Fair nok at ophæve med Lucas men er det ikke lidt dårligt købmandsskab ikke at få noget for Halgrimur?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hallgrimur Jonasson
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægFair nok at ophæve med Lucas men er det ikke lidt dårligt købmandsskab ikke at få noget for Halgrimur?
Naaah....jeg synes det er fint købmandsskab at lade ham gå og dermed frigøre de penge, han koster på månedsbasis. Det er jo ikke en stjerne på holdet, der havde udsigt til en masse spilletid, og som ville være et stort tab for holdet, som man sender videre.
...og forresten - al mulig held og lykke til Haddi herfra!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægTror ikke der kommer så mange flere med mindre der kommer en rigtig kioskbasker og dem har JH endnu ikke leveret ..
Vi har fået:
KEP for Lasse
Jønsson for Falk
Thrane for Thomsen
Yao for Diarra (måske lidt søgt)
Derudover har vi fået
Tverskov (for Halgrimur) og
Joao (for Ari)
Og Thomas Mikkelsen tilbage ..
Vi mangler reelt kun reserver:
- en 3. målmand for Koval og Tørnæs
- Central midt for Azer (forudsat at Mak og Izu spiller centralt)
Så selv om Ari og Halgrimur skulle blive solgt er erstatningerne jo på plads ..
Men brug gerne pengene på en bedre central midt der kan styre det offensive spil ..
Grytebust/Falkesgaad/?
Desler/Lund. KEP/Tingager. Tverskov/Halgrimur/Buus Joao/JBL/Ari
Greve/Lucas. Makrini/JJT. Izu/Thrane. Jønsson/Joan/Yao
AK/Mikkelsen. Festersen/?
Men der er nu plads til forbedringer/forstærkninger."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægFor en spiller, der har kontraktudløb lige om lidt, og samtidig ikke har den store udsigt til spilletid det næste halve års tid?
Naaah....jeg synes det er fint købmandsskab at lade ham gå og dermed frigøre de penge, han koster på månedsbasis. Det er jo ikke en stjerne på holdet, der havde udsigt til en masse spilletid, og som ville være et stort tab for holdet, som man sender videre.
...og forresten - al mulig held og lykke til Haddi herfra!"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægTrods alt vores anfører og den der har spillet flest min i sidste sæson på holdet ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægTak for indsatsen til Haddi . Vi fik hvad det jeg forventede da han blev købt , hverken mere eller mindre .
God vind fremover .
#IkkeMedTilEM #DetVarDerNokEnGrundTil
Styrmand for et forsvar, der lukkede tredjeflest mål ind på et hold, der tabte det højest antal kampe på en sæson siden vi rykkede ned? Ikke godkendt.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg havde så personligt forventet mig lidt mere. Men hey, men laver ikke en anonym arbejdsmand om til anfører og samlingspunkt, øh, "ustraffet"...
#IkkeMedTilEM #DetVarDerNokEnGrundTil
Styrmand for et forsvar, der lukkede tredjeflest mål ind på et hold, der tabte det højest antal kampe på en sæson siden vi rykkede ned? Ikke godkendt.
MvH ChrisOB
- og ikke et ondt ord om OB efter bruddet. Sådan en spiller skal man bare sige tak for arbejdet til. Han gav alt, han havde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg#loyal arbejdsmand#100%for holdet
- og ikke et ondt ord om OB efter bruddet. Sådan en spiller skal man bare sige tak for arbejdet til. Han gav alt, han havde.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægFair nok - det er heller ikke sådan, at jeg ligefrem er i sorg. Men han er videre, og det er nok fint for alle parter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægEfter hvad jeg har hørt (flere steder) var Haddi absolut ikke i bunden af lønhierakiet i OB. Tværtimod. Vi sparer en del penge på at lade ham gå.
Jeg ser frem til nogle spændende dage/uger
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg#loyal arbejdsmand#100%for holdet
- og ikke et ondt ord om OB efter bruddet. Sådan en spiller skal man bare sige tak for arbejdet til. Han gav alt, han havde."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment