Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Dvalishvili :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    "OB-træneren fortæller videre, at Dvalishvili ikke helt er i den form, han skal være."

    Altså: glem alt om at se en frelser pumpe 3 mål ind mod Randers. Ro på. Giv ham nu mere end en halvleg.

    Comment


      #47
      2 mål er godkendt mod Randers - indtil han er kommet form at leverer 10 kasser pr. runde...

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Jeg synes det virker lovende med en ung, uortodoks angriber på en fire-årig, og så Lado som den erfarne målræv i sin bedste alder.

        Kryger kan så være tredjebackup i offensiven, og Bodul kan tage til Indien og spille sammen med Junker og Skoubo. Evt Australien, hvis folk ikke synes Indien er langt nok væk...

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Okay, jeg vil faktisk mene at statistik kan sige vældigt meget.
          F.eks er der forskel på om du har scoret 25 mål i den bedste række i Lichtenstein, eller 25 i den bedste i Østrig.
          Der kan man, helt uden at have set spillerne, være meget tæt på at konkludere at sidstnævnte nok er den bedste spiller.....ganske enkelt fordi omfattende statistik ikke er en tilfældig.
          Enig. Jeg har så bare ikke haft det privilegium, at jeg har haft mulighed for, at gå ind og læse op på dit og dat her og nu. Heldigvis giver mit arbejde mig mulighed for, ca. hvert 10. min. lige nu, at gå ind og følge med her, da min cpu. står og tygger drøv over noget grafik...
          Jeg er ikke klar over om hvor mange Champions League kampe han har spillet og scoret i. Det er jo klart, at hvis manden har bombet løs i CL. står han unægteligt i lidt bedre lys end TM.
          Men nu er det jo heller ikke fordi, at jeg ikke er glad for signingen. Jeg stillede mig bare spørgende overfor hvordan alle var ellevilde over Lado og "alle" syntes at TM var lort med lort på, da jeg gætter på, at ingen herinde har set nogle af de to spillere i aktion... ;o)
          Back to works - sorry...

          Comment


            #50
            Velkommen til. Glæder mig til at se ham i aktion.
            Om ikke andet ser vores angreb da en kende mere potent ud end for en uges tid siden.

            - Om det så er nok har jeg mine tvivl om, er stadig af den overbevisning at vores største problem sidder på trænerbænken.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              - Om det så er nok har jeg mine tvivl om, er stadig af den overbevisning at vores største problem sidder på trænerbænken.
              Jeg er lidt bange for at du har ret, men om ikke andet har han da skiftet taktik nu, godt nok små to år for sent.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                Enig. Jeg har så bare ikke haft det privilegium, at jeg har haft mulighed for, at gå ind og læse op på dit og dat her og nu. Heldigvis giver mit arbejde mig mulighed for, ca. hvert 10. min. lige nu, at gå ind og følge med her, da min cpu. står og tygger drøv over noget grafik...
                Jeg er ikke klar over om hvor mange Champions League kampe han har spillet og scoret i. Det er jo klart, at hvis manden har bombet løs i CL. står han unægteligt i lidt bedre lys end TM.
                Men nu er det jo heller ikke fordi, at jeg ikke er glad for signingen. Jeg stillede mig bare spørgende overfor hvordan alle var ellevilde over Lado og "alle" syntes at TM var lort med lort på, da jeg gætter på, at ingen herinde har set nogle af de to spillere i aktion... ;o)
                Back to works - sorry...
                At du ikke aner noget om hverken spiller, liga, eller CL, kan da ikke give anledning til undren over os andre... I øvrigt er det vist ingen der har omtalt Mikkelsen som dét der, ej heller synonymer for det...
                Der er flere herinde der har set Mikkelsen spille, så du gættede forkert...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #53
                  Jeg faldt helt tilfældigt i snak med Dvalishvilis agent ved dagens træning.

                  Tjek dette indlæg om snakken:)

                  Beklager spam - jeg går ud fra, at andre end mig synes det er interessant at høre, hvad agenten har at sige om vores nye angriber:)

                  Comment


                    #54
                    Og velkommen til...... ehh...mlad.... ehh.... Velkommen til...

                    Og lad os så få nogle kasser, håber han er i god nok form til Rend´os...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Velkommen til. Glæder mig til at se ham i aktion.
                      Om ikke andet ser vores angreb da en kende mere potent ud end for en uges tid siden.

                      - Om det så er nok har jeg mine tvivl om, er stadig af den overbevisning at vores største problem sidder på trænerbænken.
                      Troels Bech har ikke været en uvæsentlig faktor for, at VD valgte OB. Hvor afgørende aner jeg ikke.

                      Tjek http://forum.ob.dk/showthread.php?41...dalen-l%E6nge-)
                      Last edited by OB er Gud; 13-08-2014, 15:47.

                      Comment


                        #56
                        Velkommen til Lado.

                        Comment


                          #57
                          Velkommen til Lado.

                          Lyder til at være en spændende herre. Ligeså meget jeg håber min skepsis omkring vores nye Thomas bliver gjort til skamme, ligeså meget håber jeg at vores nye mand her falder godt til og bomber løs.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                            Enig. Jeg har så bare ikke haft det privilegium, at jeg har haft mulighed for, at gå ind og læse op på dit og dat her og nu. Heldigvis giver mit arbejde mig mulighed for, ca. hvert 10. min. lige nu, at gå ind og følge med her, da min cpu. står og tygger drøv over noget grafik...
                            Jeg er ikke klar over om hvor mange Champions League kampe han har spillet og scoret i. Det er jo klart, at hvis manden har bombet løs i CL. står han unægteligt i lidt bedre lys end TM.
                            Men nu er det jo heller ikke fordi, at jeg ikke er glad for signingen. Jeg stillede mig bare spørgende overfor hvordan alle var ellevilde over Lado og "alle" syntes at TM var lort med lort på, da jeg gætter på, at ingen herinde har set nogle af de to spillere i aktion... ;o)
                            Back to works - sorry...
                            Hvis du rent faktisk gik ind og læste f.eks Thomas Mikkelsens velkomsttråd, så tror jeg ikke på, at du vil have den opfattelse, at de fleste, hvis overhovedet nogen enten gav udtryk for, eller gav indtryk, af de syntes Thomas Mikkelsen var og er lort med lort på. Det er noget, du vist nok har opfundet, fordi du muligvis ikke kender forskellen imellem kritik/skespis og så ren tilsvining. Muligvis.

                            Og at folk er "ellevilde" med Lado er da vist meget indlysende, når man ser hans CV kontra TM. Intet ondt om TM, men der ER altså mere "kød" på Lados end Thomas Mikkelsens, og det er immervæk den store forskel.

                            Upåagtet at de fleste ikke har set nogen af de to spille. Det handler et CV heller ikke om, and you know it.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                              Troels Bech har ikke været en uvæsentlig faktor for, at VD valgte OB. Hvor afgørende aner jeg ikke.

                              Tjek http://forum.ob.dk/showthread.php?41...dalen-l%E6nge-)
                              Det jo fint nok...vil da formode at man som kommende ny mand i en given klub lige tager en snak med træneren.
                              - Men det ændre sådan set ikke på min bekymring ang. vores træner, jeg tror simpelthen ikke på ham mere....derfor kan det da godt være han sikre overlevelse endnu en sæson - det håber jeg da i den grad, men det gør ham jo ikke til en succes

                              Comment


                                #60
                                Velkommen til med et særdeles kompetent CV. Fedt at han også har valgt Odense fordi det er et miljø der passer ham og hans familie, tegner super godt.

                                Comment

                                Working...
                                X