Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Dvalishvili :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så er nyheden vel heller ikke mere positiv, jo han fik tilladelsen, men det vidste vi jo godt tilsammen at han ville...

    Nu er den her så, og vi kan glæde os over vi ikke gik FcK style...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Så er nyheden vel heller ikke mere positiv, jo han fik tilladelsen, men det vidste vi jo godt tilsammen at han ville...

      Nu er den her så, og vi kan glæde os over vi ikke gik FcK style...
      Det positive lå også bare i, at nu kan vi bruge ham. Jeg forstår ikke, man skal bruge den anledning til at kritisere ledelsen, når man ikke ved, hvad ledelsen har gjort/ikke gjort. Og når en evt manglende handling betyder relativt lidt.
      Last edited by OB er Gud; 22-08-2014, 16:54.

      Comment


        Hvis nogen ser lidt træning i næste uge kunne jeg tænke mig at få en melding på hvilket hold han spiller på til træning..

        jeg tvivler på at Kryger som spids mod FCK bliver skidt da han ikke kan hamle op med deres store stærke forsvarer.. De skal slås på kontra og hurtige omstillinger og der passer han vel bedst ind. Så må han spille det han kan og så kan man jo vudere om det er TM eller Kryger der skal afløse ham

        Comment


          Formen er ikke god

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-formmaessigt

          Comment


            Som det er nævnt tidligere, så kan jeg bekræfte at Vladimir ikke er i form pt. Dette har jeg fået af vide af en som arbejder tæt om holdet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obtais Se indlæg
              Som det er nævnt tidligere, så kan jeg bekræfte at Vladimir ikke er i form pt. Dette har jeg fået af vide af en som arbejder tæt om holdet.
              Du kunne også få det at vide af alle der så FCK-kampen...
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ter-mod-europa

                Ja, ja, optimismen fejler da ikke noget.

                Comment


                  Haha. Det her hold bliver sgu da skilt godt og grundigt ad i Europa. Måske vi kunne score på en dødbold en gang imellem, højst.

                  Jeg savner dog alligevel Europa, og man kan jo ikke udelukke at vi når til noget gennem pokalen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ter-mod-europa

                    Ja, ja, optimismen fejler da ikke noget.
                    Han lyder som Bodul gjorde i starten :0)

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Lado nærmer sig startplads

                      http://www.bold.dk/nyt/troels-b-lado...er-sig-topform

                      Comment


                        Hvad er der sket med vores ven Lado? Han er end ikke i truppen mod EFB? Er han så meget ude af form, skadet eller noget helt tredje?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
                          Hvad er der sket med vores ven Lado? Han er end ikke i truppen mod EFB? Er han så meget ude af form, skadet eller noget helt tredje?
                          meget mærkeligt, men han er vel ikke OP "kop the" med en relativ ringe arbejdsindsats. Her har TM meget mere at byde på.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            meget mærkeligt, men han er vel ikke OP "kop the" med en relativ ringe arbejdsindsats. Her har TM meget mere at byde på.
                            Jeg synes at det er tydeligt at Lado har noget spilforståelse og også en ok touch på bolden, men hans arbejdsindsats er fornærmende ringe. Hvis han da så bare stod inde i feltet, men det gør han ikke. Hans arbejdsindsats skal være en del bedre før vi kan bruge ham.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Jeg synes at det er tydeligt at Lado har noget spilforståelse og også en ok touch på bolden, men hans arbejdsindsats er fornærmende ringe. Hvis han da så bare stod inde i feltet, men det gør han ikke. Hans arbejdsindsats skal være en del bedre før vi kan bruge ham.
                              det er OPs holdning til at øverste angriber er første forsvarer med en energisk indsats. Lado er, tror jeg, købt til et boldbesiddende hold med mange indlæg i feltet så han kan bruge sin stærke fysik til at skabe sig selv pladsen til afslutninger
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Han var udtaget til Georgiens landshold, til deres to landkampe, fik godt nok ikke så meget spilletid, men vi må vel gå ud fra at formen så er bare nogenlunde, i hvert fald til en bænkplads mod EfB... han er ikke skadet, og med tanke på at Falk er det , og de i øvrigt manglende mål/angribere, så er det noget mystisk, synes jeg, trods attituden...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X