Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hallgrimur Jonasson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Er usikker om HJ er en brugbar "alt mulig mand". (Derudover har vi jo Lasse Kryger som "everybodys-backup" ;-).) Mener at huske at HJ kom til OB at lade ham spille hb. Men tænker han er absolut for langsomt derfor. På midtbane? For langsomt og for usikker i passningsspil. Så bliver der vel kun at lade ham kæmpe om pladsen i cf med Lasse Nilsen og at beslutte i sommeren hvem af begge skulle blive. Jeg ville i hvert fald foretrække Lasse. Han spillede en god cf sammen med DH så jeg ville bygge på at give ham den rigtige makker. Men måske er det kun fordi jeg elsker Lasses stil og attitude. Denne vanvittige, tandspyttende, fightende og grinende fyr som er altid først at komme til og sidst at blive hos os fans at takke for støtten.
    Den er svær med Lasse, for er enig i han spillede en god første sæson og sammen med DH gjorde det fantastisk i foråret. Nu spiller han for det første ikke ikke sammen med en klasse CF som DH og samtidig har Kents strategi betydet at med vores meget høje backer, så kommer Lasse i flere sårbare situationer hvor timingen i hans indgreb er meget vigtige. Her synes jeg vi for ofte har set ham sejle lidt rundt og tabe eller decideret misse dueller, som han skal vinde. Jeg elsker også LN for hans attitude og forhold til os fans, men viser svaghedstegn i duellerne, som også overstråler HJ's fejl synes jeg. Dybest set bør de på baggrund af det her efterår udskiftes begge to, men det sker nok ikke, og derfor synes jeg Lasse står svagest, specielt fordi han også er så dårlig i pasningerne!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Den er sværmed Lasse, for er enig i han spillede en god første sæson og sammen med DH gjorde det fantastisk i foråret. Nu spiller han for det første ikke ikke sammen med en klasse CF som DH og samtidig har Kents strategi betydet at med vores meget høje backer, så kommer Lasse i flere sårbare situationer hvor timingen i hans indgreb er meget vigtige. Her synes jeg vi for ofte har set ham sejle lidt rundt og tabe eller decideret misse dueller, som han skal vinde. Jeg elsker også LN for hans attitude og forhold til os fans, men viser svaghedstegn i duellerne, som også overstråler HJ's fejl synes jeg. Dybest set bør de på baggrund af det her efterår udskiftes begge to, men det sker nok ikke, og derfor synes jeg Lasse står svagest, specielt fordi han også er så dårlig i pasningerne!
      Frygter også at det bliver svært for Lasse. HJ har den anfører-wildcard, Kent siger at han ser Tingager allerede med Superliga-evner og når vi får nok en klasse - cf i vintervinduet, hvad vi alle håber og forventer, så går det vel på bekostning af Lasse. Suk.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Skylder måske lige at bakke mine ord bare en anelse op... Det kan blive lidt svævende når man glemmer links...

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ny-ob-islaending-min-bedste-plads-er-midterforsvarer
        Han har aldrig været klasse i midterforsvaret, jeg kan huske de kampe han fik ved siden af DH, her blev hans elendighed totalt udstillet. Vi kommer ikke i top 5 i superligaen uden 2 nye CF. Måske Tingager hurtigt kan overtage den ene plads.
        Last edited by MaxHH; 11-12-2015, 21:49.

        Comment


          [QUOTE=Faurskov;72877]
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Skylder måske lige at bakke mine ord bare en anelse op... Det kan blive lidt svævende når man glemmer links...

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ny-ob-islaending-min-bedste-plads-er-midterforsvarer [/QUOTE
          Han har aldrig været klasse i midterforsvaret, jeg kan huske de kampe han fik ved siden af DH, her blev hans elendighed totalt udstillet. Vi kommer ikke i top 5 i superligaen uden 2 nye CF. Måske Tingager hurtigt kan overtage den ene plads.
          Ja lad os håbe vi har fundet noget guld med ham Tingager

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Frygter også at det bliver svært for Lasse. HJ har den anfører-wildcard, Kent siger at han ser Tingager allerede med Superliga-evner og når vi får nok en klasse - cf i vintervinduet, hvad vi alle håber og forventer, så går det vel på bekostning af Lasse. Suk.
            Det siger næsten sig selv at det bliver på bekostning af LN , eftersom Kent helst ikke ville bruge ham i starten af sæsonen . Jeg tror LN er fortid senest til sommer .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Det siger næsten sig selv at det bliver på bekostning af LN , eftersom Kent helst ikke ville bruge ham i starten af sæsonen . Jeg tror LN er fortid senest til sommer .
              Håber det bliver ikke allerede i foråret at vi står der med den gru mus men uden den røde viking.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Håber det bliver ikke allerede i foråret at vi står der med den gru mus men uden den røde viking.
                Vil også hellere af med musen
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Jeg synes på ingen måde Hallgrimur har niveauet til vores midterforsvar, hvis vi vel og mærke skal sigte efter top-seks allerede fra næste år. Han har elendig timing i sit hovedspil og placerer sig ofte for dårligt (som ved Nicolai Jørgensens mål imod FCK). Og så "opfører" han sig ikke som en anfører. Han går ikke forrest på banen, eller over for fansene. Hvis vi beholder ham, og sender Røde Lasse på porten, så bliver jeg træt i hovedet.

                  Hvis han skal blive, så skal det være som højre back, som var den eneste plads han for alvor spillede godt i SDJ, men spørgsmålet er, om der ikke er for stor forskel på HB på et defensivt SDJ-hold, og en offensiv "Kent Nielsen-back", ala Dalsgaard? Og så vil jeg hellere spille med Oliver Lund.

                  Jeg håber vi opgraderer to gange på den plads. Én gang til vinter, og én gang til sommer. Men det sker nok ikke...
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    KN og HJ skulle være pot og pande

                    http://www.ob.dk/artikel/julekalende...-december.aspx

                    Men se den. Den er total griner

                    Comment


                      HJ ikke bekymret over mange kontrakt udløb. Heller ikke sin egen

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-mange-udloeb/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        HJ ikke bekymret over mange kontrakt udløb. Heller ikke sin egen

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-mange-udloeb/

                        Det er jeg heller ikke , med undtagelse af Falk's. ;-)
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          HJ vil spille offensivt og underholdende

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...ensiv-fodbold/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            HJ vil spille offensivt og underholdende

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...ensiv-fodbold/
                            Hans ønske er jo opfyldt. Nogle gange er det os - andre gange er det modstanderen. Det er i hvert fald sjældent kedeligt at se OB's kampe.
                            Kan godt bruge lidt mere kedsomhed i foråret

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Hans ønske er jo opfyldt. Nogle gange er det os - andre gange er det modstanderen. Det er i hvert fald sjældent kedeligt at se OB's kampe.
                              Kan godt bruge lidt mere kedsomhed i foråret

                              MvT

                              Hellere 4-4 end 0-0

                              Comment


                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aempe-em-plads

                                Hallgrimur har haft lidt skinnebensbetændelse, kæmper lidt med form, men er på vej. Har også et EM at kæmpe for til sommer, ligesom Ari. Det kan forhåbentlig give vores to islændinge lidt ekstra ild i øjnene.

                                Comment

                                Working...
                                X