Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hallgrimur Jonasson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Fair nok at ophæve med Lucas men er det ikke lidt dårligt købmandsskab ikke at få noget for Halgrimur?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Fair nok at ophæve med Lucas men er det ikke lidt dårligt købmandsskab ikke at få noget for Halgrimur?
      For en spiller, der har kontraktudløb lige om lidt, og samtidig ikke har den store udsigt til spilletid det næste halve års tid?
      Naaah....jeg synes det er fint købmandsskab at lade ham gå og dermed frigøre de penge, han koster på månedsbasis. Det er jo ikke en stjerne på holdet, der havde udsigt til en masse spilletid, og som ville være et stort tab for holdet, som man sender videre.

...og forresten - al mulig held og lykke til Haddi herfra!
      Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Tror ikke der kommer så mange flere med mindre der kommer en rigtig kioskbasker og dem har JH endnu ikke leveret ..

Vi har fået:
        KEP for Lasse
        Jønsson for Falk
        Thrane for Thomsen
        Yao for Diarra (måske lidt søgt)
        Derudover har vi fået
        Tverskov (for Halgrimur) og
        Joao (for Ari)

Og Thomas Mikkelsen tilbage ..

Vi mangler reelt kun reserver:
        - en 3. målmand for Koval og Tørnæs
        - Central midt for Azer (forudsat at Mak og Izu spiller centralt)

Så selv om Ari og Halgrimur skulle blive solgt er erstatningerne jo på plads ..

Men brug gerne pengene på en bedre central midt der kan styre det offensive spil ..

Grytebust/Falkesgaad/?
        Desler/Lund. KEP/Tingager. Tverskov/Halgrimur/Buus Joao/JBL/Ari

Greve/Lucas. Makrini/JJT. Izu/Thrane. Jønsson/Joan/Yao

AK/Mikkelsen. Festersen/?

Men der er nu plads til forbedringer/forstærkninger.
        Så røg Lucas og med Desler på backen er der Greve til kanten ... Åbner det op for Borring på højrekanten til at trække ind og skyde på mål som vi så Falk gøre det i den anden side i sidste sæson? Med Haddi's afgang må der være lønkroner til det og bliver Ari solgt er en overgang måske finansieret ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          For en spiller, der har kontraktudløb lige om lidt, og samtidig ikke har den store udsigt til spilletid det næste halve års tid?
          Naaah....jeg synes det er fint købmandsskab at lade ham gå og dermed frigøre de penge, han koster på månedsbasis. Det er jo ikke en stjerne på holdet, der havde udsigt til en masse spilletid, og som ville være et stort tab for holdet, som man sender videre.

...og forresten - al mulig held og lykke til Haddi herfra!
          Trods alt vores anfører og den der har spillet flest min i sidste sæson på holdet ..

Comment

Tak for indsatsen og held og lykke til Haddi.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Trods alt vores anfører og den der har spillet flest min i sidste sæson på holdet ..
              Ja, men stadig en spiller med kontraktudløb lige om lidt, oppe i alderen, og uden udsigt til spilletid. Havde han nu været udset til en fast plads her i efteråret, havde det nok også set anderledes ud mht. at få lidt penge i kassen for at slippe ham før tid.
              Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Tak for indsatsen til Haddi . Vi fik hvad det jeg forventede da han blev købt , hverken mere eller mindre .
                God vind fremover .
                Jeg havde så personligt forventet mig lidt mere. Men hey, men laver ikke en anonym arbejdsmand om til anfører og samlingspunkt, øh, "ustraffet"...

#IkkeMedTilEM #DetVarDerNokEnGrundTil

Styrmand for et forsvar, der lukkede tredjeflest mål ind på et hold, der tabte det højest antal kampe på en sæson siden vi rykkede ned? Ikke godkendt.

MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Jeg havde så personligt forventet mig lidt mere. Men hey, men laver ikke en anonym arbejdsmand om til anfører og samlingspunkt, øh, "ustraffet"...

#IkkeMedTilEM #DetVarDerNokEnGrundTil

Styrmand for et forsvar, der lukkede tredjeflest mål ind på et hold, der tabte det højest antal kampe på en sæson siden vi rykkede ned? Ikke godkendt.

MvH ChrisOB
                  #loyal arbejdsmand#100%for holdet
                  - og ikke et ondt ord om OB efter bruddet. Sådan en spiller skal man bare sige tak for arbejdet til. Han gav alt, han havde.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    - og ikke et ondt ord om OB efter bruddet. Sådan en spiller skal man bare sige tak for arbejdet til. Han gav alt, han havde.
                    Sorry, men det bliver aldrig nok for mig. Man skal også bidrage med andet end at være flink og loyal.

MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Sorry, men det bliver aldrig nok for mig. Man skal også bidrage med andet end at være flink og loyal.

MvH ChrisOB
                      Fair nok - det er heller ikke sådan, at jeg ligefrem er i sorg. Men han er videre, og det er nok fint for alle parter.

Comment

Fair nok - det er heller ikke sådan, at jeg ligefrem er i sorg. Men han er videre, og det er nok fint for alle parter.
                        Enig. Jeg er bare ked af, at han fik et for stort ansvar, end hans talent kunne klare. Tror han bliver bedre i Lyngby.

MvH ChrisOB

Comment

Efter hvad jeg har hørt (flere steder) var Haddi absolut ikke i bunden af lønhierakiet i OB. Tværtimod. Vi sparer en del penge på at lade ham gå.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Efter hvad jeg har hørt (flere steder) var Haddi absolut ikke i bunden af lønhierakiet i OB. Tværtimod. Vi sparer en del penge på at lade ham gå.
                            Lønnen fra Lucas,Ari og Hallgrimur burde altså åbne op for muligheder ind. Samtidig har JH jo udtalt at der stadig var økonomisk råderum..
                            Jeg ser frem til nogle spændende dage/uger

Comment

Helt enig. Kan kun takke ham for indsatsen og underskriver det "han gav alt, han havde".. At det vat ikke nok for vores ambitioner er anden ting.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

fint der kom en afklaring. Tak for tiden i striber - og god vind fremover

Comment

Working...
                                X