Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Åh, det ved jeg ikke? Måske hans dom for at have snydt kreditorerne i hans konkursbo?

    http://www.fyens.dk/sport/Dom-Allan-...rtikel/2285035
    Og det er baggrunden for mit kendskab men her er tale om en enkelt handel og i øvrigt en type handel som rigtig rigtig mange i stort set alle brancher benytter sig af.
    Kender du nogen af de virksomheder han har eller har haft som han grundlæggende har etableret sin formue på?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Og det er baggrunden for mit kendskab men her er tale om en enkelt handel og i øvrigt en type handel som rigtig rigtig mange i stort set alle brancher benytter sig af.
      Kender du nogen af de virksomheder han har eller har haft som han grundlæggende har etableret sin formue på?
      Så du mener, at hvis nok fuskere fusker, så er de ikke fuskere længere?

      Jeg er ikke vildt inde i detaljerne omkring Allan Ks forretningsgange men han har, blandt de jeg kender der ved lidt om det, ry som en mand der kører tingene til kanten, og nogle gange over.

      Det jeg ved om ham, er at han har et dårligt renommé, og er dømt for økonomisk kriminalitet.

      http://bosserne.blogs.business.dk/20...dselig-rigdom/
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Står her at Falk hæver 2,2 mill kroner årligt. Små 200.000/måned som højest lønnede OB spiller

        http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...jernernes-lon/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Står her at Falk hæver 2,2 mill kroner årligt. Små 200.000/måned som højest lønnede OB spiller

          http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...jernernes-lon/
          Lyder meget sandsynligt. Der blev trods alt forlænget med ham i de "glade" Poul Hansen-dage. Jeg har fra flere kilder, at Emil ligger meget tæt på lønmæssigt. Emils kontrakt skulle dog have flere præstationsklausuler, men han spiller jo hver gang alligevel.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Lyder meget sandsynligt. Der blev trods alt forlænget med ham i de "glade" Poul Hansen-dage. Jeg har fra flere kilder, at Emil ligger meget tæt på lønmæssigt. Emils kontrakt skulle dog have flere præstationsklausuler, men han spiller jo hver gang alligevel.
            Præcis, og jeg har også hørt, at Jesper Hansen var ved at falde ned fra stolen, da han så den kontrakt Rasmus Falk har - sammenlignet med andre store talenter i ligaen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
              Præcis, og jeg har også hørt, at Jesper Hansen var ved at falde ned fra stolen, da han så den kontrakt Rasmus Falk har - sammenlignet med andre store talenter i ligaen.
              falde ned af stolen fordi det er en "guldrandet" kontrakt, eller er det modsat at Falken går rundt og "suger på labben" i fht. til andre store talenter, og er vi sikre på at JH kender kontrakt forholdende for talenterne i de øvrige klubber?
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                falde ned af stolen fordi det er en "guldrandet" kontrakt, eller er det modsat at Falken går rundt og "suger på labben" i fht. til andre store talenter, og er vi sikre på at JH kender kontrakt forholdende for talenterne i de øvrige klubber?
                Fordi det er en guldrandet kontrakt, hvis løn (og muligvis også bonusser) langt oversteg fx. Kasper Kusk, brødrene Ankersen, Uffe Bech, AC osv. Disse spillere har efter min overbevisning bevist lige så meget, hvis ikke mere, end Rasmus Falk (selvom jeg som Striwet selvfølgelig ved, at hans potentiale er dem alle overlegent). Det er jo også et signal at sende til en ung spiller, at give ham en kontrakt i den størrelsesorden Onkel Riffel nævner. Du lægger et fænomenalt stort pres på ham, forskyder hierakiet, og dette bestemt hjælper ikke en ung, talentfuld spiller til at holde benene på jorden.

                Comment


                  jeg skal ikke forsvare nogen men, hvis ikke at Rasmus havde fået den kontrakt var han transfer fri til sommer, derudover fik Kasper kusk en frikøbs klausul på ca 4 mill, og det hvis OB havde givet ham en frikøbs klausul på det til gengæld for en meget lavere løn så ville det da helt latterligt, så der har da ikke været så mange muligheder eller hvad??

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Lyder meget sandsynligt. Der blev trods alt forlænget med ham i de "glade" Poul Hansen-dage. Jeg har fra flere kilder, at Emil ligger meget tæt på lønmæssigt. Emils kontrakt skulle dog have flere præstationsklausuler, men han spiller jo hver gang alligevel.
                    Det er i det mindste et håb, at Emil får en løn i nærheden af Falk. Emil burde være den højst betalte spiller vi har. Måske vi ved forlængelse (mit håb) kan lave om på det og netop når Falk er en dyr herre er det måske ham vi skal afvikle. Dermed ikke sagt jeg gerne vil af med Falk, men står valget mellem en løntung Falk og Emil, sammenlagt med deres betydning for holdets præstation, vælger jeg Emil trods Falks fynske aner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
                      Det er i det mindste et håb, at Emil får en løn i nærheden af Falk. Emil burde være den højst betalte spiller vi har. Måske vi ved forlængelse (mit håb) kan lave om på det og netop når Falk er en dyr herre er det måske ham vi skal afvikle. Dermed ikke sagt jeg gerne vil af med Falk, men står valget mellem en løntung Falk og Emil, sammenlagt med deres betydning for holdets præstation, vælger jeg Emil trods Falks fynske aner.
                      Det er jeg så en smule uenig i..
                      men fair nok. Vi har hver vores små særheder jo

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
                        Det er i det mindste et håb, at Emil får en løn i nærheden af Falk. Emil burde være den højst betalte spiller vi har. Måske vi ved forlængelse (mit håb) kan lave om på det og netop når Falk er en dyr herre er det måske ham vi skal afvikle. Dermed ikke sagt jeg gerne vil af med Falk, men står valget mellem en løntung Falk og Emil, sammenlagt med deres betydning for holdets præstation, vælger jeg Emil trods Falks fynske aner.
                        Jeg er mere end en smule uenig. Hvis jeg skulle vælge mellem de to, ville jeg til hver en tid vælge Falk, om han så snakkede kinesisk.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Nu vil jeg helst ikke blive upopulær, men Falk har ikke bevist noget specielt i meget langtid..
                          Der er andre talenter i DK, som har fået måske kun halvdelen af den løn og har præsteret langt bedre....
                          Skal vi af med Falk for mere end 5mio. KR, så skal han til at oppe sit spil.. Måske Ove og KN kan få mere ud af ham end HC, PH og TB..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Nu vil jeg helst ikke blive upopulær, men Falk har ikke bevist noget specielt i meget langtid..
                            Der er andre talenter i DK, som har fået måske kun halvdelen af den løn og har præsteret langt bedre....
                            Skal vi af med Falk for mere end 5mio. KR, så skal han til at oppe sit spil.. Måske Ove og KN kan få mere ud af ham end HC, PH og TB..
                            Helt enig - og det samme gør sig i øvrigt gældende for Emil. Med det potentiale og den indtjening de to knægte har, burde de præstere på et højere niveau end det har været tilfældet i lang tid efterhånden. Det blev afgjort bedre efter Ove trådte til, og lad os håbe den udvikling fortsætter. De er jo begge den type spiller, som har brug for balance på holdet for at præstere bedst muligt, og deres vilkår under TB var ikke ligefrem gode, for at sige det mildt.

                            Comment


                              Thorborg har læst med herinde. Det var godt!

                              http://www.bold.dk/nyt/ob-parat-til-at-handle-i-januar

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
                                Det er i det mindste et håb, at Emil får en løn i nærheden af Falk. Emil burde være den højst betalte spiller vi har. Måske vi ved forlængelse (mit håb) kan lave om på det og netop når Falk er en dyr herre er det måske ham vi skal afvikle. Dermed ikke sagt jeg gerne vil af med Falk, men står valget mellem en løntung Falk og Emil, sammenlagt med deres betydning for holdets præstation, vælger jeg Emil trods Falks fynske aner.
                                Umiddelbart er min vurdering at Falk har det største potentiale af de to... men jeg er muligvis farvet af mit antiparti mod Emil, så objektiv kan jeg næppe kaldes...

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X