Oprindeligt indsendt af Bolaños
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Thomas Mikkelsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDe har høje forventninger til ham og håber på at have fået en spiller der kan score ca 15 kasser
De må gerne have høje forventninger til ham. Og han må da også indfri dem. Så længe han ikke kommer tilbage her til. 1. Division er hans niveau.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet kan selvfølgelig ikke udelukkes, sidst han spillede 1. Division scorede han 9. Morten Beck Andersen Smed 22 bolde i kassen i 1. Division, hvordan er det gået ham i Superligaen?
De må gerne have høje forventninger til ham. Og han må da også indfri dem. Så længe han ikke kommer tilbage her til. 1. Division er hans niveau.
MvH ChrisOB
Ellers kommer han nok tilbage eller forsøges lejet igen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror nu nok at der er aftalt mere end et symbolsk beløb. Men ved det ikke
4 årig kontrakt... hvad tænkte JH dog på?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægMan kunne frygte, at p.g.a hans latterligt lange kontrakt med os, at OB bare bliver ved med at udleje ham, for de ved det vil koste mindre end at rive kontrakten i stykker.
4 årig kontrakt... hvad tænkte JH dog på?
MvH ChrisOB
Og med Festersen og AK på en 4 og 5 årig kontrakt tror jeg godt vi kan sige det ikke bliver til mere spilletid for ham i OB striber
Comment
-
Det er mit klare indtryk, at JHs spidskompetencer ikke er spillerkøb. Han er en organisationsmand, en kulturmand, en håndværker der kan skrue en fodboldkontrakt sammen, men ikke nogen stor scout. SÅ JHs succes afhænger af, at have et stærkt trænerteam, der kan scoute rigtigt for ham, og det har han nu, det havde han ikke under Bech.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDet er mit klare indtryk, at JHs spidskompetencer ikke er spillerkøb. Han er en organisationsmand, en kulturmand, en håndværker der kan skrue en fodboldkontrakt sammen, men ikke nogen stor scout. SÅ JHs succes afhænger af, at have et stærkt trænerteam, der kan scoute rigtigt for ham, og det har han nu, det havde han ikke under Bech.
Comment
-
Så bliver det spændende at se om det åbner op for AK eller om man også vil have Lado væk inden. Ikke at vi mangler ham Festersen klarer den fint pt. men det ville dog være fantastisk, hvis AK og ham kunne presse hinanden til at præstere endnu bedre.
Med hensyn til Thomas håber jeg heller ikke han kommer tilbage. Har aldrig kunnet se, hvad vi skulle med ham selvom han faktisk har spillet ok i enkelte kampe. Superligaspiller bliver han dog nok ikke
Comment
Comment