Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Man skal ikke slås med Mads, man kan bare sprøjte Coca Cola efter ham
    Hahaha, det er ondt det der ... men sandt!

    Jeg vil dog fortsat gerne vide hvem Hr. Offline tror jeg er ..
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Hahaha, det er ondt det der ... men sandt!

      Jeg vil dog fortsat gerne vide hvem Hr. Offline tror jeg er ..
      Tænkte nok at du ikke lige havde sadlet om - og al respekt for dét :-D

      Mht Hr Offline, så er jeg dig svar skyldig ^^

      Comment


        L’Easy-milliardæren Niels Thorborgs greb om OB er strammet markant den seneste uge.

        Som bebudet på generalforsamlingen 22. marts 2019 er Odense Sport & Event A/S - selskabet bag de bronzejagende fynboer - blevet tilført 60 mio. kr. til ’dækning af underskud kr. 50.400.000,00’, som det står i registreringen ved CVR-registret.

        Officielt står flere investorer bag. ’Kapitaludvidelsen gennemføres blandt selskabets nuværende aktionærer,’ som det står i en pressemeddelelse udsendt fra Odense Sport & Event A/S.

        I praksis er det Niels Thorborg, der lægger kassen.

        Den fodboldglade milliardær sidder nemlig efter kapitaltilførslen på 92 procent af aktierne i OB. Det betyder, at afdøde C.C. Nielsens aktiepost i dag er så udvandet, at den er uden betydning.

        Det er kort fortalt Niels Thorborg – og ingen andre – der kontrollerer, hvilken retning OB skal følge.

        Den fynske rigmand gjorde sin entré i klubben sommeren 2006, og han var med til at udvide selskabet til at blive en vigtig del af kulturlivet i Odense, lige som hotel- og kongresdrift kom med under paraplyen. Samtidig blev der oprustet sportsligt med tre sølvmedaljer til følge.

        Niels Thorborg har betalt stort for sit engagement. Den netop gennemførte kapitaludvidelse er den tredje på fem år, hvor der samlet er tilført 125 mio. kr. Læg dertil yderligere 60 mio. kr. tilført i 2011.

        Intet tyder på, at den seneste udvidelse kommer til at føre til en ny stor sportslig satsning i OB. Nye faciliteter i Ådalen for Superliga-truppen samt øget fokus på de unge fra akademiet bliver cirklet ind i seneste regnskab

        https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...bomber/7605350

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          L’Easy-milliardæren Niels Thorborgs greb om OB er strammet markant den seneste uge.

          Som bebudet på generalforsamlingen 22. marts 2019 er Odense Sport & Event A/S - selskabet bag de bronzejagende fynboer - blevet tilført 60 mio. kr. til ’dækning af underskud kr. 50.400.000,00’, som det står i registreringen ved CVR-registret.

          Officielt står flere investorer bag. ’Kapitaludvidelsen gennemføres blandt selskabets nuværende aktionærer,’ som det står i en pressemeddelelse udsendt fra Odense Sport & Event A/S.

          I praksis er det Niels Thorborg, der lægger kassen.

          Den fodboldglade milliardær sidder nemlig efter kapitaltilførslen på 92 procent af aktierne i OB. Det betyder, at afdøde C.C. Nielsens aktiepost i dag er så udvandet, at den er uden betydning.

          Det er kort fortalt Niels Thorborg – og ingen andre – der kontrollerer, hvilken retning OB skal følge.

          Den fynske rigmand gjorde sin entré i klubben sommeren 2006, og han var med til at udvide selskabet til at blive en vigtig del af kulturlivet i Odense, lige som hotel- og kongresdrift kom med under paraplyen. Samtidig blev der oprustet sportsligt med tre sølvmedaljer til følge.

          Niels Thorborg har betalt stort for sit engagement. Den netop gennemførte kapitaludvidelse er den tredje på fem år, hvor der samlet er tilført 125 mio. kr. Læg dertil yderligere 60 mio. kr. tilført i 2011.

          Intet tyder på, at den seneste udvidelse kommer til at føre til en ny stor sportslig satsning i OB. Nye faciliteter i Ådalen for Superliga-truppen samt øget fokus på de unge fra akademiet bliver cirklet ind i seneste regnskab

          https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...bomber/7605350
          Intet nyt i det .. NT er gået fra et par og 80% til 92%.

          han har givetvis lagt et par og 80% af de 60 mio mens de øvrige har lagt tilsvarende deres % andel ..

          Det er lang tid siden at NT satte sig på over 50% af ejerandelen ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Hahaha, det er ondt det der ... men sandt!

            Jeg vil dog fortsat gerne vide hvem Hr. Offline tror jeg er ..
            Anede ikke, at du er Mad X

            Vi havde førhen en del heftige debatter bl.a. om kernekraft i Iran (hvor mit gamle brugernavn var Dobrich)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Anede ikke, at du er Mad X

              Vi havde førhen en del heftige debatter bl.a. om kernekraft i Iran (hvor mit gamle brugernavn var Dobrich)
              Se DET er sandt, ikke at jeg husker det specifikt ... men husker at der var mange debatter :D!
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Kom til at tænke på om det vil få nogen økonomisk betydning for OB, hvis Christian Eriksen ryger for et milliard beløb til Real som de skriver at han gør?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                  Kom til at tænke på om det vil få nogen økonomisk betydning for OB, hvis Christian Eriksen ryger for et milliard beløb til Real som de skriver at han gør?
                  Ja. OB vil få 1,2% af en evt transfersum

                  Comment


                    10 mill i klubkassen hvis dette er sandt

                    https://www.bt.dk/fodbold/medie-real...league-finalen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      10 mill i klubkassen hvis dette er sandt

                      https://www.bt.dk/fodbold/medie-real...league-finalen
                      Det ville være fint. Læste flere steder at Zidane preferer Pogba men bedre fir os hvis de henter nu CE til Madrid.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Det ville være fint. Læste flere steder at Zidane preferer Pogba men bedre fir os hvis de henter nu CE til Madrid.
                        Jeg vil se det før jeg tror det. Troede real kun ville have de bedste. Christian Eriksen er god men er han en Real Madrid spiller?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Det ville være fint. Læste flere steder at Zidane preferer Pogba men bedre fir os hvis de henter nu CE til Madrid.
                          Muligt at de henter begge men at Man U stritter mere imod end Tottenham gør. Vi må se om der er noget sandhed i det..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Jeg vil se det før jeg tror det. Troede real kun ville have de bedste. Christian Eriksen er god men er han en Real Madrid spiller?
                            Syntes jeg faktisk at han er. Tror han vil passe perfekt til spansk fodbold og få lign rolle som han har i Tottenham. Han kommer nok ikke til at spille samtlige kampe som han gør nu. Men sikke dog et eventyr at slutte sin karriere af med inden han skal spille old boys i OB

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Syntes jeg faktisk at han er. Tror han vil passe perfekt til spansk fodbold og få lign rolle som han har i Tottenham. Han kommer nok ikke til at spille samtlige kampe som han gør nu. Men sikke dog et eventyr at slutte sin karriere af med inden han skal spille old boys i OB
                              Troede han skulle have et par sæsoner i superligaen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Troede han skulle have et par sæsoner i superligaen
                                Tror det er utopi desværre

                                Comment

                                Working...
                                X