Med denne transfer og Ari's yderst sandsynlige salg er vi på 22 i truppen... Kan man vel godt tillade sig at kalde smal/tynd i en sæson hvor vi nok skal spille 40 kampe.. Kunne være lækkert med en udtalelse fra Jesper når det er officielt om man har gang i noget
Med denne transfer og Ari's yderst sandsynlige salg er vi på 22 i truppen... Kan man vel godt tillade sig at kalde smal/tynd i en sæson hvor vi nok skal spille 40 kampe.. Kunne være lækkert med en udtalelse fra Jesper når det er officielt om man har gang i noget
Forstår ikke helt det med fokus på de udtalelser. Er stort set ligeglad med, hvad de siger i den henseende. Det er handlingerne, der tæller. Vil hellere have, at JH holder transferkortene tæt til kroppen, end der bliver plapret for meget - selvom jeg anerkender, at det da kan være sjovt og spændende at høre om planerne
Forstår ikke helt det med fokus på de udtalelser. Er stort set ligeglad med, hvad de siger i den henseende. Det er handlingerne, der tæller. Vil hellere have, at JH holder transferkortene tæt til kroppen, end der bliver plapret for meget - selvom jeg anerkender, at det da kan være sjovt og spændende at høre om planerne
Ikke at det generer mig og fint hvis vi kan få lidt mønt men der skal jo også være reserver og jeg syntes da oprykkerne har forstærket sig gevaldigt ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Ikke at det generer mig og fint hvis vi kan få lidt mønt men der skal jo også være reserver og jeg syntes da oprykkerne har forstærket sig gevaldigt ..
Enig, men med et halvt år tilbage giver et salg fin mening, og vi har trods alt Tingager og Kurucay (selvom han nok ikke er klar). OL kan også dække den, hvis det skulle gå helt galt.
Og så er det vel egentligt meget naturligt, at oprykkerne (især dem der har været flere år i 1. Div) henter flere. De får jo markant flere penge i budgettet efter en oprykning. Men ja, det ser da spændende ud for Lyngby især
Specielt Lyngby ja.. Men er pænt tryg ved at vi har 3 stk rigtig gode og Hasan som backup. Så må vi handle til vinter hvis det er nødvendigt..
Ser hellere at vi bruger rub og stub i det offensive
Comment