Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hallgrimur Jonasson
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægTak for indsatsen.
Jeg har forståelse for at Hallgrimur gerne vil spille. Jeg kunne dog godt have brugt ham som en fin 12-mand fordi han dækker så mange pladser uden at falde igennem. Desuden virker han som en god mand for truppen (nævnes da også i afskedsartiklen).
Al respekt til Haddi. En sand professionel, som Lømbø får behov for, når typer som Rise og Emil skal tøjles.
Comment
-
Begge er allerede fjernet fra hjemmesiden under spillertrup. Det var hurtigt. Truppen er sgu ved at være tynd antalsmæssigt med Ari's afgang også
http://www.ob.dk/ligatruppen/spillerstatistik.aspx
Comment
-
Farvel - men ikke tak for indsats. Den var særdeles mangelfuld. Ikke p.g.a manglende vilje og lyst, det skal han ha, men p.g.a mangel på evner.
Tak fordi du ville, men ikke kunne.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af neverland Se indlægIngen transfer-summer, så "kun" sparet lønkroner - ingen af dem har vel været højtlønnet, så der bliver plads til nye "semi-profiler"? Måske Lukas har været her mens løn-niveauet var højere?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af neverland Se indlægIngen transfer-summer, så "kun" sparet lønkroner - ingen af dem har vel været højtlønnet, så der bliver plads til nye "semi-profiler"? Måske Lukas har været her mens løn-niveauet var højere?Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægEr det ikke sært, at man ophæver og ikke sælger?? Eller er der noget, jeg har misset??
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægTjo. Men man har nok forsøgt at sælge, men hvis der ikke er nogle der vil betale penge for dem, så er det trods alt bedre at vi "giver" dem gratis og sparer deres lønkroner, hvis vi ikke vil bruge dem alligevel.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægTjo. Men man har nok forsøgt at sælge, men hvis der ikke er nogle der vil betale penge for dem, så er det trods alt bedre at vi "giver" dem gratis og sparer deres lønkroner, hvis vi ikke vil bruge dem alligevel.Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Nu var Haddi nok blevet stillet overfor udsigten til bænken i den kommende sæson, så han var nok selv interesseret i at skifte klub. Jeg kunne godt forestille mig at Haddi og Lyngby var blevet enige om en kontrakt og at Lyngby ikke kunne/ville betale ham fri for hans kontrakt - hvorefter OB gerne ville slippe for lønudgiften og samtidig høste lidt goodwill.
Comment
Comment