Til- og afgange:
Kigger man på de spillere der reelt fik spilletid i foråret 2014:
Anders Møller Christensen
Espen Ruud
Jesper Christiansen
Morten Skoubo
Mos/Baskim Kadrii
Er blevet erstattet af:
Lasse Nielsen
Lasse Kryger
Emil Ousager
Thomas Mikkelsen
Vladimir Dvalishvii
Jeg ser Lasse Nielsen som en forstærkning i forhold til AMC men det kan også være ændring på systemet, Kryger ringere end Ruud hvis det er pladsen han skal overtage. Ousager for JC er måske ikke lige over men det er en spillende reservetjans så same same, Mikkelsen for Skoubo tror jeg er ok og så er make it or breake it om Lado slår til.
Gør han det så er det vel et ok vindue på den måde at vi ikke er meget ringere end tidligere men vi er det til en bedre pris så det er måske mere udenfor banen end indenfor banen at vi gør en forskel i dette vindue og det må styrke os på sigt.
Dertil har vi fået erstattet en række (nogle dyre andre ikke) bænkspillere med egen avl og det er da en styrkelse mentalt og så må vi håbe at de har hvad der skal til.
Jeg er dog ikke imponeret men der er klart lagt op til overlevelse frem for ambitioner og står det helt galt til ved vinterpausen er der en mulighed for at forstærke os der hvis nødvendigt.
http://www.ob.dk/artikel/ob-her-og-n...vermorgen.aspx
Jens Jakob Thomasen | Ungdomsspiller | 30.06.2017 | ||
Julius Eskesen | Ungdomsspiller | 30.06.2016 | ||
Magnus Pedersen | Ungdomsspiller | 30.06.2016 | ||
Mads Raben (forlænget) | Ungdomsspiller | 30.06.2015 | Mads Raben | kontraktudløb |
Jacob Rasmussen | Ungdomsspiller | 30.06.2015 | Jacob Rasmussen | Solgt til Schalke |
Emil Peter Jørgensen (f) | Rykket op | 30.06.2015? | Emil Peter Jørgensen | Udlejet |
Mikkel Desler (m) | Rykket op | 30.06.2017 | Dusan Djuric | kontraktudløb |
Anders Thomsen (m) | Rykket op | 30.06.2015 | Kriztian Vadocz | kontraktudløb |
Mathias Greve (m) | Rykket op | 30.06.2015 | Jeppe Hansen | kontrak ophævet |
Casper Radza (forlænget) | Rykket op | 30.06.2016 | Casper Radza | kontraktudløb |
Jacob Barret Laursen | ? | 30.06.2017 | Jacob Barret Lauersen | kontraktudløb |
Lasse Nielsen | Transferfri | 30.06.2016 | Anders Møller Christensen | kontraktudløb |
Lasse Kryger | 800.000? | 30.06.2016 | Espen Ruud | kontraktudløb |
Emil Ousager | Transferfri | 30.06.2015 | Jesper Christiansen | Kontrakt ophævet |
Lucas Jensen (m) | Transferfri | 30.06.2018 | Cedric N´Koum | Kontrakt ophævet |
Thomas Mikkelsen | 1.300.000? | 30.06.2018 | Morten Skoubo | kontraktudløb |
Vladimir Dvalishvili | Transferfri | 30.06.2016 | Baskim Kadrii | Solgt til FCK |
Mustafa Abdallaoue | kontraktudløb | |||
Connor O´Brien | Kontrakt ophævet | |||
Mark Kongsted | kontraktudløb | |||
Niclas Vemmelund | Kontrakt ophævet |
Anders Møller Christensen
Espen Ruud
Jesper Christiansen
Morten Skoubo
Mos/Baskim Kadrii
Er blevet erstattet af:
Lasse Nielsen
Lasse Kryger
Emil Ousager
Thomas Mikkelsen
Vladimir Dvalishvii
Jeg ser Lasse Nielsen som en forstærkning i forhold til AMC men det kan også være ændring på systemet, Kryger ringere end Ruud hvis det er pladsen han skal overtage. Ousager for JC er måske ikke lige over men det er en spillende reservetjans så same same, Mikkelsen for Skoubo tror jeg er ok og så er make it or breake it om Lado slår til.
Gør han det så er det vel et ok vindue på den måde at vi ikke er meget ringere end tidligere men vi er det til en bedre pris så det er måske mere udenfor banen end indenfor banen at vi gør en forskel i dette vindue og det må styrke os på sigt.
Dertil har vi fået erstattet en række (nogle dyre andre ikke) bænkspillere med egen avl og det er da en styrkelse mentalt og så må vi håbe at de har hvad der skal til.
Jeg er dog ikke imponeret men der er klart lagt op til overlevelse frem for ambitioner og står det helt galt til ved vinterpausen er der en mulighed for at forstærke os der hvis nødvendigt.
http://www.ob.dk/artikel/ob-her-og-n...vermorgen.aspx
Comment