Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    På den anden side kunne man sætte hvem som helst ind i stedet for bodul og se en forbedring. Lad ham nu vise noget over nogle kampe.

    Comment


      Han minder om HHA når han tramper rundt derinde, ikke at det er skidt ment...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Ok debut, men lad os være ærlige, Bredebro kommer sgu ikke til at lave 20 pinde på en sæson. Angriber er stadigvæk et kæmpe need.
        Last edited by Sheed; 10-08-2014, 20:38.

        Comment


          Ja. TM i start 11 frem for Bodul! God fight. Det kan jeg li' at se!

          Comment


            Ja han kender ikke medspillerne endnu og kommer ind i en kamp hvor vi ikke har fat i ret meget. Men han kæmper sgu fremme og var i feltet de gange vi var fremme til indlæg. Vi fik desværre ikke så ofte set ham i situationer hvor han presset af en forsvarsspiller skal tæmme og holde i bolden og spille den videre. Men han trækker sig ikke i nogen dueller og var et par gange lige ved at fiske et par brøndbyafleveringer med sit evige pres, og på de parametre er han langt bedre end Bodul og tror også han starter i de næste weekend

            Comment


              Syntes også det var en ganske pæn debut, han pressede fra start og fik generet opspillet for Brøndby. Det kan meget vel være det der gjorde at vi fik målet i sidste ende. Han fik ikke rigtigt nogle chancer idag, men placerede sig fint i feltet. Han må starte inde i næste kamp, og forhåbentlig får han chancer til at bevise at han også er skarp.

              Comment


                Har han luft og kræfter til en hel kamp? Han er rykket et niveau op og suppen starter mig bekendt med kampe og træning før 1. div.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Ud fra præmisserne, så var det en ok debut, men så heller ikke mere...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Ud fra præmisserne, så var det en ok debut, men så heller ikke mere...
                    Enig vil gerne se lidt mere. Giv ham pladsen fra start mod randers.
                    Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                    Comment


                      Han pressede da forsvaret noget mere end Bodul har gjort i hele hans tid i OB. Et par gange får han da også en fod på. Og så lagde jeg mærke til, at trak 2 mand til sig ved et indlæg og derved efterlader Emil Larsen totalt umarkeret bagerst i feltet, da indlægget bliver slået og flyver over hovedet på TM og de 2 BiF'er. At Emil Larsen så brænder totalt på hans helt frie chance er så noget andet...

                      Comment


                        Han har sikkert næppe luft til en hel kamp endnu, da tempoet alt andet lige, burde være noget højere i Superligaen fremfor 1. div.

                        Comment


                          Dejlig indstilling - jeg håber, at han får ret i sin målsætning om at overbevise sine kritikere...
                          http://www.bold.dk/nyt/ob-indkoeb-ma...-de-tager-fejl

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Har han luft og kræfter til en hel kamp? Han er rykket et niveau op og suppen starter mig bekendt med kampe og træning før 1. div.
                            Så må han skiftes ud når han ikke kan mere. Men han lignede da ikke en der var i bund efter de 45 min..
                            så mon ikke at han kan klare 75 min og så kan man smide Kryger ind som opspilsstation

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                              Han pressede da forsvaret noget mere end Bodul har gjort i hele hans tid i OB. Et par gange får han da også en fod på. Og så lagde jeg mærke til, at trak 2 mand til sig ved et indlæg og derved efterlader Emil Larsen totalt umarkeret bagerst i feltet, da indlægget bliver slået og flyver over hovedet på TM og de 2 BiF'er. At Emil Larsen så brænder totalt på hans helt frie chance er så noget andet...
                              Enig... fint, uden at være prangende, men hey, første kamp på suppeniveau, med et træningspas i benene... der kan vi vist heller ikke forvente hattrick eller landsholdsklasse...
                              Jeg synes det virker lovende på sigt, helt sikkert brugbart, og bedre end Bodul. At der stadig gerne må komme en naturlig førstestarter ind er der ingen tvivl om, men indtil da vil jeg hellere se Mikkelsen fighte, end Bodul lunte...

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                i. flg. dagens avis har prisen på Thomas Mikkelsen været ca. 1,3 mill. kr
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X