Ja, så kom den længe ventede angriber, dog ikke hvad man havde turde håbe på, men forhåbentlig en signing mere.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Thomas Mikkelsen
Collapse
X
-
Den velkomst må sgu næsten kunne laves flottere. At JH ikke har hentet andre og større navne har jo intet med kvaliteten af Mikkelsen at gøre.Oprindeligt indsendt af pati924ob Se indlægJa, så kom den længe ventede angriber, dog ikke hvad man havde turde håbe på, men forhåbentlig en signing mere.
http://www.ob.dk/artikel/ob-henter-t...redericia.aspx
Spændende at se, hvad han kan udrette.
Comment
-
Jesper Hansen udtaler: "Thomas er en meget spændende spiller. Han har godt nok spillet angriber i Fredericia, men med sine 188 cm forventer vi at han kan omskoles til en fremragende målmand"
Velkommen til galehuset!"...Jeg tror man kan spare sig ihjel og kalde det ansvarlighed. ... fordi der er ingen der køber billet til økonomisk ansvarlighed."
Citat: Dan Hammer
Comment
-
Velkommen til.
Bare giv den gas og kæmp det bedste du lært, så har du allerede slået en vis herre med flere længder.
Edit: Jeg har set Thomas et par gange og må indrømme, at jeg fra at have rynket lidt på næsen her til formiddag, så har jeg opgraderet til at forholde mig neutralt og spændt, det kan sgu´da godt være. Vi får se. Vi håber i hvert fald
Last edited by Polle; 08-08-2014, 15:00.
Comment

Comment