Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Det var også hans ansvar, at han ikke havde en plan da KB mm blev gået. Det tog lang tid,og så landede han en katastrofe efter det dårllige valg af tv Poul.
    “Jeg har skældt ham meget ud for mange af de strategiske beslutninger der er taget og de ansættelser der er sket” ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Vi skal finde vores egen vej med et stærkt akademi som laver store salg. Jeg syntes vi er på vej. Selvom vi ikke producerer de store stjerner til 1. Holdet tegner der sig et billede af at der er interesse for vores unge spillere i det store udland og vi burde kunne lave nogle pæne salg der kan være med til at financiere noget af gildet. Resten skal komme fra et stærkt OSE og jeg håber sgu snart at det lykkedes for dem at finde noget der tjener stabilt med penge.

      Det der er lige så meget ønsketænkning som når Danmark skal gå foran alle andre lande i klimakampen.

      At vi kan sælge nogle spillere inden de når førsteholdet er da godt nok, men det er længe siden vi har set en publikumsfavorit og stort salgsemne som Falk (måske OC er den næste). Jeg synes det er noget tyndt når man melder ud at stammen skal være egne talenter, og man så bygger holdet op med hvad der lige er på overskudslageret i andre klubber - nu åbenbart i klubber på så højt niveau som Danmarksserien!
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg


        Det der er lige så meget ønsketænkning som når Danmark skal gå foran alle andre lande i klimakampen.

        At vi kan sælge nogle spillere inden de når førsteholdet er da godt nok, men det er længe siden vi har set en publikumsfavorit og stort salgsemne som Falk (måske OC er den næste). Jeg synes det er noget tyndt når man melder ud at stammen skal være egne talenter, og man så bygger holdet op med hvad der lige er på overskudslageret i andre klubber - nu åbenbart i klubber på så højt niveau som Danmarksserien!
        Vil nu mere kalde en målsætning/ambition da det er realistisk. Så må vi se om den lykkedes og evt hvor lang tid det tager

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Vil nu mere kalde en målsætning/ambition da det er realistisk. Så må vi se om den lykkedes og evt hvor lang tid det tager
          Nu kender jeg ikke så meget til vores akademi spillere, men er der noget på vej derfra som tiltrækker sig opmærksomhed og som kan sælges for andet end de småpenge vi har solgt for hidtil?
          Eneste fornuftige salg kom via det lykketræf af MJ blev i overskud i FCN.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Nu kender jeg ikke så meget til vores akademi spillere, men er der noget på vej derfra som tiltrækker sig opmærksomhed og som kan sælges for andet end de småpenge vi har solgt for hidtil?
            Eneste fornuftige salg kom via det lykketræf af MJ blev i overskud i FCN.
            Elias Hansborg fra U15 er et kæmpe talent og er rygtet til udlandet. Måske Ajax

            HC Bernat og Obbekjær er vel stadig potentielle salgsemner

            Marcus Alstrup
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/store-klubber-jagter-15-aarig-ober-mange-har-et-godt-oeje-til-ham


            Svært at sige om det bliver til noget men jeg ville ikke blive overrasket hvis vi solgte en ung til sommer for 10+ millioner






            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Elias Hansborg fra U15 er et kæmpe talent og er rygtet til udlandet. Måske Ajax

              HC Bernat og Obbekjær er vel stadig potentielle salgsemner

              Marcus Alstrup
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/store-klubber-jagter-15-aarig-ober-mange-har-et-godt-oeje-til-ham


              Svært at sige om det bliver til noget men jeg ville ikke blive overrasket hvis vi solgte en ung til sommer for 10+ millioner





              Det giver da trods alt lidt håb
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Det giver da trods alt lidt håb
                Chancen for et kæmpe salg i OB er ihvertfald væsentlig større hos U holdene end hos SL truppen

                Comment


                  OT..... og dog da det nok vil påvirke toppen / OBs økonomiske muskler fremadrettet

                  Red Bull Vestegnen

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-paa-broendby/
                  Last edited by Online; 21-01-2020, 11:36.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    OT..... og dog da det nok vil påvirke toppen / OBs økonomiske muskler fremadrettet

                    Red Bull Vestegnen

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-paa-broendby/
                    Ogvores drenge får hverken Red Bull eller Cocio! Og der er jeg taknemmelig for. ;-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      OT..... og dog da det nok vil påvirke toppen / OBs økonomiske muskler fremadrettet

                      Red Bull Vestegnen

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-paa-broendby/
                      Lige hvor man troede, man umuligt kunne komme til at hade dem endnu mere end man i forvejen gjorde og gør.... Tadaahhh.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Ogvores drenge får hverken Red Bull eller Cocio! Og der er jeg taknemmelig for. ;-)
                        Indtil videre ligner det at vi på papiret skal møde det svageste brøndby-hold længe set i forårspræmieren. Uden mukhtar, kaiser og wilczek virker de godt nok tyndbenet offensivt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Indtil videre ligner det at vi på papiret skal møde det svageste brøndby-hold længe set i forårspræmieren. Uden mukhtar, kaiser og wilczek virker de godt nok tyndbenet offensivt
                          Dont Jinx it

                          Comment


                            Sikke en måned, det kan gå hen og blive, hvis først BIF skiller sig af med deres største profiler og herefter sælger sjælen til Red Bull-konglomeratet!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Sikke en måned, det kan gå hen og blive, hvis først BIF skiller sig af med deres største profiler og herefter sælger sjælen til Red Bull-konglomeratet!
                              RB er et perfekt match til RB-BIF .. RodeButik Brøndby
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Tipsbladet vurderer klubbernes lønbudgetter

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-spillerbudget

                                Stadig vildt hvis BIFs lønbudget er over dobbelt så højt som vores

                                Comment

                                Working...
                                X