Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hallgrimur Jonasson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det er heller ikke sikkert der var det, men vi kan heller ikke afvise det... De følger jo også med, og havde for nyligt forhandlet med manden... hvem ved hvordan det hænger sammen, på en eller anden måde fik de jo det længste strå...
    Hvis der er noget om din teori så vidner det om en svag leder hos os .

    Nægter at tro JH kan være presset ud i at måtte give TM en 4 årig kontrakt .

    TM har intet vist , ikke den rette alder eller været eftertragtet fra andre klubber der vil kunne bruges til at lægge pres på .

    Ved ikke om du mener vi stod i gæld til agenten for købet af Lucas , der mener jeg så heller ikke der er tale om en spiller der har niveau eller værdi nok til at man skulle skylde agenten noget som helst .

    At vi har Schoop i truppen med snarlig kontrakt udløb stiller os bestemt heller ikke i gæld til agenten , da det drejer sig om en spiller uden superliganiveau , og som har fået mere end berettiget med den forlængelse han fik i 2012. Hvis nogen står i gæld til agenten for det må det bære Schoop selv.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Hvis der er noget om din teori så vidner det om en svag leder hos os .

      Nægter at tro JH kan være presset ud i at måtte give TM en 4 årig kontrakt .

      TM har intet vist , ikke den rette alder eller været eftertragtet fra andre klubber der vil kunne bruges til at lægge pres på .

      Ved ikke om du mener vi stod i gæld til agenten for købet af Lucas , der mener jeg så heller ikke der er tale om en spiller der har niveau eller værdi nok til at man skulle skylde agenten noget som helst .

      At vi har Schoop i truppen med snarlig kontrakt udløb stiller os bestemt heller ikke i gæld til agenten , da det drejer sig om en spiller uden superliganiveau , og som har fået mere end berettiget med den forlængelse han fik i 2012. Hvis nogen står i gæld til agenten for det må det bære Schoop selv.
      Jeg skal da heller ikke afvise han er svag... Hele min pointe kom bare for lige at holde flere muligheder åbne, altså jeg er ikke den største fan af ham, men manden behøver ikke være retarderet hver gang... :-)
      Tænker ikke vi stod i gæld til nogen, men det er benhård business det her, og de kender JH, og kendte måske også til hans og OBs situation...

      I Poul Hansen havde vi et godt eksempel på en sportsdirektør der ligger under for agenter... og det kostede os også kassen, for ingenting... så det er ikke utænkeligt (ikke at jeg skal sammenligne de to, eller deres tid i OB)
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        http://www.bold.dk/nyt/jonasson-ny-anfoerer-i-ob

        Ikke lige, hvad jeg forventede havde hellere set Lasse Nielsen, men Kent må vel have set noget jeg ikke har set siden valget er faldet på ham

        Comment


          Oprindeligt indsendt af D.Rolver Se indlæg
          http://www.bold.dk/nyt/jonasson-ny-anfoerer-i-ob

          Ikke lige, hvad jeg forventede havde hellere set Lasse Nielsen, men Kent må vel have set noget jeg ikke har set siden valget er faldet på ham
          nej den havde jeg sgu heller ikke lige set - må jo betyde Kent ser ham som fast starter......på bekostning af KL? eller LN....

          Comment


            Hans lederegenskaber fejler intet, men han har mangler i spillet. Det er Lasse Nielsen også, så Jonasson er et ok valg synes jeg.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Proces er ingen undskyld siger vores nye anfører. Der skal præsteres fra start

              http://www.bold.dk/nyt/ob-kaptajn-pr...n-undskyldning

              Comment


                Hallgrimur filosoferer

                http://www.bold.dk/nyt/ob-islaending...tid-stenhaardt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Gad vide hvad han bidrager med af hårdt arbejde på landsholdet , for det er da ikke på banen ( ligesom det iøvrigt heller ikke er i OB )
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Gad vide hvad han bidrager med af hårdt arbejde på landsholdet , for det er da ikke på banen ( ligesom det iøvrigt heller ikke er i OB )
                    Man kan godt arbejde hårdt og så stadig kage rundt, når man skal lave aktioner. Jeg har da spillet med op til flere, der kunne løbe solen sort, men som ikke kunne tæmme, tackle eller spille en bold, om det så gjaldt deres liv... ;-)

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Gad vide hvad han bidrager med af hårdt arbejde på landsholdet , for det er da ikke på banen ( ligesom det iøvrigt heller ikke er i OB )
                      Ja han er ikke svaret på fremtidens mand i midtforsvaret. Det håber jeg godt nok også at JH og KN kan se

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Man kan godt arbejde hårdt og så stadig kage rundt, når man skal lave aktioner. Jeg har da spillet med op til flere, der kunne løbe solen sort, men som ikke kunne tæmme, tackle eller spille en bold, om det så gjaldt deres liv... ;-)

                        MvH ChrisOB

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Man kan godt arbejde hårdt og så stadig kage rundt, når man skal lave aktioner. Jeg har da spillet med op til flere, der kunne løbe solen sort, men som ikke kunne tæmme, tackle eller spille en bold, om det så gjaldt deres liv... ;-)

                          MvH ChrisOB
                          Jo jo , men hvis vi skulle bruge en løber så kunne vi lige så godt have hentet Wilson Kipketer
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            han skal sku til at tage sig sammen !!!!

                            Comment


                              Den halvgrimme mur godkender efteråret

                              http://www.ob.dk/artikel/tegninger-t...gtig-godt.aspx

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                                han skal sku til at tage sig sammen !!!!
                                Ingen er jo forpligtiget over deres evner

                                Comment

                                Working...
                                X