Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nogen der har læst den Bodul artikel og måske kan gengive lidt af den?

    Comment


      Et lille uddrag, men det beskriver meget godt årsagen:

      - Vi arbejder hårdt med Bodul i øjeblikket. I dag handler det ikke kun om, hvordan man spiller, men det er også vigtigt for mig, hvilke signaler spillerne sender. Der bliver jo virkelig lagt mærke til kropssproget, siger Ove Pedersen.


      - For et hold som os, der ligger i bunden, skal vi gerne have nogen, der er mentalt stærke. Derfor har vi brug for nogen, som viser den rette attitude. Det er ikke for at være negativ over for Darko Bodul. Der, hvor han kommer fra, lærer de kropssproget, før de kan tale, siger OB-træneren.

      han snakker også lidt lado, som han tilsyneladende tror mere på, han skal bare spilles rigtigt:-)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Jeg er enig i at der ikke skal fældes dom på nuværende tidspunkt. Det er også alt for tidligt i min bog. Men jeg synes at der sker noget som vi ikke er vant til og det er i en positiv retning. Jeg vil gerne fremhæve en artikel fra i dag (kan læses gratis de næste 19 timer) http://www.mitfyn.dk/article/368452?...50892312cf31d6 der var også en om Boduls attitude, men den er låst nu. Jeg synes at artikler som disse viser en klub på rette vej.
        jamen tror sådan set vi er rimeligt enige her - det virker til det går i den rigtige retning, jeg er selv lidt mere positiv omkring klubben - (men det er jo noget der hurtigt kan ændre sig i morgen) for det er bare point på kampdagen der tæller - noget Ove jo også selv gør en del ud af at understrege.

        Comment


          http://www.fyens.dk/sport/Derfor-er-...rtikel/2604884

          her er en gratis version fra dagens avis, om Bodul
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            http://www.fyens.dk/sport/Derfor-er-...rtikel/2604884 her er en gratis version fra dagens avis, om Bodul
            Respekt til Ove for at tage den rigtige beslutning!

            Comment


              http://www.bold.dk/nyt/ove-p-kunne-u...ndsholdspausen

              Ove siger at der er ved at være styr på tingene

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                http://www.bold.dk/nyt/ove-p-kunne-u...ndsholdspausen

                Ove siger at der er ved at være styr på tingene
                glæder jeg mig da til at se så

                Comment


                  Har vi ikke hørt den sang før?

                  Comment


                    En sejr over FCN med noget flot spil kunne være en god start

                    Comment


                      Lige en lille sidebemærkning nu Ove selv påpejer at pausen kommer ubelejligt....
                      - har der ikke været latterligt mange landskampspauser i dette efterår? Er det noget nyt de forsøger sig med eller.....syntes godt nok det har været svært irreterende.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Lige en lille sidebemærkning nu Ove selv påpejer at pausen kommer ubelejligt....
                        - har der ikke været latterligt mange landskampspauser i dette efterår? Er det noget nyt de forsøger sig med eller.....syntes godt nok det har været svært irreterende.
                        Tror din oplevelse skyldes, at der også har været en Europacup pause, for at tilgodese de hold der spillede europæisk. De blev så alle ydmyget trods dette initiativ, så det ser vi nok ikke igen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Jeg vil meget stærkt anbefale, at man læser dagens Tipsblad, hvor der er et stort interview med Ove. Jeg bliver mere og mere positiv omkring den mand.

                          Nogle udvalgte citater: "[til Lasse Nielsen] når folk kommer hen og spørger dig om mig, så skal du være hudløst ærlig. Også de negative ting. Folk skal vide hvad jeg er for én. For de må ikke være utrygge ved den nye chef. De skal vide hvem jeg er, og hvad jeg står for."

                          "Jeg er jo en træner, der sætter resultater før processen."

                          Spelmann: "Ove er en dygtig taktisk træner, og det er selvfølgelig også meget taktisk det vi træner, og det har vi også haft behov for" (min fremhævning).

                          Der er en længere forklaring omkring Skulas ryk ned på backen (det var allerede i tankerne, da Skula gik i pressen, hvilket han i øvrigt fik skældud for), og der er en interessant gennemgang af hans tanker omkring opstilling og taktik mod Hobro.

                          Der er en udbredt tone gennem hele artiklen, af at Ove prøver at vise respekt for sin forgænger og ikke kritisere ham direkte, men der siver ting gennem sprækkerne, der antyder hvad vi har talt om herinde. At nogle af de basale ting ikke var på plads.
                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...gen-spoegelser
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            efter lige at skimme den hurtigt igennem faldt jeg over den her;

                            ”Jeg kan godt forstå, at folk diskuterer spillet, for det ser vi selv kritisk på, men jeg synes, at de rammer forkert, når folk snakker om et økonomisk morads. Så skal de sætte sig ind i, hvad OB har i forhold til andre klubber i Superligaen. Det er helt malplaceret og helt forkert at snakke om økonomisk morads..."

                            lyder da godt det efter Oves mening ikke et et morads vi er ude i......men når man kigger på hvad der er bragt ind til truppen må man altså undre sig en lille smule. For er der virkeligt mere at gøre med rent økonomisk ja så peger pilen jo pludselig på hvad der så må være en komplet inkompetent sportsdirektør.....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              efter lige at skimme den hurtigt igennem faldt jeg over den her;

                              ”Jeg kan godt forstå, at folk diskuterer spillet, for det ser vi selv kritisk på, men jeg synes, at de rammer forkert, når folk snakker om et økonomisk morads. Så skal de sætte sig ind i, hvad OB har i forhold til andre klubber i Superligaen. Det er helt malplaceret og helt forkert at snakke om økonomisk morads..."

                              lyder da godt det efter Oves mening ikke et et morads vi er ude i......men når man kigger på hvad der er bragt ind til truppen må man altså undre sig en lille smule. For er der virkeligt mere at gøre med rent økonomisk ja så peger pilen jo pludselig på hvad der så må være en komplet inkompetent sportsdirektør.....
                              Kommer vel an på hvordan man læser det. "Så skal de sætte sig ind i hvad OB har i forhold til andre klubber i Superligaen" ... det betyder jo ikke at vi har mere ... det kan jo betyde at vi har mindre og at det bliver forvaltet fortrinligt.

                              Han sammenligner det med at da han var i EFB så skulle man pludselig spare 10 mio. og siger jo at han selv kunne finde på at hente nogle af dem der er hentet og dertil roser han TM ...

                              Ikke at jeg vil give dig uret men svært når vi ikke kender udgangspunktet.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Kommer vel an på hvordan man læser det. "Så skal de sætte sig ind i hvad OB har i forhold til andre klubber i Superligaen" ... det betyder jo ikke at vi har mere ... det kan jo betyde at vi har mindre og at det bliver forvaltet fortrinligt.

                                Han sammenligner det med at da han var i EFB så skulle man pludselig spare 10 mio. og siger jo at han selv kunne finde på at hente nogle af dem der er hentet og dertil roser han TM ...

                                Ikke at jeg vil give dig uret men svært når vi ikke kender udgangspunktet.
                                enig - var nok også lidt hurtigt ude for "morads" er vel ret beset (økonomisk) rod....og det kan jo godt være der er sådan rimeligt styr på økonomien, og bøgerne - men at den "bare" står på smalkost.....men hold op hvor er det trættende at være vidne til - håber snart de får bare en smule styr på tingene.

                                Comment

                                Working...
                                X