Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Ove P.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet ender med at vi går hen og bliver optimister her på forum
Men det ville da være så fedt, hvis man havde en fornemmelse af noget fremdrift. Både spillerne og os fans tørster efter det - jeg lægger et forsigtigt håb i Oves P's erfaring og hans stil med at fokusere på enkle ting. Jeg aner ikke, hvordan hverken han eller Troels kommunikerer, men jeg ved da som én der underviser, at kommunikation betyder meget for resultater. Man kan snakke meget og synes man lyder meget fornuftig, uden at kunne trænge en skid igennem. Så kommer der en anden og siger noget, som man synes er ca. 100% det samme - og så forstår folk det pludselig. Det er en lille ting, men det betyder tit en hel del.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDet var en øvelse og han var ikke i nærkontakt med nogle som jeg husker det. I det felt hvor han var , var der kun 1 forsvarer til at presse på. Jeg tror han stadig mangler lidt for at være klar igen. Høegh og Barrett var ikke med i øvelserne jeg så.
Nogen der har et kvalificeret bud på, hvornår Falk er klar til kamp?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægI weekenden var Falk også med i nogle lette afleveringsøvelser hvorefter han lavede nogle test med fysioterapeuten.
Nogen der har et kvalificeret bud på, hvornår Falk er klar til kamp?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægJeg håber så meget, at Ove Pedersen får succes, og at han får en lang kontrakt i OB.
Efter min mening har han aldrig for alvor fået chancen i en klub, der på sigt havde et stort potentiale. Hver gang er han blevet udskiftet med nogle dårligere træner (FCM og AGF), hvorefter det er gået dårligere for dem.
Giv ham tre år i OB og lad ham sammensætte holdet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægArh, nu bliver du vild
Men det ville da være så fedt, hvis man havde en fornemmelse af noget fremdrift. Både spillerne og os fans tørster efter det - jeg lægger et forsigtigt håb i Oves P's erfaring og hans stil med at fokusere på enkle ting. Jeg aner ikke, hvordan hverken han eller Troels kommunikerer, men jeg ved da som én der underviser, at kommunikation betyder meget for resultater. Man kan snakke meget og synes man lyder meget fornuftig, uden at kunne trænge en skid igennem. Så kommer der en anden og siger noget, som man synes er ca. 100% det samme - og så forstår folk det pludselig. Det er en lille ting, men det betyder tit en hel del.
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægnu er du jo helt væk fra vinduetBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fcalamorgenkvalme Se indlægHvorfor ikke bare OP som manager fra sommer af!? Så tager sparekniven lige JH's løn!Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlægwww.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/hans-backe-kan-goere-comeback-i-danmark. Kunne OB have lagt en henvendelse?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægJeg tænkte, og håbede, det samme da jeg så artiklen..Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
1 kamp - 3 point.
Og Ove P. skal allerede skiftes ud. Jeg håber I selv kan se det vanvittige i det :-)
HVIS Ove P. har held og dygtighed til at vende OB til overlever og fortsat ser muligheder i klubben, så er jeg ikke et sekund i tvivl om, at han fortsætter i OB længere end det ene år han pt. er ansat.
Dernæst - med tanke på de klubber Hans Backe har været i, og OBs skrantende økonomi. Tror I så - med hånden på hjertet - at han overhovedet kommer i nærheden af OB?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg1 kamp - 3 point.
Og Ove P. skal allerede skiftes ud. Jeg håber I selv kan se det vanvittige i det :-)
HVIS Ove P. har held og dygtighed til at vende OB til overlever og fortsat ser muligheder i klubben, så er jeg ikke et sekund i tvivl om, at han fortsætter i OB længere end det ene år han pt. er ansat.
Dernæst - med tanke på de klubber Hans Backe har været i, og OBs skrantende økonomi. Tror I så - med hånden på hjertet - at han overhovedet kommer i nærheden af OB?
I øvrigt enig i resten.
Comment
Comment