Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    Størstedelen af kritikken har handlet om Mikkelsens evner, og gør det stadig.
    for mig er det en combi af evner og 4 årig kontrakt...(fatter det stadig ikke)
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Og med rette. Det ændrer to mål i en kamp mod et forsvar med to 19-årige og en 18-årig, hvoraf de to af dem aldrig havde startet inde i en seniorkamp, ikke på.
      Nej, de to mål bør ikke i sig selv være nok til at folket revurderer sin holdning, men jeg synes nu aldrig han har været så dårlig som han blev gjort til herinde. Det er ligesom om at det med angribere er boom eller bust på det her forum, enten eeeelsker vi dem, og de er mindst 35 mill værd, eller også er de pisse ringe, og ikke gode nok til at spille for vores 3. hold i Fynsserien.. Jeg synes at en spiller som Thomas Mikkelsen er en rigtig fin squad-player: han har en masse ærgerrighed, vilje og fysik. Han mangler en del i teknik og speed, men hvis han også havde de kvaliteter. ville han vel næppe acceptere at være backup i OB?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
        Størstedelen af kritikken har handlet om Mikkelsens evner, og gør det stadig.
        Det er så DIN oplevelse, jeg har en anden. Kritikken er mest rettet imod sportsdirektøren, timingen af handlen og den 4 årige kontrakt. Det pres blev uretfærdigt lagt på ham af den sportslige ledelse, for det indikerede at hans evner var til mere end bare en squad player.

        Og ja der har, med rette, været kritik af hans evner, men det er udelukkende den 4-årige kontrakt og timingen der bragte den kritik helt frem i lyset, mere end den nogensinde ville ha blevet hvis han bare var blevet hentet på en kortere kontrakt og ikke midt i en tid, hvor folk var desperate efter offensiv forstærkning.

        Han er et symbol på en forfejlet transfer strategi, og derfor er kritikken af hans evner sekundære. Så hvis du leder efter nogen, der er ansvarlige for at Thomas Mikkelsen måske er blevet lidt hårdere dømt, end du bryder dig om, så kig på hvem, der er ansat som sportsdirektør.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
          Nej, de to mål bør ikke i sig selv være nok til at folket revurderer sin holdning, men jeg synes nu aldrig han har været så dårlig som han blev gjort til herinde. Det er ligesom om at det med angribere er boom eller bust på det her forum, enten eeeelsker vi dem, og de er mindst 35 mill værd, eller også er de pisse ringe, og ikke gode nok til at spille for vores 3. hold i Fynsserien.. Jeg synes at en spiller som Thomas Mikkelsen er en rigtig fin squad-player: han har en masse ærgerrighed, vilje og fysik. Han mangler en del i teknik og speed, men hvis han også havde de kvaliteter. ville han vel næppe acceptere at være backup i OB?
          Din oplevelse er ”boom eller bust”, man kunne også sige god nok eller ikke god nok. Og det er jo sådan, at det er. Man køber en spiller ind, enten lever han op til forventninger ellers gør han ikke.
          Hvilken af vores angribere er 35 mio værd? Så sælg, for pokker! Kan du sætte den handel op, så er det fint med mig, at du tager de 5 millioner i honorar, bare OB får de 30. Jeg mindes ikke, at folk har været så usaglige og nede på det niveau og sige 3. hold i Fynsserien eller bare tæt på. Jeg kan derimod huske en del indlæg, der har gået på, at Thomas Mikkelsens niveau nærmere er til toppen af 1. Division, end det er til toppen af superligaen, og det er en holdning, jeg selv deler.
          Og hvis Thomas Mikkelsen havde en fantastisk speed og teknik også, så havde han nok ikke accepteret en backuptjans, hvilken nok heller ikke ville blive aktuelt, for mon ikke at han havde startet inde så?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
            Nej, de to mål bør ikke i sig selv være nok til at folket revurderer sin holdning, men jeg synes nu aldrig han har været så dårlig som han blev gjort til herinde. Det er ligesom om at det med angribere er boom eller bust på det her forum, enten eeeelsker vi dem, og de er mindst 35 mill værd, eller også er de pisse ringe, og ikke gode nok til at spille for vores 3. hold i Fynsserien.. Jeg synes at en spiller som Thomas Mikkelsen er en rigtig fin squad-player: han har en masse ærgerrighed, vilje og fysik. Han mangler en del i teknik og speed, men hvis han også havde de kvaliteter. ville han vel næppe acceptere at være backup i OB?
            Stråmænd, much?

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Stråmænd, much?

              MvH ChrisOB
              Nope. Truth, much!

              Det er forøvrigt ikke noget der er specielt kendetegnene for OB-fans; det sker hos mange fodboldfans. Enten er en spiller verdensklasse, eller også er han piv elendig (det samme er forøvrigt gældende med trænere og sportsdirektører). Der findes ikke rigtig en mellemvej for mange. Nuancerne mangler ofte og det er ærgerligt for debatten.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Din oplevelse er ”boom eller bust”, man kunne også sige god nok eller ikke god nok. Og det er jo sådan, at det er. Man køber en spiller ind, enten lever han op til forventninger ellers gør han ikke.
                Hvilken af vores angribere er 35 mio værd? Så sælg, for pokker! Kan du sætte den handel op, så er det fint med mig, at du tager de 5 millioner i honorar, bare OB får de 30. Jeg mindes ikke, at folk har været så usaglige og nede på det niveau og sige 3. hold i Fynsserien eller bare tæt på. Jeg kan derimod huske en del indlæg, der har gået på, at Thomas Mikkelsens niveau nærmere er til toppen af 1. Division, end det er til toppen af superligaen, og det er en holdning, jeg selv deler.
                Og hvis Thomas Mikkelsen havde en fantastisk speed og teknik også, så havde han nok ikke accepteret en backuptjans, hvilken nok heller ikke ville blive aktuelt, for mon ikke at han havde startet inde så?
                Måske du skal lade være med at læse mit indlæg SÅ bogstaveligt.. Overdrivelse fremmer forståelsen - selvfølgelig er der ingen som har sagt at han ikke ville kunne begå sig i fynsserien.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Stråmænd, much?

                  MvH ChrisOB
                  Det der har jeg simpelt hen svært ved at tage seriøst, når du er afsender..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                    Det der har jeg simpelt hen svært ved at tage seriøst, når du er afsender..
                    Men du benægter det ikke?

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Nope. Truth, much!

                      Det er forøvrigt ikke noget der er specielt kendetegnene for OB-fans; det sker hos mange fodboldfans. Enten er en spiller verdensklasse, eller også er han piv elendig (det samme er forøvrigt gældende med trænere og sportsdirektører). Der findes ikke rigtig en mellemvej for mange. Nuancerne mangler ofte og det er ærgerligt for debatten.
                      Nej, det er godt for debatten. For enten ER man god nok, eller også er man ikke.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Men du benægter det ikke?

                        MvH ChrisOB
                        Åh gud, hvor du kontrær..

                        Dette bliver mit sidste indlæg rettet mod dig, livet er simpelt hen for kort til at bruge min tid på den måde. Hav det godt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                          Åh gud, hvor du kontrær..

                          Dette bliver mit sidste indlæg rettet mod dig, livet er simpelt hen for kort til at bruge min tid på den måde. Hav det godt.
                          Jeg overlever nok. :-) Hellere kontrær end medløber..

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Nej, det er godt for debatten. For enten ER man god nok, eller også er man ikke.

                            MvH ChrisOB
                            Jep. SELVFØLGELIG er manglende nuancer godt for debatten. Bare spørg Donald Trump!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Jep. SELVFØLGELIG er manglende nuancer godt for debatten. Bare spørg Donald Trump!
                              Det er den virkelige verden. Fodbold er et frikvarter fra fornuften - ikke forstanden. Donald Trump er en komplet afvisning og afvikling af virkelighed og forstanden.

                              Fanatisme er godt i fodbold - ikke i den virkelige verden.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Thomas Mikkelsen virker helt ærligt som en billig udgave af Thomas Dalgaard. Jeg er glad og taknemlig for hans seneste to mål, men spilmæssigt er han en kæmpe klods om benet. Det er selvfølgelig ligegyldigt, hvis han banker to kasser ind i hver kamp alligevel, men hvor mange tror lige på det? For nuværende er han vel fin at have i truppen som joker, men ellers er det forfærdeligt at se en spiller med det tekniske niveau i truppen.
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X