Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hallgrimur Jonasson
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMed denne transfer og Ari's yderst sandsynlige salg er vi på 22 i truppen... Kan man vel godt tillade sig at kalde smal/tynd i en sæson hvor vi nok skal spille 40 kampe.. Kunne være lækkert med en udtalelse fra Jesper når det er officielt om man har gang i noget
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægForstår ikke helt det med fokus på de udtalelser. Er stort set ligeglad med, hvad de siger i den henseende. Det er handlingerne, der tæller. Vil hellere have, at JH holder transferkortene tæt til kroppen, end der bliver plapret for meget - selvom jeg anerkender, at det da kan være sjovt og spændende at høre om planerne
Comment
-
Ikke at det generer mig og fint hvis vi kan få lidt mønt men der skal jo også være reserver og jeg syntes da oprykkerne har forstærket sig gevaldigt .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægIkke at det generer mig og fint hvis vi kan få lidt mønt men der skal jo også være reserver og jeg syntes da oprykkerne har forstærket sig gevaldigt ..
Og så er det vel egentligt meget naturligt, at oprykkerne (især dem der har været flere år i 1. Div) henter flere. De får jo markant flere penge i budgettet efter en oprykning. Men ja, det ser da spændende ud for Lyngby især
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægIkke at det generer mig og fint hvis vi kan få lidt mønt men der skal jo også være reserver og jeg syntes da oprykkerne har forstærket sig gevaldigt ..
Ser hellere at vi bruger rub og stub i det offensive
Comment
Comment