Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hallgrimur Jonasson
Collapse
X
-
Senest til sommer må det være slut med Hallgrimur.
Jeg har aldrig set en midterforsvarer, der var så dårlig til at heade til en bold. Læg dertil en fornærmende ringe placeringsevne, en skidt evne til at læse spillet, og en tendens til at "gemme sig", når kampen går én imod, og man har opskriften på en elendig anfører og spiller.
Jeg kan ikke huske, at vi har haft så dårlig en midterforsvarer i nyere tid. Og da slet ikke så ringe en anfører (det skulle da lige være Ari som midtbanspiller).
Han har overhovedet ikke niveau til OB, og knap nok niveau til Superligaen."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægSenest til sommer må det være slut med Hallgrimur.
Jeg har aldrig set en midterforsvarer, der var så dårlig til at heade til en bold. Læg dertil en fornærmende ringe placeringsevne, en skidt evne til at læse spillet, og en tendens til at "gemme sig", når kampen går én imod, og man har opskriften på en elendig anfører og spiller.
Jeg kan ikke huske, at vi har haft så dårlig en midterforsvarer i nyere tid. Og da slet ikke så ringe en anfører (det skulle da lige være Ari som midtbanspiller).
Han har overhovedet ikke niveau til OB, og knap nok niveau til Superligaen.
Håber han bliver solgt til sommer, og evt. Makrini bliver anfører...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet virker oplagt - som lægmand - at Hallgrimur ikke skal forlænges, og at han egentlig ikke burde spille mere.
Det var en kummerlig defensiv kamp fra ham i går! Jeg håber da for pokker, at en gammel midterforsvarer som Kent også kan se det?
Ikke mindst en målmand, som ser ud til at kunne stå på mål - med masser af erfaring og rigtig god kommunkation allerede i første kamp, hvor han styrer sine backer med hård hånd i flere situationer. Det ser lovende ud. Man prøvede at få ham i sommer - men der kunne det ikke lade sig gøre. Så det ligner altså at der er en plan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægSenest til sommer må det være slut med Hallgrimur.
Han har overhovedet ikke niveau til OB, og knap nok niveau til Superligaen.
Det må de simpelthen også kunne se i trænerteamet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægSelvfølgelig kan han det. Jeg tror stadig på at der er en langsigtet plan som man følger her efter at der er kommet styr på udgifterne i klubben. KEP til sommer evt. en mere som man allerede har følere ude på eller en til vinter afhængigt, at hvor man ender i forhold til slutspil. Jeg synes det efterhånden ligner at der er en plan, som man følger - én som får ryddet op på holdet og får tilført kvalitetsspillere med lange kontrakter kombineret med billige boblere/talenter og det på de pladser, hvor niveauet skal hæves.
Ikke mindst en målmand, som ser ud til at kunne stå på mål - med masser af erfaring og rigtig god kommunkation allerede i første kamp, hvor han styrer sine backer med hård hånd i flere situationer. Det ser lovende ud. Man prøvede at få ham i sommer - men der kunne det ikke lade sig gøre. Så det ligner altså at der er en plan.
Men hvis Ari og Hallgrimur ikke er fortid eller reserve spillere til sommer er det en håbløs plan
Comment
-
Jeg kan ikke være mere enig, da jeg stod på Stiften i går, kunne jeg bedst se det i 2. halvleg, og hold op hvor var vores duelspil kummerligt rent defensivt og Jonasson i den grad foregangsmand. Han er ganske vidst en smule bedre, når bolden skal spilles frem, end Lasse, men det undskylder på ingen måde, de kæmpe mangler han viser i luften, og hver gang bolden blev sparket over i Jonassons område, gav det en eller anden grad af usikkerhed.
Jeg synes så heller ikke, at ligefrem hjælper, når vi har to backs som Skulason, der ikke kan vinde en duel og har kæmpe problemer, når spillet skal bygges op, (de trekanter der laves i venstresiden ved opspil med Lasse, Skula og en vilkårlig CM, er ganske enkelt tortur at se på) og Lund der havde en af hans rundforvirrede kampe i går, hvor han næsten intet kan, så er det bare en defensiv der inviterer til tøranal, og det kommer vi fortsat til at se gentagne gange i foråret.
Comment
-
Jeg synes det er lidt letkøbt, at prøve at plukke en syndebuk ud. De 4 bagerste fungerer bare ikke ret godt sammen, primært fordi der ikke er en leder iblandt dem. De har ikke den indbyrdes forståelse for hinanden og deres styrker/svagheder, så de kan ikke aflæse og kompensere for hinanden.
Det her forår skal bare overleves, og så håber jeg at tilgangen at KEP og Pereira kan give det tiltrængte løft. Mange gange rejser nogle af de øvrige sig også med en ny makker ved sin side, som man er mere sikker på. Det handler i høj grad om selvtillid som fodboldspiller, og har man ikke dén bliver det hele rystende usikkert, forkrampet og nervøst, som vi så igår...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægJeg synes det er lidt letkøbt, at prøve at plukke en syndebuk ud. De 4 bagerste fungerer bare ikke ret godt sammen, primært fordi der ikke er en leder iblandt dem. De har ikke den indbyrdes forståelse for hinanden og deres styrker/svagheder, så de kan ikke aflæse og kompensere for hinanden.
Det her forår skal bare overleves, og så håber jeg at tilgangen at KEP og Pereira kan give det tiltrængte løft. Mange gange rejser nogle af de øvrige sig også med en ny makker ved sin side, som man er mere sikker på. Det handler i høj grad om selvtillid som fodboldspiller, og har man ikke dén bliver det hele rystende usikkert, forkrampet og nervøst, som vi så igår..."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægJeg synes det er lidt letkøbt, at prøve at plukke en syndebuk ud. De 4 bagerste fungerer bare ikke ret godt sammen, primært fordi der ikke er en leder iblandt dem. De har ikke den indbyrdes forståelse for hinanden og deres styrker/svagheder, så de kan ikke aflæse og kompensere for hinanden.
Det her forår skal bare overleves, og så håber jeg at tilgangen at KEP og Pereira kan give det tiltrængte løft. Mange gange rejser nogle af de øvrige sig også med en ny makker ved sin side, som man er mere sikker på. Det handler i høj grad om selvtillid som fodboldspiller, og har man ikke dén bliver det hele rystende usikkert, forkrampet og nervøst, som vi så igår...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDet er jeg enig med dig i. Halgrimmur er ikke værre end Lasse Nielsen dernede de sejler sgu begge rundt og formåede slet ikke at holde Duncan, som de ellers havde trænet. Det var en pinlig forestilling af hele 4-backkæden igår i 1. halveg, og man ser virkelig frem til den nye sæson, hvor der kommer nye folk til. Tror også Tingager banker alvorligt på til en startplads frem imod næste kamp. Det var rent held den ikke stof 3 eller 4-0 ved pausen igår!
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJeg så kampen på en kæmpeskærm med godt overblik over alt; og derfra så Hallgrimur altså noget værre ud end Lasse, der trods alt vinder de fleste af sine dueller og placerer sig som en midterforsvarer! Det kan man ikke sige om HJ.
Comment
Comment