Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Dvalishvili :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Det er også rigtig. TB brugte ham bare ikke. Dårlig form varer vel ikke 3/4 år... og da ove p kom til brugte vi slet ingen angribere
    dårlig form vare ganske rigtigt ikke 3/4 år, men i dårlig form FET var han da han kom, og inden han måtte træne med gik er 7-10 dage hvor ham vel fik styr på de personlige ting..flytning osv. Så kunne han træne i en periode og så var der vinterpause. Efter pausen fik vi så en ringe start og der blev befalet "direkte spil" dvs. stramt forsvar og defensivt udgangspunkt. Det er ikke Lados foretrukne spil og indsatsen så mange gange elendig ud, men overlevelsen skulle prioriteres højt, og blev det..... TB magtede ikke den opgave og resten er historie med Ove, og nu med KN.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Synes nu ikke det helt så dårlig købt ind, når man tænker pver hvad bla. Kryger var købt for.. Det samme med lado, som Troels jo ville have til at ligge i boksen. Det jo ikke Lado skyld at spillet aldrig blev dertil.

      Lado er trods alt en rimelig prominent herre, som før har bombet løs..
      Nej det er ikke Lados skyld, nu siger du det selv... Han blev købt helt ude af form, og startede så med at få fri efterfølgende... Selv Kryger overhalede vores længe ventede 1. angriber... Så jo, selvom du nok bare vil påstå man ikke følger med og du forsvinder bagefter, så var det en fuldstændig elendig tilgang vi fik der, og nu lyder det endda også til at vi har udstyret ham med en af de største kontrakter...

      Lado er en af de ringeste handler jeg kan huske i OB, vi skal tilbage til Sæternes for lignende fiasko...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Nej det er ikke Lados skyld, nu siger du det selv... Han blev købt helt ude af form, og startede så med at få fri efterfølgende... Selv Kryger overhalede vores længe ventede 1. angriber... Så jo, selvom du nok bare vil påstå man ikke følger med og du forsvinder bagefter, så var det en fuldstændig elendig tilgang vi fik der, og nu lyder det endda også til at vi har udstyret ham med en af de største kontrakter...

        Lado er en af de ringeste handler jeg kan huske i OB, vi skal tilbage til Sæternes for lignende fiasko...
        Ja han er en fiasko i OB
        Diarra er en fiasko i OB
        bodul var en fiasko i OB

        Alle tre spillere har åbenlyst mere at byde på end mange andre superliga spillere og har præsteret på langt højere plan.

        at OB eller TB ikke formåede at få noget ud af dem er da ikke kun deres skyld! Det sku da OB og TB der har handlet ind til én ting, men ageret til en helt anden ting.

        da Ove kom var det overlevelse og parkering af bussen - så har hverken lado eller diarra noget at gøre på det hold og derfor har de ikke fået gennembruddet.

        hvor påstår jeg at "man" ikke følger med? Hvor forsvinder jeg hen? Forstår ikke det du skriver

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
          Ja han er en fiasko i OB
          Diarra er en fiasko i OB
          bodul var fiasko i OB

          Alle tre spillere har åbenlyst mere at byde på end mange andre superliga spillere og har præsteret på langt højere plan.

          at OB eller TB ikke formåede at få noget ud af dem er da ikke kun deres skyld! Det sku da OB og TB der har handlet ind til én ting, men ageret til en helt anden ting.

          da Ove kom var det overlevelse og parkering af bussen - så har hverken lado eller diarra noget at gøre på det hold og derfor har de ikke fået gennembruddet.

          hvor påstår jeg at "man" ikke følger med? Hvor forsvinder jeg hen? Forstår ikke det du skriver
          Diarra kom til OB som en ung spiller, Lado kommer med erfaring fra bla. Champions League, der er stor forskel på de to, i mine øjne... i øvrigt fik Diarra masser af spilletid, vil ikke kalde ham fiasko...

          Det er jo også netop det jeg siger, det var en dårlig handel...

          Da Ove kom startede han med at smide Lado ud af truppen og i fitness centeret, en mand ude af form har heller ikke noget at gøre der...

          Det gjorde du sidst du skrev til mig... og du reagerede ikke efterfølgende...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Ja sådan er der så meget. Man kan også påstå at nu har 3 forskellige trænere brugt Ari på midten. Hvad er det de ser som 99% af os andre ikke ser?
            Jeg benægter ikke jeres ret til at mene det modsatte af træneren, men du svarer ikke på hvad det helt præcist er I ser i Diarra, som skulle gøre ham egnet til at spille central midt. For jeg ser det vitterligt ikke.

            Comment


              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...t-over-klubben

              Comment


                Tak .... Så mangler vi bare et par stykker mere ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Endeligt et tegn, på at Jesper Hansen er ved at rydde op i hans fejlkøb. Så mangler han bare som minimum at komme af med Kryger, Mikkelsen og JBL og så få købt en midtbane, så vi kan befri Skulason og lade ham konkurrere med Kirke om VB.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Endeligt et tegn, på at Jesper Hansen er ved at rydde op i hans fejlkøb. Så mangler han bare som minimum at komme af med Kryger, Mikkelsen og JBL og så få købt en midtbane, så vi kan befri Skulason og lade ham konkurrere med Kirke om VB.
                    Samt evt Diarra og Lucas så vi også kan få en cf og målmand mere ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Ja lad os endelig få nogle marginal spillere ud af døren. 2-3 ud og 1-2 ind ville passe fint

                      Comment


                        Lad os nu se; manden har åbenbart forstået, at Kent heller ikke ser til hans side, og så er meldingen jo naturlig nok. Derfra og så til finde en ny klub, hvor han kan komme i nærheden af OB-løn, der er et stykke vej - han har jo ikke ligefrem gjort stor reklame for sig selv.

                        edit: Kan ikke finde noget nyere fra Polen end midt-juli, hvor han bliver rygtet til Cracovia og Bielsko-Biela. Samme artikel angiver hans løn i OB til 200.000 Eu om året + bonusser; det er mindre end jeg frygtede. http://eurosport.onet.pl/pilka-nozna...-polski/56qm4y
                        Last edited by nixcha; 04-08-2015, 16:34.

                        Comment


                          Synes at Lado er fair og sober. Det er klart han er skuffet og han nævner også, at det er trænerens valg. Fint at han gør opmærksom på, at han ikke har et problem med klub, fans og sportschef. Ikke alle utilfredse spillere udtaler sig så nøgternt.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Synes at Lado er fair og sober. Det er klart han er skuffet og han nævner også, at det er trænerens valg. Fint at han gør opmærksom på, at han ikke har et problem med klub, fans og sportschef. Ikke alle utilfredse spillere udtaler sig så nøgternt.
                            MvT
                            - Det bed jeg også mærke i. God stil at påpege at det er omstændighederne han er træt af, ikke "os" :-)

                            Comment


                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...han-er-god-nok
                              Kan være at chancen kommer når nu Zohore er skadet ... Han skal da være velkommen til at lave et par kasser i weekenden ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...han-er-god-nok
                                Kan være at chancen kommer når nu Zohore er skadet ... Han skal da være velkommen til at lave et par kasser i weekenden ..
                                Han er ikke udtaget ;-)

                                Comment

                                Working...
                                X