Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hallgrimur Jonasson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hallgrimur Jonasson

    Han fortjener vel sin egen tråd

    velkommen til

    #3
    Og

    http://www.ob.dk/artikel/jonasson-gl...ig-til-ob.aspx

    Comment


      #4
      Velkommen til... Evne mæssigt en fin handel, hvordan og hvorledes ellers, må tiden jo så vise...

      Mit bud er at Kryger ryger i overskud, Diarré det samme, (KL, Azer, TM kan blive ofre)
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #5
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Velkommen til... Evne mæssigt en fin handel, hvordan og hvorledes ellers, må tiden jo så vise...

        Mit bud er at Kryger ryger i overskud, Diarré det samme, (KL, Azer, TM kan blive ofre)
        Måske Spelmann kunne komme i problemer?

        Comment


          #6
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Måske Spelmann kunne komme i problemer?
          Vel ikke så længe han spiller wb?

          Comment


            #7
            Velkommen til !

            Endnu en spiller, som kan spille flere forskellige pladser. Efter vores økonomi har gjort at vi ikke kan have 2 kvalitetsspillere på alle pladser, er vi da godt nok begyndt at hente spillere, som kan spille stort set over hele banen (Ari, Spelmann, Kryger og nu Jonasson).

            Når det er sagt, lyder han som en kvalitetsspiller, som er fast mand på det islandske landshold i midterforsvaret (endda foran Sølvi i nogle tilfælde). Jeg håber han bliver brugt på højrebacken, da jeg gerne ser vores egne KL og DH, få så meget spilletid som muligt, så de kan udvikle sig yderligere. Men altid dejligt med en kvalitetsspiller, som kan måske endda forbedre vores midterforsvar, hvis enten KL eller DH falder i niveau.

            Comment


              #8
              Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
              Vel ikke så længe han spiller wb?
              Tvivler på at vi spiller sådan i 2015.. Men man ved jo aldrig

              Comment


                #9
                Ligner ikke at vi får ham nu

                http://www.bold.dk/nyt/sommerskifte-...e-for-jonasson

                Comment


                  #10
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Velkommen til... Evne mæssigt en fin handel, hvordan og hvorledes ellers, må tiden jo så vise...

                  Mit bud er at Kryger ryger i overskud, Diarré det samme, (KL, Azer, TM kan blive ofre)
                  Er vi ikke for længe siden blevet enige om, at øgenavnet "Diarré" til Momo ikke er sådan rigtig sjovt? Kom nu lige, altså....
                  "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                  RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                  Comment


                    #11
                    Velkommen til Hallgrimur!

                    Nu kommer han givetvis først til vinter, så det kan stå mere klart til den tid hvor på holdet han kan træde ind, om vi spiller samme formation osv. Men som jeg ser det skal han slå KL eller DH af for at få en startplads. 1. Ari "burde" ikke kunne slås af da han er anfører. 2. Azer har jeg stor fidus til. 3. Ud fra hvad jeg har læst, så vil Hallgrimur på højre wingback svare til at sætte KL eller DH derud. Han siger selv han er bedst centralt, det jeg har læst fra SE-fansene siger det samme, han har spillet 90 ligakampe for SE og kun 7 af disse på højreback og 2 på højre midtbane. 4. Alle andre pladser bør han ikke starte på, f.eks. kant eller angriber.

                    Comment


                      #12
                      Hallgrimur Jonasson?

                      Jeg har ikke bidt nok mærke i ham til at have de store holdninger til ham. Men jeg håber ikke at det er et indkøb på bekostning af Kasper og Daniel i midterforsvaret. Magnus P og EPJ får heller ikke nemmere ved at komme på holdet næste år hvis
                      Hallgrimur er tiltænkt en plads i forsvaret. Nå men han lyder som en fighter, en leder med god moral. Så bydes velkommen det skal han
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #13
                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Hallgrimur Jonasson?

                        Jeg har ikke bidt nok mærke i ham til at have de store holdninger til ham. Men jeg håber ikke at det er et indkøb på bekostning af Kasper og Daniel i midterforsvaret. Magnus P og EPJ får heller ikke nemmere ved at komme på holdet næste år hvis
                        Hallgrimur er tiltænkt en plads i forsvaret. Nå men han lyder som en fighter, en leder med god moral. Så bydes velkommen det skal han
                        Jeg vil så næsten håbe han primært er hentet som konkurrence til KL og DH, for eneste alternativ til det er næsten at vi har købt en spiller der skal omskoles til en anden plads end der hvor han har været bedst.

                        Comment


                          #14
                          Velkommen til!

                          Klasse signing. Tiltrængt med en forsvarskrumtap mere for defensiven har jo sejlet rundt de sidste 2 sæsoner.

                          Jeg er sikker på at han træder direkte ind ved siden af Lasse Nielsen og så må KL og Høegh (som for ofte ikke holder niveau) slås om den sidste plads, såfremt vi fortsat spiller med 3 nede bagi når han tilræder. Tror de kommer til at danne et solidt CB makkerpar.

                          Comment


                            #15
                            Kender ikke manden. Men er sku lidt ærgelig over vores talenter der har været her nogle år må på bænken. Kan de leve med det eller vil de videre med det samme?
                            Men igen - hvis hallgrimur er bedre.. Så det jo klasse :-)

                            Comment

                            Working...
                            X