Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Det er en meget farlig vej at gå med hensyn til træningskultur og gruppedynamikken i en trup. Det kan skade meget mere at lade spillere som træner for dårligt spille. Det er demotiverende for dem som er lige ved og næsten.
    Det forstår jeg bestemt godt og selvfølgelig skal og må der være en nedre grænse, men jeg synes det er nødvendigt at tage lidt mere hensyn til de spillere, der skal have publikum for at yde de sidste 10-15 procent. Og har det ikke kendetegnet OB i årevis, at vi spiller godt mod store hold og dårligt mod dårlige. Det er jo også typisk et spørgsmål om opbakningen og stemningen under kampene.
    Eller: er det en forudsætning for en god spiller, at han skal være lige så god, når han træner en hverdagsformiddag uden publikum og uden betydning for andet end plads på holdet.

    Comment


      Jeg hørte idag at OSE bygger nyt hotel inde omkring banegården med 200-300 værelser… Nogen der har hørt det samme eller kan bekræfte??

      Og nej det er ikke deres projekt med flere værelser ved OCC

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg hørte idag at OSE bygger nyt hotel inde omkring banegården med 200-300 værelser… Nogen der har hørt det samme eller kan bekræfte??

        Og nej det er ikke deres projekt med flere værelser ved OCC
        Pt er der i så fald følgende på vej:
        - udvidelse af OCC
        - udvidelse af HCA hotel
        - hotel med 130 + 40 værelser i Hjallese
        - nyt hotel hos Næsbyhoved Broby
        - nyt hotel i bymidten af OSE

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

          Pt er der i så fald følgende på vej:
          - udvidelse af OCC
          - udvidelse af HCA hotel
          - hotel med 130 + 40 værelser i Hjallese
          - nyt hotel hos Næsbyhoved Broby
          - nyt hotel i bymidten af OSE
          Super. Jeg hører nemlig at det er blevet godkendt og skal ligge ved Byens Bro. OSE vil få 700-800 værelser i Odense.
          Jeg ser det som en fantastisk nyhed da hotel branchen boomer og vil være med til at skabe omsætning og overskud som i sidste ende kan gavne OB
          Det vil også skabe mere omsætning i nogle af de andre ben der ligger i OSE. Ren win/win

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Super. Jeg hører nemlig at det er blevet godkendt og skal ligge ved Byens Bro. OSE vil få 700-800 værelser i Odense.
            Jeg ser det som en fantastisk nyhed da hotel branchen boomer og vil være med til at skabe omsætning og overskud som i sidste ende kan gavne OB
            Det vil også skabe mere omsætning i nogle af de andre ben der ligger i OSE. Ren win/win
            Jeg håber i så fald, at kvaliteten er høj. Lad os se…

            Comment


              Jfr BT transferpodcast kan BIF handle til € 4mio. og løn på kr. 0,5-0,6 mio. mdl. pr. spiller.

              OB er vel på €1 mio. og 0,25 mio. mfl.?

              FCK, FCM, FCN, AGF?

              Altså få topspillere ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Jfr BT transferpodcast kan BIF handle til € 4mio. og løn på kr. 0,5-0,6 mio. mdl. pr. spiller.

                OB er vel på €1 mio. og 0,25 mio. mfl.?

                FCK, FCM, FCN, AGF?

                Altså få topspillere ..
                Ingen tvivl om at vi er langt efter økonomisk. Men hvis Brøndby ender med at give 12-15 millioner for Viborgs målmand så er jeg sikker på Bjørn W. kan få 10 gange så meget kvalitet på flere positioner for de penge. Men det kunne være fedt hvis vi en dag kunne kommer op og konkurrere økonomisk i top 3.

                Comment


                  Øhm …. Kunne han ikke. “bare” købe OB .. eller er det det der med lokal konkurrence??

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...dansk-klubkoeb
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Øhm …. Kunne han ikke. “bare” købe OB .. eller er det det der med lokal konkurrence??

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...dansk-klubkoeb
                    Nok lidt forskel i prisen……

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Øhm …. Kunne han ikke. “bare” købe OB .. eller er det det der med lokal konkurrence??

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...dansk-klubkoeb
                      Det kræver at Thorborg vil sælge og at prisen er realistisk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Nok lidt forskel i prisen……
                        En smule...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Det kræver at Thorborg vil sælge og at prisen er realistisk.
                          NT har jo åbnet op for et helt eller delvist frasalg. Prisen kender man ikke men der er vist sagt nej til et bud sy tes jeg at have læst herinde ..
                          Ved ikke hvad Barfod vil med Dalum men der skal da smides nogle penge i hvis det er fordi man vil skabe noget lokal konkurrence til OB .. ambitiøs samarbejdsklub ..

                          Hvad kom FC Fyn til at koste og hvem stod bag det? Ud over klubberne.
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            NT har jo åbnet op for et helt eller delvist frasalg. Prisen kender man ikke men der er vist sagt nej til et bud sy tes jeg at have læst herinde ..
                            Ved ikke hvad Barfod vil med Dalum men der skal da smides nogle penge i hvis det er fordi man vil skabe noget lokal konkurrence til OB .. ambitiøs samarbejdsklub ..

                            Hvad kom FC Fyn til at koste og hvem stod bag det? Ud over klubberne.
                            Tror mere at det var Dalum, der rakte ud til Barfod (og andre i Odense) end det omvendte, da kaosset var på sit højeste.

                            Comment


                              Endnu en klub som puster OB i nakken...:

                              https://bold.dk/fodbold/klubber/ac-h...m-nye-spillere

                              Comment


                                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-salg/10013342
                                der skal flere penge til. Niels må forstå at man kommer ikke i top 6 med strategi eller ord.
                                Det er mere held end forstand når små klubber bryder grænsen. Derfor er det naivt at tænke vi bruger dobbelt så meget som Viborg og Randers så vi får bedre resultater.
                                der skal bruges mange penge i en år række hvor OB skal skabe fundamentet.
                                Det er tydeligt at den nye strategi er lige så værdiløs som en SAS aktie.

                                Comment

                                Working...
                                X