Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026
Collapse
X
-
Therkildsen snart ind. Ham har jeg endnu ikke set noget i. Men det har Troels. Bliver spændende.
-
Det skal det også. Alene Zorniger-miseren burde gøre detOprindeligt indsendt af Ruben Se indlægLeif Rasmussen mener at et tab i denne kamp må gøre Troels stol varm.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvad må vores nye svensker derude på tribunen dog ikke tænke. "Kæft mand, jeg kan komme på holdet, sweet". Eller. "Hvor Herre bevares, hvor er jeg kommet hen?".
- Likes 3
Leave a comment:
-
Savner der en del vildskab og aggressivitet på banen. Vi spiller for langsomt og uden den absolute vilje at vende det her.
- Likes 1
Leave a comment:
-
2 mål på snart 4 kampe, hvoraf et af dem var et selvmål. Skændsel er ikke et dækkende nok ord
Leave a comment:
-
Mon ikke transfer budgettet bliver 3 fordoblet... det burde det bliver med den sæsonstart. Sker lkke, men man har jo lov til at drømme.
Leave a comment:
-
Leif Rasmussen mener at et tab i denne kamp må gøre Troels stol varm.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Selv hvis vi stod på tåspidserne i bedste Michael Jackson stil, så ville det ikke blive til mere end max en 8. plads. Det er og bliver livet under Niels ThorborgOprindeligt indsendt af Bossy Se indlægVi skal øve os på at stå rigtigt meget på tæer
- Likes 1
Leave a comment:
-
Tydeligt at det er er 20 år siden at Thomas spillede som aktiv i Danmark mens Niki Zimling sluttede for få år siden og har spillet i udlandet.
Leave a comment:
-
Bedre kamp af Bonde i dag, men der er godt og vel et stykke vej til hans gamle niveau. Hvilket der ikke er noget at sige til og med hans alder taget i betragtning, tror jeg desværre ikke han når helt der op igen. Men mindre kan gøre det for nu.Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægDet eneste rigtig gode er at Bonde er ved at finde sit gamle niveau. Flot ttakling af Askov
- Likes 2
Leave a comment:
-
Der godt nok mange af vores spillere falder ud eller tager dårlige beslutninger
Leave a comment:
-
Det er ene og alene overlevelse som det handler om nu
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: