Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hallgrimur Jonasson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg synes ikke vi skal være så hårde ved ham. Hans forudsætninger for at spille en god centerforsvarer sammen med Lasse er ikke så gode og det var vel heller ikke det, han blev indkøbt til, som jeg husker det. Så blev han også anfører - fordi der ikke var en bedre. Men to poster han ikke er naturlig til giver et dårligere resultat end hvad han kan under rigtigere omstændigheder.
    Kan han blive god nok med en anden type makker? Ved det ikke. Vil hellere satse på en anden makker til Lasse i første omgang.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Jeg synes ikke vi skal være så hårde ved ham. Hans forudsætninger for at spille en god centerforsvarer sammen med Lasse er ikke så gode og det var vel heller ikke det, han blev indkøbt til, som jeg husker det. Så blev han også anfører - fordi der ikke var en bedre. Men to poster han ikke er naturlig til giver et dårligere resultat end hvad han kan under rigtigere omstændigheder.
      Kan han blive god nok med en anden type makker? Ved det ikke. Vil hellere satse på en anden makker til Lasse i første omgang.
      Midterforsvaret er hans foretrukne plads, der hvor han selv mener han er bedst, ja faktisk kan have landsholdsklasse... Så der er vel ikke en mere rigtig position at vurdere ud fra end midterforsvar...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Midterforsvaret er hans foretrukne plads, der hvor han selv mener han er bedst, ja faktisk kan have landsholdsklasse... Så der er vel ikke en mere rigtig position at vurdere ud fra end midterforsvar...
        Det har du jo ret i. Og mener du så også ,at det er vigtigere at finde en erstatning for ham end en for Lasse N. For noget SKAL der ske. Det blev bedre ved at hælde turist-emil ud, så der blev lidt mere hjælp i forsvaret, men godt nok bliver det aldrig med de to.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Det har du jo ret i. Og mener du så også ,at det er vigtigere at finde en erstatning for ham end en for Lasse N. For noget SKAL der ske. Det blev bedre ved at hælde turist-emil ud, så der blev lidt mere hjælp i forsvaret, men godt nok bliver det aldrig med de to.
          For min skyld kunne HJ godt blive i truppen som alt mulig mand. Back up på flere pladser. Så må Lasse bare væk

Comment

Ja det synes jeg, Hall er 1. prioritet af få erstattet... Jeg må så indrømme at jeg ikke er ret sikker på det er hvad der kommer til at ske.
            Lasse virkede ikke som en der var ret meget inde i varmen da Kent kom til, og han har også først udløb af de to, allerede til sommer, og Hall er anfører... Det scenarie jeg dog tror mest på bliver tilfældet, er at der ikke sker mere på den postion før til sommer...

Comment

Ja det synes jeg, Hall er 1. prioritet af få erstattet... Jeg må så indrømme at jeg ikke er ret sikker på det er hvad der kommer til at ske.
              Lasse virkede ikke som en der var ret meget inde i varmen da Kent kom til, og han har også først udløb af de to, allerede til sommer, og Hall er anfører... Det scenarie jeg dog tror mest på bliver tilfældet, er at der ikke sker mere på den postion før til sommer...

Det frygter jeg også. Og det ville endnu engang få ham til at fremstå som en sportsamatør i mine øjne..
              Men jeg håber da jeg tager fejl og må æde mine ord... I sidste ende er en fantastisk trup mere vigtigt end at få ret

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                [/B]
                Det frygter jeg også. Og det ville endnu engang få ham til at fremstå som en sportsamatør i mine øjne..
                Men jeg håber da jeg tager fejl og må æde mine ord... I sidste ende er en fantastisk trup mere vigtigt end at få ret
                Set alene ud fra den situation vi står i, så ved jeg ikke om jeg vil gå så langt som at sige sådan, men set ud fra at han selv har en meget stor andel i at vi er malet op i det hjørne, så kunne det godt få mig til at hoppe med på titel du har givet ham der... men nu må vi se ja, ellers må vi jo sætte vores lid til Tingager...

Comment

Hmm landsholdsklasse ... 4 1/2 kampe i venskabskampe er alt han har spillet for Island , så helt klasse til den plads har han vel ikke helt ?

Han har spillet 2 kval kampe i 2011 og fik 1 minut i en kval kamp i 2013 , og 8 gange blevet brugt i venskabskampe , hvilket vel så må betragtes som værende en marginal spiller for Island .
                  Last edited by Magge; 11-12-2015, 15:04.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Hmm landsholdsklasse ... 4 1/2 kampe i venskabskampe er alt han har spillet for Island , så helt klasse til den plads har han vel ikke helt ?
                    Nej slet ikke, overhovedet ikke i nærheden... men det mener han rystende nok selv at han kan have...

Comment

Set alene ud fra den situation vi står i, så ved jeg ikke om jeg vil gå så langt som at sige sådan, men set ud fra at han selv har en meget stor andel i at vi er malet op i det hjørne, så kunne det godt få mig til at hoppe med på titel du har givet ham der... men nu må vi se ja, ellers må vi jo sætte vores lid til Tingager...
                      1 1/2 måned hvor man håber der er sket noget hver gang man logger på nettet fedt fedt fedt

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Han har spillet 2 kval kampe i 2011 og fik 1 minut i en kval kamp i 2013 , og 8 gange blevet brugt i venskabskampe , hvilket vel så må betragtes som værende en marginal spiller for Island .
                        Det fandt man hurtigt ud af i Sdj og det har vi også fundet ud af her. Han er ikke en klasse cf'er og har vel desværre ham kun niveau til et bundhold.
                        Så mon ikke at JH snart forlænger med ham

Comment

For min skyld kunne HJ godt blive i truppen som alt mulig mand. Back up på flere pladser. Så må Lasse bare væk
                          Er usikker om HJ er en brugbar "alt mulig mand". (Derudover har vi jo Lasse Kryger som "everybodys-backup" ;-).) Mener at huske at HJ kom til OB at lade ham spille hb. Men tænker han er absolut for langsomt derfor. På midtbane? For langsomt og for usikker i passningsspil. Så bliver der vel kun at lade ham kæmpe om pladsen i cf med Lasse Nilsen og at beslutte i sommeren hvem af begge skulle blive. Jeg ville i hvert fald foretrække Lasse. Han spillede en god cf sammen med DH så jeg ville bygge på at give ham den rigtige makker. Men måske er det kun fordi jeg elsker Lasses stil og attitude. Denne vanvittige, tandspyttende, fightende og grinende fyr som er altid først at komme til og sidst at blive hos os fans at takke for støtten.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

1 1/2 måned hvor man håber der er sket noget hver gang man logger på nettet fedt fedt fedt
                            Hehe, ja stemningen er ligesom lidt anderledes i den søde transfertid...

Comment

Skylder måske lige at bakke mine ord bare en anelse op... Det kan blive lidt svævende når man glemmer links...

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ny-ob-islaending-min-bedste-plads-er-midterforsvarer

Comment

Skylder måske lige at bakke mine ord bare en anelse op... Det kan blive lidt svævende når man glemmer links...

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ny-ob-islaending-min-bedste-plads-er-midterforsvarer
                                Ved ikke hvilken landsholdsklasse han fabler om. Men han får da snakket sig selv op den kære anfører

Comment

Working...
                                X