Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Er glad for forum, der plejer at være en god tone - og tak for det ;-)

Det er godt at der ikke kræves en konto på facebook eller lignende, ønsker ikke selv en konto der - har ikke oplevet tekniske problemer ud over da forum havde et serverproblem

Vil gætte på at hvis enkelte har problemer og andre ikke, at det er browser relateret... slet cache, prøv med en anden browser, fjern ad-blocker for forum.ob.dk, den er ikke nødvendig

Comment

OSE præsterer 2025 overskud på 32 millioner før skat https://migogodense.dk/kendt-odense-koncern-leverer-rekordregnskab/?fbclid=IwY2xjawQx0SxleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBiU1Jn SGZqVk96a2hzOG10c3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMD g5MgABHm5H5YR9zKU9MO1oMNyvxNm8O9Jkzu8KU1P_Tq9pzNHo L9SlLTOba9q1EQrR_aem_YQkQIzs9LdwWvGXFpuxV3A
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Rigtig flot!
        Der er sikkert nogen der kan vinkle det til det dårlige.
        Men imo virker fundamentet stærkt.

Comment

Pizza bunden som Thorborg snakker om bliver tykkere og tykkere. Har troen på at vi rykker yderligere til sommer på den sportslige front

Vi må bare håbe at det orange monster i det hvide hus ikke ødelægger det for resten af verden og sætter os i recession som jo klart vil have en impact på OSE

Comment

Det er et flot regnskab. Vi havde et par hårde år under coronaen men uden kriser ser fremtiden positiv ud.
            Fodbold delen vil i Danmark være meget skrøbelig, og så er det godt man har en hoteldrift at læne sig op ad.

Der var på et tidspunkt lidt snak om man ville gå ind i yderlig et forretningsben.
            Er der nogen der har hørt mere til det?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Det er et flot regnskab. Vi havde et par hårde år under coronaen men uden kriser ser fremtiden positiv ud.
              Fodbold delen vil i Danmark være meget skrøbelig, og så er det godt man har en hoteldrift at læne sig op ad.

Der var på et tidspunkt lidt snak om man ville gå ind i yderlig et forretningsben.
              Jeg har ikke hørt mere. Men når ydeligere ca 300 værelser kommer på OSE vil det helt sikkert tage yderligere fart som vil sprede sig positivt til mange af grenene i OSE
              Potentialet er kæmpe stort og jeg tror man drømmer om at ramme en milliard omsætning et stykke ud i fremtiden.

Så snakker vi sgu American Deep Pan

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg har ikke hørt mere. Men når ydeligere ca 300 værelser kommer på OSE vil det helt sikkert tage yderligere fart som vil sprede sig positivt til mange af grenene i OSE
                Potentialet er kæmpe stort og jeg tror man drømmer om at ramme en milliard omsætning et stykke ud i fremtiden.

Så snakker vi sgu American Deep Pan
                Kan godt være man drømmer, men de har nok ingen målsætning

Comment

Kan godt være man drømmer, men de har nok ingen målsætning
                  Jooohhh jeg tænker da at de har målsætninger om hvor meget de forventer at de kan øge omsætningen nogle få år ud i fremtiden. Så må verdensøkonomien jo være med til at bestemme om det kommer til at blive virkelighed. Men jeg tror da bestemt at de går efter 500+ mill i omsætning inden for 3 år.
                  Og ambitionen er da helt sikkert at OB skal følge med den udvikling. Så må vi så se om det er nok til at tage det næste step nede på grønsværen

Comment

OS&E har da flere forretningsben end fodbold og hotellerne:

https://ose.dk/virksomheder/

misforstår jeg?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

misforstår jeg?
                      Jeg tror Kielberg mener at man tidligere kiggede på om man kunne udvide med flere forretningsområder end de 5-6 man allerede havde

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

misforstår jeg?
                        Ja du misforstår.

Mener det var Enrico der på et tidspunkt udtalte, man så på mulighederne for at tilføje et nyt forretningsben til OSE.

Comment

Working...
                        X