Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vurdering af transfervinduet sommeren 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    og jeg fatter stadig ikke det kan have så stor betydning at vi kommer frem til næste sommer? JH står og påstår vi har en stærk økonomi der hører til den bedste halvdel....hvis det er tilfældet hvad betyder et år så fra eller til? Så fatter jeg simplethen ikke man tør gamble med en sådan trup henover det næste år....lønningerne er jo kommet under kontrol...
    Fordi til næste sommer løber Troels Bechs kontrakt ud.... (kun ½ joke)

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      mener bestemt også man skal drive biksen ansvarligt - så vi ikke ender på renden af konkurs ala BIF...jeg forstår bare ikke hvordan de udtalelser om at vi har en stærk økonomi og det hele nærmest er godt til næste sommer, hvordan det hænger sammen med så massiv en sparerunde vi har været igennem.
      Når alle de dyre kontrakter er udløbet - hvordan kan det at vi venter et år så ændre noget som helst - ja jeg er med på der bliver sparet nogle lønkroner i årets løb, men det kan da umuligt være noget der ændre det helt store.
      Læg dertil at vi igen igen kommer til at lægge dårligt til i tabellen og heller ikke får alt for mange sejre - det trækker fra i tv penge....
      Egenkapitalen er udhulet - så jeg tolker udmeldingen som spin/mundgejl fra JHs side.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
        Egenkapitalen er udhulet - så jeg tolker udmeldingen som spin/mundgejl fra JHs side.
        Egenkapitalen er forskellen mellem aktiver og gældsposter og er ikke driftsrelateret.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          mener bestemt også man skal drive biksen ansvarligt - så vi ikke ender på renden af konkurs ala BIF...jeg forstår bare ikke hvordan de udtalelser om at vi har en stærk økonomi og det hele nærmest er godt til næste sommer, hvordan det hænger sammen med så massiv en sparerunde vi har været igennem.
          Når alle de dyre kontrakter er udløbet - hvordan kan det at vi venter et år så ændre noget som helst - ja jeg er med på der bliver sparet nogle lønkroner i årets løb, men det kan da umuligt være noget der ændre det helt store.
          Læg dertil at vi igen igen kommer til at lægge dårligt til i tabellen og heller ikke får alt for mange sejre - det trækker fra i tv penge....
          Dyre kontrakter r udløbet, andre har vi købt os ud af men med mindre at vi har haft en pose penge at tage fra er vi stadig hængt op likviditetsmæssigt og åbenbart et år frem..
          Og så kan der jo være andre udgifter i en virksomhed end løn.
          Kunne forestille mig at feks de lysbander der blev investeret i for nogle år siden tager nogle år at tilbagebetale osv
          Last edited by Plum; 02-09-2014, 18:57.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #50
            Vi mødte et FCK hold som har 5 kampe uden sejr. De var som sindssyge opsat på at få point fra kampen. Ståle råbte og skreg på sidelinjen konstant. Pierre bengtsson spillede sprudlende. Vi havde rf ude med skade og toppels skade gjorde at taktikken skulle laves om, for der røg en udskiftning. Stephan havde en gigant redning da vi skulle have scoret til 1-0. Vi fighter mere end vi før har set og vores nye angriber mangler lidt endnu for at være i form. Jeg giver det 2-3 kampe mere og så forventer jeg at se noget der rykker.. Alle de Dommedagsprofetier mange af jer kommer med nu.. Jøsses.. Havde den røget ind til 1-0 havde vi sikkert knækket FCK psykisk og vundet større...
            Der bør ikke forlænges med TB nej, men ser ingen grund til alt det dommedag. OB har altid haft de mest kræsne fans og det kan man da høre og se på mekka. Ikke engang 10.000 til en FCK kamp 😵 sløjt man.. Med
            200.000 indbyggere i Odense.. Odense er en fuckinh provinsby som kan trække studerende og intet andet. Dødt erhvervsliv og dødt fodboldliv. Et godt ordsprog der bruges i erhvervslivet: kan det køre rundt i Odense kan det køre rundt i resten af Danmark.. Siger fandme ikke så lidt. Er så skuffet over den opbakning der
            Bliver givet til øens hold. Så skuffet..

            Comment


              #51
              Well måske padler han bare for vildt og håber på et mirakel.....
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                Vi mødte et FCK hold som har 5 kampe uden sejr. De var som sindssyge opsat på at få point fra kampen. Ståle råbte og skreg på sidelinjen konstant. Pierre bengtsson spillede sprudlende. Vi havde rf ude med skade og toppels skade gjorde at taktikken skulle laves om, for der røg en udskiftning. Stephan havde en gigant redning da vi skulle have scoret til 1-0. Vi fighter mere end vi før har set og vores nye angriber mangler lidt endnu for at være i form. Jeg giver det 2-3 kampe mere og så forventer jeg at se noget der rykker.. Alle de Dommedagsprofetier mange af jer kommer med nu.. Jøsses.. Havde den røget ind til 1-0 havde vi sikkert knækket FCK psykisk og vundet større...
                Der bør ikke forlænges med TB nej, men ser ingen grund til alt det dommedag. OB har altid haft de mest kræsne fans og det kan man da høre og se på mekka. Ikke engang 10.000 til en FCK kamp  sløjt man.. Med
                200.000 indbyggere i Odense.. Odense er en fuckinh provinsby som kan trække studerende og intet andet. Dødt erhvervsliv og dødt fodboldliv. Et godt ordsprog der bruges i erhvervslivet: kan det køre rundt i Odense kan det køre rundt i resten af Danmark.. Siger fandme ikke så lidt. Er så skuffet over den opbakning der
                Bliver givet til øens hold. Så skuffet..
                enten skal du begynde at ryge noget mildere......eller også har du været frosset ned de sidste par år
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                  Vi mødte et FCK hold som har 5 kampe uden sejr. De var som sindssyge opsat på at få point fra kampen. Ståle råbte og skreg på sidelinjen konstant. Pierre bengtsson spillede sprudlende. Vi havde rf ude med skade og toppels skade gjorde at taktikken skulle laves om, for der røg en udskiftning. Stephan havde en gigant redning da vi skulle have scoret til 1-0. Vi fighter mere end vi før har set og vores nye angriber mangler lidt endnu for at være i form. Jeg giver det 2-3 kampe mere og så forventer jeg at se noget der rykker.. Alle de Dommedagsprofetier mange af jer kommer med nu.. Jøsses.. Havde den røget ind til 1-0 havde vi sikkert knækket FCK psykisk og vundet større...
                  Der bør ikke forlænges med TB nej, men ser ingen grund til alt det dommedag. OB har altid haft de mest kræsne fans og det kan man da høre og se på mekka. Ikke engang 10.000 til en FCK kamp  sløjt man.. Med
                  200.000 indbyggere i Odense.. Odense er en fuckinh provinsby som kan trække studerende og intet andet. Dødt erhvervsliv og dødt fodboldliv. Et godt ordsprog der bruges i erhvervslivet: kan det køre rundt i Odense kan det køre rundt i resten af Danmark.. Siger fandme ikke så lidt. Er så skuffet over den opbakning der
                  Bliver givet til øens hold. Så skuffet..
                  det er måske fordi vi bakker op om holdet og ønsker det bedste, det er måske derfor vi er kritiske.

                  enig i vi stod fornuftigt, og der blev kæmpet flot....og ja havde mikkelsen scoret kunne det have ændret forløbet af kampen, men fremad banen skabte vi INTET, og ja det hænger bla sammen med at falk sad ude - men det er sgu da også bekymrende at alt afhænger af ham og vi ingen alternativer har.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Dyre kontrakter r udløbet, andre har vi købt os ud af men med mindre at vi har haft en pose penge at tage fra er vi stadig hængt op likviditetsmæssigt og åbenbart et år frem..
                    Og så kan der jo være andre udgifter i en virksomhed end løn.
                    Kunne forestille mig at feks de lysbander der blev investeret i for nogle år siden tager nogle år at tilbagebetale osv
                    med på der er andet end løn - min pointe er bare hvordan kan JH så stå og påstå det ser meget bedre ud om et år - det giver ingen mening i min verden. Men det kan selvf bare være en gang ordgejl for at få lidt fred....

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      det er måske fordi vi bakker op om holdet og ønsker det bedste, det er måske derfor vi er kritiske.

                      enig i vi stod fornuftigt, og der blev kæmpet flot....og ja havde mikkelsen scoret kunne det have ændret forløbet af kampen, men fremad banen skabte vi INTET, og ja det hænger bla sammen med at falk sad ude - men det er sgu da også bekymrende at alt afhænger af ham og vi ingen alternativer har.
                      Ja falken er 'desværre' for vigtig en brik for os.. 😩 men håber dessler kan vokse lidt og ligeledes med Lucas.. Men denne sæson er overlevelse - intet andet.
                      Bare ærgeligt med den trup vi har.. Synes sku ikke den er dårlig bare fordi vi har hentet det vi har.. For satan et resolut skud lado har i støvlerne. Og ja.. Dusan djuric hyggede sig i OB men fik succes lige efter... Det surt show

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        enten skal du begynde at ryge noget mildere......eller også har du været frosset ned de sidste par år
                        Bossy - det jo klart at efter 3 gode år er 3 hårde år endnu hårdere... Forstår udemærket de følelser fodbold kan skabe - men har sku fundet ud af hverdagen bliver så meget nemmere hvis man kan fokusere på det positive istedet.. 😛

                        Comment


                          #57
                          Tuderi er der sgu nok af her. Vi er helt enige om, at Troels ikke skal have forlænget, og at vi er satans kønsløse oppe foran.
                          Og Jesper Hansen får mere kritik, end han fortjener. Jeg synes han har gjort det overmåde fornuftigt med de midler vi har, det eneste vi savner er en god højre back - og det er vi altså langt, langt fra det eneste hold i superligaen der gør. Mange andre hold spiller også med lappeløsninger på HB, så at klynke over at vi pt. har Kryger og Spelmann til pladsen er meget forkælet i min optik.

                          At der også er nogen, der er skuffede over at det ikke lykkedes at leje Pourie, forstår jeg intet - intet! af. Vi har pt. 4 angribere, hvoraf TM og Lado nok får mest spilletid, og så med Greve og Darko som jokere. Det er jeg fuldt ud tilfreds med. Truppen ser fornuftig ud, men træneren magter virkeligt ikke at sætte holdet særligt godt op. Det er ikke Jesper Hansens skyld.

                          Transfervinduet er klart bestået. Der er god konkurrence på alle andre pladser end måske kanterne.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Ja falken er 'desværre' for vigtig en brik for os..  men håber dessler kan vokse lidt og ligeledes med Lucas.. Men denne sæson er overlevelse - intet andet.
                            Bare ærgeligt med den trup vi har.. Synes sku ikke den er dårlig bare fordi vi har hentet det vi har.. For satan et resolut skud lado har i støvlerne. Og ja.. Dusan djuric hyggede sig i OB men fik succes lige efter... Det surt show
                            jeg efterlyser måske mere en ide til hvordan vi skal bringe bolden fremad banen og skabe chancer - det skal ikke være lagt så meget an på om vi lige har en bestemt spiller til rådighed og eller om han rammer niveauet den givne dag.
                            Og de sidste par sæsoner har planen lidt været (ser det ud til) gi' falk (eller emil) bolden og så skal de skabe et eller andet...det holder jo ikke

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              med på der er andet end løn - min pointe er bare hvordan kan JH så stå og påstå det ser meget bedre ud om et år - det giver ingen mening i min verden. Men det kan selvf bare være en gang ordgejl for at få lidt fred....
                              Kan jo også være at han rent faktisk har indblik i de forventede indtægter og udgifter vi har om et år og derfor har belæg for at udtale sig ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                jeg efterlyser måske mere en ide til hvordan vi skal bringe bolden fremad banen og skabe chancer - det skal ikke være lagt så meget an på om vi lige har en bestemt spiller til rådighed og eller om han rammer niveauet den givne dag.
                                Og de sidste par sæsoner har planen lidt været (ser det ud til) gi' falk (eller emil) bolden og så skal de skabe et eller andet...det holder jo ikke
                                Er det ikke sådan at barca og real spiller .. op til Messi eller Ronaldo så skal de skabe et eller andet .. ;-) uden sammenligning i øvrigt ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X