Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vurdering af transfervinduet sommeren 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Balor Se indlæg
    Udtagelsen om at ting bliver bedre fra 2015 specielt med henblik på økonomien, det forstår jeg simpelthen ikke. Hvad er det som tynger økonomien lige nu?
    Hvilke spillere har alt for gode kontrakter?
    Er der nogle af de kontrakter som er blevet annulleret gennem de sidste år hvor man stadig betaler kompensation?
    Er der nogle dyre lån som betales tilbage?
    Er der nogle sponsor kontrakter som udløber og hvor forventningen er at man kan lave nye som giver meget mere?

    Jeg tror svaret til alle spørgsmål er nej og derfor er udmeldingen varm luft og derfor er JH dumpet. De spillere som er hentet er ikke gode nok til at løftet OB højere end en 10 plads hvis man er heldig.
    TB.....
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Sommeren 2015 og frem, var det han sagde... samt, at når vi er på plads, ville vi økonomisk være i den bedste halvdel af ligaen igen, uden tvivl ligefrem... om alt så er på plads næste sommer, det ved jeg så ikke, men med det der skal bruges penge på, kan man da godt tvivle...
      Hvor har han sagt det?

      I den artikel jeg har læst (mener det var i Tipsbladet), sagde JH, at skuden vender fra vinteren 2015. Og i artiklen pointerede han, at det han refererede til ville vende, var økonomien.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
        Hvor har han sagt det?

        I den artikel jeg har læst (mener det var i Tipsbladet), sagde JH, at skuden vender fra vinteren 2015. Og i artiklen pointerede han, at det han refererede til ville vende, var økonomien.
        I sidste afsnit om økonomien siger han noget man kan tolke lidt på....

        http://www.ob.dk/artikel/ob-her-og-n...vermorgen.aspx
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Jeg tæller udelukkende spillere i start-11er, der kommer fra egen talentafdeling. AaB bliver f.eks. højt berømmet for deres god talentarbejde, men mange af deres spillere kommer jo oprindeligt fra andre klubber, som f.eks. Dalgaard, Würtz, Anders K., Nikolaj Larsen (Lyngby), Thelander m.fl. De er så gode til at udvikle spillere og få dem tilpasset deres system - og DET kunne vi godt lære noget af. Det ser jeg så bare mere som trænerteamets opgave, men sportschefen er naturligvis også med inde over der.
          1. Okay, den er jeg også helt med på så, jeg vil bare lige sikre mig... (Skulle jo nødig give for meget credit ud )

          2. Ja okay, gik ud fra det var hele vejen rundt du mente, men kan da godt se du nøjedes med defensiven der, nu jeg kigger efter... Defensivt set, et 7-tal, hmmm, det tror jeg at jeg erklærer mig enig i...

          3. Det var måske der de navne skulle have været bragt på banen ja, og er da enig, det er for tidligt at konkludere noget, men det er sgu lidt noget rod det der foregår...

          4. Ja okay, igen, lige åbne øjnene Kasper...

          Det sidste kan jeg som også kun være enig i, men de har så måske været bedre til at indrette talentjagten, da egen talentafdeling næppe kan holde skibet oppe alene, dér går vi lidt den modsatte vej selv...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Hvor har han sagt det?

            I den artikel jeg har læst (mener det var i Tipsbladet), sagde JH, at skuden vender fra vinteren 2015. Og i artiklen pointerede han, at det han refererede til ville vende, var økonomien.
            "- Når vi er på plads, så har OB faktisk en rigtig god og stærk økonomi, der bestemt hører til i den bedste halvdel af Superligaen.


            Men nu melder det naturlige spørgsmål sig – hvornår er vi på plads?


            - Jeg kan godt forstå, at der kan være en vis bekymring, når man kigger på os, men det er ikke nødvendigt. Vi er kommet rigtig langt, og jeg tror, at vi kommer til at se et stærkere OB fra sommeren 2015, hvor mange ting begynder at være faldet på plads, siger Jesper Hansen."

            http://www.ob.dk/artikel/ob-her-og-n...vermorgen.aspx
            Last edited by Kaspernon; 02-09-2014, 14:26.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Det må jo skulle ses i lyset af det scenarie der venter, for det kender JH jo også godt... Når du skal ud og finde eller forlænge, med 2 målmænd, 2 centrale midtbane folk, samt den ene angriber, og cheftræneren samt assistenten + flere andre i staben... så må det nødvendigvis tynde på økonomien, eller i hvert fald, må man være forberedt på det kan komme til at koste, så derfor... etc....
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                "- Nårvi er på plads, så har OB faktisk en rigtig god og stærk økonomi, der bestemthører til i den bedste halvdel af Superligaen.


                Men numelder det naturlige spørgsmål sig – hvornår er vi på plads?


                - Jegkan godt forstå, at der kan være en vis bekymring, når man kigger på os, mendet er ikke nødvendigt. Vi er kommet rigtig langt, og jeg tror, at vi kommertil at se et stærkere OB fra sommeren 2015, hvor mange ting begynder at værefaldet på plads, siger Jesper Hansen."

                http://www.ob.dk/artikel/ob-her-og-n...vermorgen.aspx
                Ok - fair nok. Jeg er ret overbevist om, at han sagde vinteren 2015 i en artikel i Tipsbladet i sommer. Måske N'Koum og JC ud af vagten og salget af Kadrii har hjulpet?

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  Ok - fair nok. Jeg er ret overbevist om, at han sagde vinteren 2015 i en artikel i Tipsbladet i sommer. Måske N'Koum og JC ud af vagten og salget af Kadrii har hjulpet?
                  "- Jeg har også set på klubben udefra, og der er tale om en storklub i Danmark med en lang og stolt historie, stor opbakning og interesse. Det ved folk godt, og det kan ikke diskuteres. Til gengæld er vi helt bevidste om, at vi ikke er et tophold for tiden, og det viser resultaterne også. Det har taget tid, og det kommer til at tage lidt længere endnu, men som sagt tror vi på, at vi kommer til at opleve et stærkere OB mod slutningen af 2015, siger Jesper Hansen."
                  OB har givet køb på halvanden sæson

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                    Ok - fair nok. Jeg er ret overbevist om, at han sagde vinteren 2015 i en artikel i Tipsbladet i sommer. Måske N'Koum og JC ud af vagten og salget af Kadrii har hjulpet?
                    Jeg fatter godt nok intet af han skulle have sagt om vinteren, hvordan skulle det passe ind i noget..? (kontraktudløb-forlænge/ny træner, osv..)
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #40
                      Mod slutningen af 2015 nu..?

                      ... Jeg når sgu nok at blive bedstefar før det sker, men så kan barnebarnet da fortælle mig historien, i stedet for...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        "- Når vi er på plads, så har OB faktisk en rigtig god og stærk økonomi, der bestemt hører til i den bedste halvdel af Superligaen.


                        Men nu melder det naturlige spørgsmål sig – hvornår er vi på plads?


                        - Jeg kan godt forstå, at der kan være en vis bekymring, når man kigger på os, men det er ikke nødvendigt. Vi er kommet rigtig langt, og jeg tror, at vi kommer til at se et stærkere OB fra sommeren 2015, hvor mange ting begynder at være faldet på plads, siger Jesper Hansen."

                        http://www.ob.dk/artikel/ob-her-og-n...vermorgen.aspx
                        og jeg fatter stadig ikke det kan have så stor betydning at vi kommer frem til næste sommer? JH står og påstår vi har en stærk økonomi der hører til den bedste halvdel....hvis det er tilfældet hvad betyder et år så fra eller til? Så fatter jeg simplethen ikke man tør gamble med en sådan trup henover det næste år....lønningerne er jo kommet under kontrol...

                        Comment


                          #42
                          Mon ikke vi begynder og vinde nogle kampe fra sommeren 2015. Så skal jo møde Skive, Brønshøj, Roskilde osv. Vi må sgu kunne få nogle sejre der?
                          Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                          Comment


                            #43
                            Jeg er nu tilhænger af at man driver økonomisk ansvarlig politik - medmindre vi kan lave årlige aktieemissioner til 100 mio. DKK og det kan vi bare ikke i OB. Den her trup kan vi drifte. Når det så er sagt så ærgrer jeg mig stadig over at vi ikke magtede at hente en defensiv midt eller en højre back.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                              Mon ikke vi begynder og vinde nogle kampe fra sommeren 2015. Så skal jo møde Skive, Brønshøj, Roskilde osv. Vi må sgu kunne få nogle sejre der?
                              Jeg begynder sgu også at tro, at det er det, han mener!

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                                Jeg er nu tilhænger af at man driver økonomisk ansvarlig politik - medmindre vi kan lave årlige aktieemissioner til 100 mio. DKK og det kan vi bare ikke i OB. Den her trup kan vi drifte. Når det så er sagt så ærgrer jeg mig stadig over at vi ikke magtede at hente en defensiv midt eller en højre back.
                                mener bestemt også man skal drive biksen ansvarligt - så vi ikke ender på renden af konkurs ala BIF...jeg forstår bare ikke hvordan de udtalelser om at vi har en stærk økonomi og det hele nærmest er godt til næste sommer, hvordan det hænger sammen med så massiv en sparerunde vi har været igennem.
                                Når alle de dyre kontrakter er udløbet - hvordan kan det at vi venter et år så ændre noget som helst - ja jeg er med på der bliver sparet nogle lønkroner i årets løb, men det kan da umuligt være noget der ændre det helt store.
                                Læg dertil at vi igen igen kommer til at lægge dårligt til i tabellen og heller ikke får alt for mange sejre - det trækker fra i tv penge....

                                Comment

                                Working...
                                X