Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.bold.dk/nyt/ob-jonasson-b...-og-lederevner

    til sidst i artiklen: " Den trup, vi har, er vi rigtig godt tilfredse med. Men hvis der opstår nogle muligheder, så er vi måske også parat til at slå til. Det har ikke ændret sig, siger Jesper Hansen."

    Altså er vinduet ikke lukket....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      http://www.bold.dk/nyt/ob-jonasson-b...-og-lederevner

      til sidst i artiklen: " Den trup, vi har, er vi rigtig godt tilfredse med. Men hvis der opstår nogle muligheder, så er vi måske også parat til at slå til. Det har ikke ændret sig, siger Jesper Hansen."

      Altså er vinduet ikke lukket....
      Spændende.
      Kunne sagtens se os slå til hvis vi bliver tilbudt en rigtig god angriber på sidstedagen. Evt på 1 års leje..

      Vi skal bare huske at der også kan ske noget den anden vej

      Comment


        Håber bare Jesper Hansen har snor i Gilberto Macena, der er transferfri til nytår (kan forhandle nu) og før har udtalt at han gerne ville tilbage til Danmark.

        En 3 årig med ham gældende fra 1. januar, det er nok min ønsketransfer lige nu (af de realistiske).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Håber bare Jesper Hansen har snor i Gilberto Macena, der er transferfri til nytår (kan forhandle nu) og før har udtalt at han gerne ville tilbage til Danmark.

          En 3 årig med ham gældende fra 1. januar, det er nok min ønsketransfer lige nu (af de realistiske).
          lyder ikke dårligt. Kunne nu godt nøjes med 2 år hans alder taget i betragtning.
          Og mon ikke at Bodul er mør på det tidspunkt efter 4 måneder på bænken til at søge nye græsgange

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Håber bare Jesper Hansen har snor i Gilberto Macena, der er transferfri til nytår (kan forhandle nu) og før har udtalt at han gerne ville tilbage til Danmark.

            En 3 årig med ham gældende fra 1. januar, det er nok min ønsketransfer lige nu (af de realistiske).
            det kan jeg kun trykke på den store fede enig-knap til. Jeg tror dog at det kræver at der er et salg også, hvis det skal realiseres
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Fuck det kunne være olympisk med Gilberto og Lado i spidsen!

              Comment


                Der er bud efter Kasper Larsen, der skulle være flere klubber med i opløbet, heriblandt BiF. Jeg ved ikke hvor tæt på/langt fra en handel er.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                  Der er bud efter Kasper Larsen, der skulle være flere klubber med i opløbet, heriblandt BiF. Jeg ved ikke hvor tæt på/langt fra en handel er.
                  så vil det være smart at bruge lidt håndøre på at frikøbe vores nye islænding så han kan starte straks.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Syntes kun der skal sælges til udlandet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                      Der er bud efter Kasper Larsen, der skulle være flere klubber med i opløbet, heriblandt BiF. Jeg ved ikke hvor tæt på/langt fra en handel er.
                      Det kommer ikke som et chok, især ikke nu vi hentede Hallgrimur.

                      Det er selvfølgelig et fynsk talent der forsvinder, men altså er prisen den rigtige, må vi jo forholde os til vores ringe økonomi og bare være glad for JH har været på forkant. Det behøves så ikke lige og være Brøndby.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Det kommer ikke som et chok, især ikke nu vi hentede Hallgrimur.

                        Det er selvfølgelig et fynsk talent der forsvinder, men altså er prisen den rigtige, må vi jo forholde os til vores ringe økonomi og bare være glad for JH har været på forkant. Det behøves så ikke lige og være Brøndby.
                        Og jeg tror bestemt ikke prisen for Kasper Larsen er lav.
                        Jesus loves you!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                          Der er bud efter Kasper Larsen, der skulle være flere klubber med i opløbet, heriblandt BiF. Jeg ved ikke hvor tæt på/langt fra en handel er.
                          Hvad kan pris niveauet på ham mon??

                          Comment


                            Jeg må indrømme, at jeg ville være lidt blank på hvorfor nogen skulle vælge at kaste penge efter Kasper Larsen nu. Han er stadig et talent, men hans udvikling må siges at være stagneret siden han ramte ligaholdet. Hans mangler udstilles stadig for ofte (især manglende fart) og derudover laver han også for mange simple fejl som nok kan tilskrives hans alder.

                            Jeg kan ikke finde på nogle klubber som 1. kunne være interesseret i at købe, 2. som samtidig kan købe ham/hvor han er interesseret i at gå til.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                              Jeg må indrømme, at jeg ville være lidt blank på hvorfor nogen skulle vælge at kaste penge efter Kasper Larsen nu. Han er stadig et talent, men hans udvikling må siges at være stagneret siden han ramte ligaholdet. Hans mangler udstilles stadig for ofte (især manglende fart) og derudover laver han også for mange simple fejl som nok kan tilskrives hans alder.

                              Jeg kan ikke finde på nogle klubber som 1. kunne være interesseret i at købe, 2. som samtidig kan købe ham/hvor han er interesseret i at gå til.
                              helt enig desværre.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Jeg må indrømme, at jeg ville være lidt blank på hvorfor nogen skulle vælge at kaste penge efter Kasper Larsen nu. Han er stadig et talent, men hans udvikling må siges at være stagneret siden han ramte ligaholdet. Hans mangler udstilles stadig for ofte (især manglende fart) og derudover laver han også for mange simple fejl som nok kan tilskrives hans alder.

                                Jeg kan ikke finde på nogle klubber som 1. kunne være interesseret i at købe, 2. som samtidig kan købe ham/hvor han er interesseret i at gå til.
                                Tænkte præcis det samme.

                                Comment

                                Working...
                                X