Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hallgrimur Jonasson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Wow. Seks nye spillere, der for alles vedkommende ser ud til at være hentet til start-11eren. De spiller højt spil i Kongens Lyngby
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Wow. Seks nye spillere, der for alles vedkommende ser ud til at være hentet til start-11eren. De spiller højt spil i Kongens Lyngby
      Vi må håbe at denne megatransfer giver os muskler på transfermarkedet

Comment

Glimrende...havde nu håbet ham var taget udenlands... men bedst for alle. Så må der snart findes noget til offensiven

Comment

Med denne transfer og Ari's yderst sandsynlige salg er vi på 22 i truppen... Kan man vel godt tillade sig at kalde smal/tynd i en sæson hvor vi nok skal spille 40 kampe.. Kunne være lækkert med en udtalelse fra Jesper når det er officielt om man har gang i noget

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Glimrende...havde nu håbet ham var taget udenlands... men bedst for alle. Så må der snart findes noget til offensiven
            Sidste melding var jo at man ikke aktivt søgte spillere men ville se hvad man fik tilbudt. Håber det har ændret sig lidt

Comment

Håber der kommer tilgang næsten samtidigt med afgange, de har jo haft godt med tid siden sidste tilgang.

Comment

Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                Håber der kommer tilgang næsten samtidigt med afgange, de har jo haft godt med tid siden sidste tilgang.
                Frygter vi skal ind i Aug før der sker noget.. Men fedt at 2 defensive afgange kan give offensivt råderum

Comment

Bold.dk

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...er-ob-stopper/

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Med denne transfer og Ari's yderst sandsynlige salg er vi på 22 i truppen... Kan man vel godt tillade sig at kalde smal/tynd i en sæson hvor vi nok skal spille 40 kampe.. Kunne være lækkert med en udtalelse fra Jesper når det er officielt om man har gang i noget
                    Forstår ikke helt det med fokus på de udtalelser. Er stort set ligeglad med, hvad de siger i den henseende. Det er handlingerne, der tæller. Vil hellere have, at JH holder transferkortene tæt til kroppen, end der bliver plapret for meget - selvom jeg anerkender, at det da kan være sjovt og spændende at høre om planerne

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Forstår ikke helt det med fokus på de udtalelser. Er stort set ligeglad med, hvad de siger i den henseende. Det er handlingerne, der tæller. Vil hellere have, at JH holder transferkortene tæt til kroppen, end der bliver plapret for meget - selvom jeg anerkender, at det da kan være sjovt og spændende at høre om planerne
                      I NEED A FIIIIIIIIIIIX!!!!!!!! Thats why

Comment

Ikke at det generer mig og fint hvis vi kan få lidt mønt men der skal jo også være reserver og jeg syntes da oprykkerne har forstærket sig gevaldigt ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          I NEED A FIIIIIIIIIIIX!!!!!!!! Thats why
                          Jeg er helt med dig!! Men vil hellere have en pressekonference med en spillerpræsentation, end en hvor JH skal fortælle om mulighederne

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Jeg er helt med dig!! Men vil hellere have en pressekonference med en spillerpræsentation, end en hvor JH skal fortælle om mulighederne
                            Jeg vælger begge dele

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Ikke at det generer mig og fint hvis vi kan få lidt mønt men der skal jo også være reserver og jeg syntes da oprykkerne har forstærket sig gevaldigt ..
                              Enig, men med et halvt år tilbage giver et salg fin mening, og vi har trods alt Tingager og Kurucay (selvom han nok ikke er klar). OL kan også dække den, hvis det skulle gå helt galt.

Og så er det vel egentligt meget naturligt, at oprykkerne (især dem der har været flere år i 1. Div) henter flere. De får jo markant flere penge i budgettet efter en oprykning. Men ja, det ser da spændende ud for Lyngby især

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Specielt Lyngby ja.. Men er pænt tryg ved at vi har 3 stk rigtig gode og Hasan som backup. Så må vi handle til vinter hvis det er nødvendigt..
                                Ser hellere at vi bruger rub og stub i det offensive

Comment

Working...
                                X