Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Han blev dog skiftet ind i første udskiftningsrunde i dag (hvis jeg har forstået kamptråden rigtigt) - bla før Yao. Ved ikke hvor meget, man skal lægge i det, men det virker da ikke som om, at han er væk i morgen.
    Smed lige en sms til bekendt som svarede at han regnede med at de skulle bygge noget nyt op nu med så få spillere fra sidste sæson som overhovedet muligt..
    Spillere som ville VB..
    Meget har åbenbart ændret sig i løbet af nogle dage desværre. Vi må se hvad der sker. Jeg håber han finder et andet sted at spille

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Han blev dog skiftet ind i første udskiftningsrunde i dag (hvis jeg har forstået kamptråden rigtigt) - bla før Yao. Ved ikke hvor meget, man skal lægge i det, men det virker da ikke som om, at han er væk i morgen.
      Det kan også være for at få set ham ordenligt med den nuværende trup, inden man tager beslutningen om han skal sendes videre. Af de spillere han spillede sammen med i dag, var det kun Desler, Lucas, Barrett og JJT som var her da han sidst var i klubben, og de to sidstnævnte kan han ikke have nået at spille meget sammen med, så det er jo en lidt anden situation, end vi stod i for et år siden, hvor Zohore også var på lønningslisten.

      Kampen i dag overbeviste dog ikke mig, om at han er værd at satse på. Jeg synes ganske enkelt ikke, at han passer ind i den måde vi spiller på, og de styrker han har i feltet vejer ikke op for de kæmpe mangler, jeg synes han har.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Han blev dog skiftet ind i første udskiftningsrunde i dag (hvis jeg har forstået kamptråden rigtigt) - bla før Yao. Ved ikke hvor meget, man skal lægge i det, men det virker da ikke som om, at han er væk i morgen.
        Årets første træningskamp....så tror ikke du skal lægge alt for meget i det. Desuden er manden jo som det ser ud lige pt OB spiller og så er det vel vigtigt at Kent går ham at se i en kampsituation....nu han ikke var her hele sidste sæson.

        Comment


          TM's agent mener at han er god nok til OB

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nok-til-spille

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            TM's agent mener at han er god nok til OB

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nok-til-spille
            Hehe, ville også være noget af en overraskelse, hvis han meldte andet ud

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Hehe, ville også være noget af en overraskelse, hvis han meldte andet ud
              Bestemt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                TM's agent mener at han er god nok til OB

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nok-til-spille
                Der er 2 mennesker i fodboldverdenen der vil udtrykke, at de mener at Thomas Mikkelsen er god nok til suppen/OB ... når det kommer til hvor mange der ærligt talt mener det, så er vi nok endnu tættere på et rundt 0.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Thomas Mikkelsen scorer igen og sørger for uafgjort mod AB

                  http://www.ob.dk/artikel/reserverne-delte-med-ab.aspx

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Thomas Mikkelsen scorer igen og sørger for uafgjort mod AB

                    http://www.ob.dk/artikel/reserverne-delte-med-ab.aspx
                    Måske var det ham som skulle have haft chancen med en indskifting i kampen mod SIF i går?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                      Måske var det ham som skulle have haft chancen med en indskifting i kampen mod SIF i går?
                      Ja, hvorfor ikke. TM er i hvert fald en type der kan rode op i ting der er gået lidt i stå.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Ja, hvorfor ikke. TM er i hvert fald en type der kan rode op i ting der er gået lidt i stå.

                        MvT
                        Problemet var bare i går at vi ikke fik Lavede de indlæg som TM ville få noget ud af.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Ja, hvorfor ikke. TM er i hvert fald en type der kan rode op i ting der er gået lidt i stå.

                          MvT
                          Ja, det er han. Og han har været god i opstarten. Forstår stadig ikke, at Joan skulle ind før Yao og i stedet for Mikkelsen. Festersen kunne da sagtens dække en HM, når nu SIF var så defensive.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Ja, det er han. Og han har været god i opstarten. Forstår stadig ikke, at Joan skulle ind før Yao og i stedet for Mikkelsen. Festersen kunne da sagtens dække en HM, når nu SIF var så defensive.
                            Mikkelsen har bevist meget eftertrykkeligt, at han slet ikke har niveau til suppen.
                            Joan er godt på vej til det samme ... men Yao bør stå først der, ham er der stadig håb for.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...d-paa-angriber
                              1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                              Comment


                                Absurd ... det kunne frigive løn til en spiller der har mulighed for at kunne begå sig.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X