Oprindeligt indsendt af gutihaz
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet lyder som om, der er noget i gang. Thomas Dalgaard eller lign. angriber kunne være et godt bud, men måske bliver der kigget på den lidt længere bane.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægmåske et ordkløveri, men "handle" kan vel også betyde at der skal handles et lejemål på plads, ikke at jeg håber på det, meget hellere mere langsigtede løsninger tak
edit: så fik jeg læst artiklen efter kommentaren og jeg må så også glæde mig over at Kent høres ad inden der laves lange aftaler
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet kan der ikke længere være tvivl om. Der skal handles.
Har på fornemmelsen at , hvor meget anhænger af hvad vi kan sælge/udleje/kontraktophæve
det jeg glæder mig mest over er at han melder ud at man er klar til anden end leje
edit: så fik jeg læst artiklen efter kommentaren og jeg må så også glæde mig over at Kent høres ad inden der laves lange aftalerLast edited by manner; 04-01-2015, 09:45.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet lyder som om, der er noget i gang. Thomas Dalgaard eller lign. angriber kunne være et godt bud, men måske bliver der kigget på den lidt længere bane.
Har på fornemmelsen at , hvor meget anhænger af hvad vi kan sælge/udleje/kontraktophæve
det jeg glæder mig mest over er at han melder ud at man er klar til anden end leje
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVi vil gerne handle
http://www.bold.dk/nyt/ob-parat-til-at-handle-i-januar
Leave a comment:
-
-
Fra samme artikel, bare på dansk...
http://www.fyens.dk/sport/Tysk-traen...rtikel/2466654
Det var meget klar tale ja... Husker så ikke om det var i den klub han også fik bøde for bytur, var i slagsmål til træning, og hvad den nu ellers stod på i tiden i Tyskland, for så kan man da sagtens forstå Neururer...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægNu kender jeg ikke indgående til hvordan han og klubberne harmonerer. Men husker ham som en dygtig spiller i både SønderjyskE og FCM, og det kan godt ligne han måske har haft sværere ved at tilpasse sig i udlandet end herhjemme.
Jeg er dog ikke interesseret i ham. Et helt år nærmest uden fodbold og flere skuffende sæsoner i udlandet gør det svært for mig at tro på han genfinder sit gamle niveau.
Han synes ikke at være den fyr, der har indstillingen, du har brug for hvis klubben skal kæmpe.
http://www.reviersport.de/262366---v...ufgeloest.html
http://www.bild.de/sport/fussball/vf...8470.bild.html
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægom Ilsø passer ind i Oves spillestil er jo et spørgsmål - men en ilsø i form vil da være en forstærkning - men det hele afhænger lidt af netop formen lige nu, og der tvivler jeg på det er i hans retning vi skal kigge.....Dusan virkede også som en glimrende spiller - de få minutter vi fik lov at se ham. Men det er jo en nu-og-her forstærkning vi leder efter (andet kan jeg ikke forstille mig)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægVille gerne lade Ilsø træne med.
Han skal ikke have en kontrakt ubeset, men altså han er ikke SÅ gammel og når han har leveret varen i Sønderjyske, så er han ikke helt forvirret i hovedet
Leave a comment:
-
Ville gerne lade Ilsø træne med.
Han skal ikke have en kontrakt ubeset, men altså han er ikke SÅ gammel og når han har leveret varen i Sønderjyske, så er han ikke helt forvirret i hovedet
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægNu kender jeg ikke indgående til hvordan han og klubberne harmonerer. Men husker ham som en dygtig spiller i både SønderjyskE og FCM, og det kan godt ligne han måske har haft sværere ved at tilpasse sig i udlandet end herhjemme.
Jeg er dog ikke interesseret i ham. Et helt år nærmest uden fodbold og flere skuffende sæsoner i udlandet gør det svært for mig at tro på han genfinder sit gamle niveau.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægIlsø sandsynligvis havde nogle problemer med indsats og motivation i Bochum. Derfor har de smidt ham ud, klubben er virkelig gal på ham. Og i Kina er det nok ikke gået godt med ham, han har været ude efter 3 måneder. Han betragtes som en vanskelig karakter ... ikke rigtig godt for holdet.
Leave a comment:
-
Ilsø sandsynligvis havde nogle problemer med indsats og motivation i Bochum. Derfor har de smidt ham ud, klubben er virkelig gal på ham. Og i Kina er det nok ikke gået godt med ham, han har været ude efter 3 måneder. Han betragtes som en vanskelig karakter ... ikke rigtig godt for holdet.
Leave a comment:
Leave a comment: