Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

    Helt sikkert
    Men hvis ham journalisten har ret i det ene har han nok også i det andet.
    Så tænker det bliver enten eller med begge

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Tror jeg også de gør. Men heldigvis får Kent sin sidste løn her til den første og det er kun 150.000kr ca
      Ja det er vist i det leje, mener at vide at KN får/fik 2 mii årligt altså 1 mil i dette regnskabsår og heldigvis sidste udbetaling til den 1.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        3C præsenterer kæmpe overskud igen. OB og OSE nævnes også

        https://www.fyens.dk/erhverv/Opkoeb-...rtikel/3356710

        Comment


          OS&E har fremgang på alle områder:

          https://www.fyens.dk/erhverv/Thorbor...rtikel/3356855

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
            OS&E har fremgang på alle områder:

            https://www.fyens.dk/erhverv/Thorbor...rtikel/3356855
            - 2018 var ikke tilfredsstillende for Odense Sport & Event. Til gengæld glæder jeg mig over en rigtig god start på 2019 med høj aktivitet og fremgang for alle koncernens områder, siger Niels Thorborg.

            - Der er sat mange ændringer i gang, og udviklingen ser meget positiv ud. Jeg tror på, at resultatet bliver væsentligt bedre i år, siger han

            Vi må se om et væsentligt bedre resultat i år er minus 10-20 mill men fedt der er fremgang og det måske kan smitte af på OB allerede ift kvalitetsspillere

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              - 2018 var ikke tilfredsstillende for Odense Sport & Event. Til gengæld glæder jeg mig over en rigtig god start på 2019 med høj aktivitet og fremgang for alle koncernens områder, siger Niels Thorborg.

              - Der er sat mange ændringer i gang, og udviklingen ser meget positiv ud. Jeg tror på, at resultatet bliver væsentligt bedre i år, siger han

              Vi må se om et væsentligt bedre resultat i år er minus 10-20 mill men fedt der er fremgang og det måske kan smitte af på OB allerede ift kvalitetsspillere
              Det er i hvert fald spændende at se hvor meget man kan stole på en udmelding, fra den person der vel har flest penge investeret i projektet ... det kan godt være sandt, men jeg ville nok lige afvente :).
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Det er i hvert fald spændende at se hvor meget man kan stole på en udmelding, fra den person der vel har flest penge investeret i projektet ... det kan godt være sandt, men jeg ville nok lige afvente :).
                Er ikke i tvivl om at det er sandt. Jeg har hørt at Odeon Hotellet går rigtig godt og OB har vel haft det bedste 1/2 år siden 2011.
                Men det er jo ikke det samme som at sige man kommer ud med et overskud.
                Så skal man nok have transfers for 15-20 mill denne sommer(Eriksen,Tverskov og Grubbe fx)

                Comment


                  1) Fremgang på alle fronter, betyder ikke at der er overskud

                  2) Fremgang er bedre end tilbagegang og status quo

                  3) Der er vist investeret ret tungt de sidste par år, og det ser ud til at bære frugt (Især Odeon)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                    OS&E har fremgang på alle områder:

                    https://www.fyens.dk/erhverv/Thorbor...rtikel/3356855
                    Sidste år var der også fremgang men det endte alligevel med minus 38 mill..

                    så man kan måske forvente at fremgangen i år betyder at vi kommer ud med en mindre minus end de 38
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Sidste år var der også fremgang men det endte alligevel med minus 38 mill..

                      så man kan måske forvente at fremgangen i år betyder at vi kommer ud med en mindre minus end de 38
                      Klart, ellers var der ikke fremgang

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Sidste år var der også fremgang men det endte alligevel med minus 38 mill..

                        så man kan måske forvente at fremgangen i år betyder at vi kommer ud med en mindre minus end de 38
                        Og hvis der ikke snart sker gigantiske fremskridt burde man vel overveje at skære et par af de dårlige forretninger væk. Minus OB altså

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Sidste år var der også fremgang men det endte alligevel med minus 38 mill..

                          så man kan måske forvente at fremgangen i år betyder at vi kommer ud med en mindre minus end de 38
                          Meldte de noget af det samme ud og fik et større underskud?
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Og hvis der ikke snart sker gigantiske fremskridt burde man vel overveje at skære et par af de dårlige forretninger væk. Minus OB altså
                            Måske kan et underskud være godt ret skatteteknisk?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Meldte de noget af det samme ud og fik et større underskud?
                              “ For flere af koncernens områder ser vi positive tendenser med høj aktivitet og fremgang. Vi er også tilfredse med, at vi igen i år ser en forbedring i omsætningen”
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                “ For flere af koncernens områder ser vi positive tendenser med høj aktivitet og fremgang. Vi er også tilfredse med, at vi igen i år ser en forbedring i omsætningen”
                                Betyder stadig ikke at de laver overskud ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X