg jeg bliver fri for flere køb ala 40% Toft og Dvask-leasyhii
                      Last edited by Magge; 12-11-2014, 09:58.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Det bliver et pænt ja tak til Gilberto Macena, Matti Lund og Makienok på leje herfra.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Ah, jesus, dobbelt misforståelse: Det var et retorisk spørgsmål lige som i "hvilken heterosexuel mand kan ikke lide fisse?" eller "hvilket barn kan ikke lide slik?". Det er så udtryk for min holdning om at de fleste spillere i dag siger noget pænt, kysser trøjer, får tatoveringer mm. uden at det betyder ret meget. Derfor ved jeg ikke, om Simon Makienok nødvendigvis i virkeligheden er nogen stor Brøndby-fan, bare fordi han har haft trøjen på.
                          Jeg kom godt til at se det nok nærmere var sådan du mente ja, men havde så svaret der...

                          Jeg er nu ikke enig, ikke at det skulle være flertallet i hvert fald, men selvfølgelig sker det da... Makienok er uden tvivl BIF´er, men ikke at det skal være det afgørende, for midt vedkommende... Det var det feks. heller ikke omkring Mike Jensen...

                          ... men spillere der gør sig særligt bemærkede, enten på banen, i medierne, eller feks. på Sydsiden/Faxe Tribunen, de skaber bare flere og stærkere holdninger fra omverdenen...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            http://www.bold.dk/nyt/tidligere-hor...rvejer-danmark

                            Nu skal du bare betale Jesper. Han må ikke smutte fra dig, som så meget andet (måske) har gjort fordi du har vendt den sidste 2 krone et par gange for meget

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              http://www.bold.dk/nyt/tidligere-hor...rvejer-danmark

                              Nu skal du bare betale Jesper. Han må ikke smutte fra dig, som så meget andet (måske) har gjort fordi du har vendt den sidste 2 krone et par gange for meget
                              Gilberto er oplagt og ville være fantastisk. Han skal sikkert have en vis løn pga. sit navn i dk, men det være noget vi har råd til.

                              Kom så JH, gør kritikerne til skamme og vis dit værd!

                              Comment


                                Små 20 mål i knap 80 kampe. Det er ikke det vilde?

                                Comment

                                Working...
                                X