Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026
Collapse
X
-
Det har du nok ret i. Jeg sidder bare og frygter han laver en defensiv fejl, som koster et mål.
- Likes 1
-
Tror måske ikke Yttergaard kan klare 90 min. endnu - så har man startet med Adam for at se om det kunne give noget offenssivt...men vi har ret tydeligt en stærk højreside, og en svag venstreside.Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Enig, selv vores nye Nordmand er bedre til det.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Adam Sørensen kan løbe hurtigt med og uden bold og det er mere eller mindre det... tit han laver dårlige afleveringer, som kunne have skabt en stor chance.
Leave a comment:
-
Vi skal lave flere mål for Horsens ender med at lave et mål. Gomes tackling var målreddende for lidt tid siden.
Leave a comment:
-
Han er simpelthen allergisk over for at kigge sig over skulderenOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægVenstreback bør helt sikkert være en prioritet. Adam kan ikke dække op
Leave a comment:
-
Godt at se vi stadigvæk spiller fremad efter føringen, vi skal ikke undervurdere Horsens, men som det ser ud lige nu, afgør vi selv skæbnen
- Likes 1
Leave a comment:
-
Venstreback bør helt sikkert være en prioritet. Adam kan ikke dække op
Leave a comment:
-
Vi har fuldstændig mistet grebet, og Keskinen taber den igen i en farlig position
- Likes 1
Leave a comment:
-
Gomez med god blokering. Men der var også offside. Men vi har virkelig en stærk forbedret Gomez på banen i denne sæson Var allerede ved at give ham op men nu er imponeret.
Leave a comment:
-
Jeg kan godt lide Keskinen, men der skal bygges lidt på overblik og beslutning.
Leave a comment:
-
Adam helt væk på backen, Ouedraogo nede og dække af - men gør så at den centrale midt er alt for let overspillet.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: